صهیونیسم و سرمایه‌داری دشمن خانواده‌اند


صهیونیسم و سرمایه‌داری دشمن خانواده‌اند


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/11/26 ساعت 14:50

    لعنت خداوند بر دشمنان نهاد خانواده

  • مهمان 98/11/26 ساعت 11:05

    لعنت خدا بر یهود

  • مهمان 98/11/21 ساعت 20:32

    در باره خبر:/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: با آمریکا برای مقابله با ایران توافق کردیم/ دوشنبه 21/11/1398
    ---
    خداوند تنها پیکار گران صابر دنیا فروخته ی پیرو راه حق را پیروز خواهد کرد
    ---
    « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ »﴿آیه ۷ سوره محمد﴾ .
    با داشتن قدرت مقابله تنها ایمان و توکل صادقانه به یاری و نصرت حتمی خداوند نیاز است که بی ترس از دست دادن زرق و برقهای دنیای فانی با نابود ساختن همه ی منافع دور و نزدیک دشمن ددمنش شر این پلید از خدا بی خبر را از منطقه دور کرد.
    این مقابله اگر نشود دشمن پلید بزدل از پس اقیانوسها با توطئه چینی همیشگی بی پروا با سکوت و تماشا گری شرم آور جهان و همدستی خائنان وطن فروش منطقه ای برای رسیدن به اهداف ضد بشری خویش به انتقام ددمنشانه خود علیه مردم انقلابی خدا پرست وفا دار به نظام اسلامی ایران ادامه خواهد داد.
    خداوند و عده داده است تنها پیکار گران صابر دنیا فروخته ی پیرو راه حق را پیروز کند.
    «... قَالَ الَّذِينَ يَظُنُّونَ أَنَّهُمْ مُلَاقُو اللَّهِ كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِينَ » ﴿آیه ۲۴۹ سوره بقره﴾.

  • ترامپ ادعا کرده در مقابل ایران خدا با او و آمریکاست
    خب ببینیم یَهُوَه خدای یهودیت و مسیحیت تثلیثی، خدای حقیقی است یا نه؟
    یَهُوَه یهود شیطان و دیو تنوره کش و اهرمن و اژدهاست است، چرا؟
    در کتاب عهد عتیق یهود میخوانیم که یَهُوَه خدای مورد ادّعایی شان چنین معرفی شده موجودی که از دهانش آتش خارج میشود و از سوراخهای بینی اش دود در می آید
    کتاب سموئیل 22 :
    شماره :
    7 «در تنگی خویش یَهُوَه را خواندم،و نزد خدای خود فریاد برآوردم.او از معبد خود صدایم را شنید،و فریادم به گوشش رسید.

    8 «آنگاه زمین متزلزل شد و به جنبش درآمد؛بنیان آسمانها بلرزید و مرتعش گشت،زیرا او(یَهُوَه) به خشم آمده بود.

    9 از بینی‌اش دود برآمد،از دهانش آتش سوزنده برجهید،و اخگرهای سوزان از او شعله برکشید.

    10 آسمان را خم کرد و فرود آمد؛تاریکی غلیظ زیر پاهایش بود.

    11 سوار بر کروبی پرواز کرد،و بر بالهای باد نمایان گردید.
    ((چنین موجودی فقط اژدها و دیو تنوره کش و شیطان و اهرمن است
    حال ببینید که این اژدها و دیو تنوره کش چه فرمانهای وحشیانه ای به پیمبرانش و پیروان آنها داده: دستور به قتل عام مردم و کشتن گسترده نوزادان و اطفال!!
    در کتاب اعداد باب 31
    شماره:
    17(موسی پیغمبر یهوه شان از طرف یَهُوَه گفت): پس حال هر ذکوری(نوزادان و اطفال پسر) را از میان کودکان بکُشید و نیز همۀ زنانی را که مردی را شناخته و با وی همبستر شده‌اند.

    18 ولی تمام دختران جوانی را که مردی را نشناخته و با کسی همبستر نشده‌اند، برای خود زنده نگاه دارید.(و چنین کردند)
    ----
    اگر از ایرانیانی که پیش از اسلام هم خدای جهان آفرین را به یگانگی می پرستیدند می پرسیدیم چنین موجودی که از دهانش آتش بیرون می آید و از سوراخهای بینی اش دود خارج میشود و دستور کُشتن گسترده نوزادان و اطفال را به پیام آورش و پیروان آن داده است، چه موجودی است؟ یقیناً می گفتند: این فقط یک اهرمن و دیو تنوره کش وحشی و خونخوار است،..
    پس برای ما ایرانیان عاقل و حق باور و یکتا پرست چه اهمیّتی دارد که بعدها تعدادی از همان یهودیان اهریمن پرست ادعا کردند که یَهُوَه خونخوارشان به جنون و بیماری روانی گرفتار گشته و سه شخصیتی شده و به شکل عیسی در آمده..
    مگر اینکه با علم و تحقیق به این برسیم که یهودیان به خداوند حقیقی و پیمبرانش دروغها بستند و نسبتهای ناروا دادند ..
    یعنی همان که قرآن و اسلام آن را بیان کرده


  • چرا عیسی مسیح مصلوب نشد؟.. زیرا خداوند عادل است و کسی را بجای دیگری مجازات نمیکند.. و خداوند عادل است و خسیس نیست تا آدم و حوا را از معرفت داشتن منع کند و بخاطر خوردن سیبی همه فرزندان آنان را تا قیام قیامت ذاتاً گنهکار به دنیا روانه کند.. مسیحیت تثلیثی پولسی با این بدیهی مخالفند و خداوند را ظالم میدانند و پا را از گلیمشان درازتر کرده و مدعی اند که خود خدا به شکل عیسی شد و بین ما آمد تا مصلوب شود و گناه ذاتی بشر را بردارد و دیگر گناهان را ببخشد!.. در حالیکه لازمه تجسد و در آمدن بخشی از خدا به شکل عیسی مسیح تغییر است.. تغییر یعنی چیزی نبود و شد.. آنچه نبوده و شده(بوجود آمده)مخلوق است.. در واقع آنها خالق و مخلوق را یک چیز می شمرند که این هم عین تناقض است.. زیرا ادعا دارند خدای نامحدود بی نیاز همان مخلوق محدود نیازمند است.. این مصلوب نشدن عیسی مسیح حتی در کتب غیرمرسوم آنها نیز ذکر شده مثل:کتاب مکاشفات پطرس یکی از کتبشان که بنا بر باور عده ای حدود سالهای 94 و 95 نگارش یافته است.. در آن چنین نوشته: وقتی او (مسیح) این چیزها را گفت، من (پطرس) او را دیدم که ظاهراً توسط آن‌ها بازداشت شده بود؛ و گفتم: "چه می‌بینم، مولای من؟ آن شمایید که آن‌ها گرفته‌اند و همانا شما هستید که مرا چسبیده‌اید؟ یا آن کیست که شاد و خندان بر روی درخت است؟ و آیا او شخص دیگری است که دست و پای او را می‌کوبند؟" مسیح به من گفت: "آنکه او را بر روی درخت ، شاد و خندان می‌بینی، عیسای زنده است؛ ولی این یکی که بر دستان و پاهایش میخ می‌زنند، پوست و گوشت او است، که بدلی است تا باعث شرمندگی آن‌ها شود، کسی که شبیه او شده‌است؛ ولی به او و به من نگاه کن