لحظه ی زیبا و احساسی بازگشایی درب های حرم امام رضا علیه السلام


لحظه ی زیبا و احساسی بازگشایی درب های حرم امام رضا علیه السلام، و ورود بغض آلود و با اشتیاق زائرین حرم رضوی


+ 
5

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خداوند کدام گروه از بشر را از رستگاری محروم خواهد ساخت؟
    ---
    « قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا... » ﴿ آیات ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف ﴾.
    تا زمانی که جمع اکثریتی از افراد بشر از هر دین و مذهبی با سکوت یا تشویق به اصطلاح دین شناسان ، خود را بنام دین و مذهب در من در آوردیهای و خرافات و جعلیات متضاد با وحی الهی غرق کنند...
    و تازمانی که این جمع بی هیچ تحقیق علمی مستند و مستدل در منابع اصیل و خدشه ناپذیر دین و مذهب که وحی تحریف نشده ی الهی و اصول استدلال عقلی هستند بنام دین اعتقاد گزینی کنند..
    بنا به حکم بی خدشه ی خداوند در وحی الهی فرستاده شده به پیامبران ، این جمع ، با اصرار بر غرق کردن خود در من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با وحی اصیل الهی و عقل ، پا در بی راهه و در مسیر گمراهی گذاشته و تمام رفتارها و گفتارهای نیک دنیوی خود را بحکم قرآنی خداوند نابود و تباه می کنند و در روز رستاخیز در جمع زیان دیده ترین افراد بشر قرار خواهند گرفت و هرگز به رستگاری نخواهند رسید.
    دین شناسانی که در مقابل این جمع بشری در زمینه ی انجام وظیفه ی روشنگری سلیم وحیانی و عقلی خاموش مانده یا رویه ی دین داری و مذهب داری این جمع را تشویق کرده باشند بی تردید در زیانهای کلان جبران ناپذیر این گروه سهیم خواهند شد.
    بی پروایی و بی تفاوتی افراد بشر در زمینه ضرورت عرضه کردن منقولات غیر وحیانی به قرآن و به سایر وحیهای اصیل الهی ارسال شده به پیامبران و به اصول استدلال عقلی بمنزلت مسخره کردن وحی الهی و بازیچه پنداشتن دین و مذهب است.
    سرنوشت آخرت افراد این جمع و دین شناسان خاموش یا تشویق گر آن ، در روزی که هیچ فرصت برای جبران نیست بحکم خداوند تباهی خواهد بود.