عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اصرار بر گرایش به من در آوردیها بنام دین و مذهب دهان کجی به خدا و قرآن است
    ---
    حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی و هشدارها و تهدیدهای آشکار فراونی که از جانب خداوند نسبت به تجاوز بشر به این حد و مرزها و بایدها و نبایدها در قرآن کریم خطاب به بشر آمده اند محال است مؤمنان صادق را لحظه ای وا دارد که بسوی من در آوردیها و خرافات رایج بنام دین و مذهب گرایش پیدا کنند.
    تجاوز به حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای مذکور دهان کجی به خدا و قرآن است و دین و مذهب را لوث و بدنام می کند و این ارزشهای الهی را تحقیر می نماید.
    سکوت رایج دین شناسان بر این تجاوز و خود داری از روشنگری مردم با هشدارهای شدید آیات محکم و مفصل قرآن در این زمینه و مدارای مرموز آنان با من در آوردیها و خرافات روز افزون رایج بنام دین و مذهب بزرگتین گناهی است که این قشر در حق خدا و قرآن و دین و مذهب و اهل بییت مظلوم پیامبر اسلام مرتکب می شود.
    این سکوت و مدارا دانسته یا نداسته دشمنی آشکار با دین خدا و قرآن و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر اسلام است.
    مهم ترین وظیفه ی مراجع دین و مذهب و حوزه های علمیه ی دینی و مذهبی مصون نگه داشتن ارزشهای الهی از تحریف پیوسته ایست که حرفه های دین فروش و مذهب فروش با بد ترین سوء استفاده ها بنام ولایت مداری و مودت اهل بیت و با وارونه تفسیر و تاویل کردن معنای حدیث شریف ثقلین و سهیم ساختن بندگان مقرب در ویژگیهای ربوبیت و الوهیت و عبودیت منحصر به یگانه ذات اقدس احدیت برای تامین و تضمین منافع حرام خود علیه دین و مذهب و اهل بیت مظلوم پیامبر روا می دارند.
    دین فروشان و مذهب فروشان از خدا بی خبر برای تامین و تضمین منافع حرام خود و در ترویج کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی در طول سال تلریاردها پول و دارایی و امکانات جوامع مسلمان و مذهبی را در مراسم و مناسک و شعایر من در آوردی بی هیچگونه بازده مثبت و سازنده برای پیشرفت و پویایی و رشد این جوامع به چپاول می برند و هدر می دهند.
    اصرار بشر بر نادیده گرفتن هتاکیهای دین فروشان و مذهب فروشان و آلوده و غرق کردن جوامع متدین و مذهبی در این هتاکیها که علیه دین و مذهب و ارزشهای الهی پیوسته روا داشته می شوند و سکوت دین شناسان بر این هتاکیها خشم خداوند علیه بشر را ، مطابق با هشدارهای شدید و فراوان قرآن کریم ، بر می انگیزد و پیوسته بشر را با نفرین خداوند به بلاها و آفتهای خانمان سوز و نابود کننده دچار می سازد.
    قرآن کریم بارها تاکید کرده است که اگر بشر از گرایش به من در آوردیها و خرافات که بنام دین و مذهب پیوسته ترویج می شوند توبه نکند و خود را با اندک خواسته های حیات بخش قرآنی خداوند اصلاح ننماید پیوسته به بلایا و آفتها و مشکلات دچار خواهد شد و رهایی نخواهد یافت.

  • چگونه حقیقت هدفمندی علمی قرآن کریم برای زندگی بشر را به اثبات برسانیم؟
    ---
    دین خداوند روش علمی هدفمند زندگی پویای سازنده و مثبت را در احکام و اعتقادات قرآن کریم بگونه ای ساده و رسا و سرشت نشین توسط پیامبر اسلام به بشر ابلاغ کرده است.
    این احکام و اعتقدات ارزشی هدفمند بعلت نزول مطابق با نیازهای گوناگون زمان بصورت پراکنده به بشر ابلاغ گردیده اند.
    مجموعه احکام و اعتقادات قرآن شناختهای گوناگون فرهنگ دین داری و مذهب داری خدا پسندانه بی نقص قرآنی مانند : خدا شناسی ، دین شناسی ، قرآن شناسی ، پیامبر شناسی ، امام شناسی ، انسان شناسی ، رفتار شناسی ، بهشت شناسی ، دوزخ شناسی ، شیطان شناسی و غیره... را تشکیل می دهند.
    اثبات هدفمندی علمی احکام و اعتقادات قرآن کریم برای زندگی بشر به طبقه بندی علمی شناختها و گرد آوری موضوعی آیات محکم و مفصل قرآنی هر شناخت با کمک احادیث و روایات معتبر و بی خدشه ی همگن و هماهنگ با احکام و اعتقادات سرشت نشین قرآنی که برای توضیح درست و بیان مصادیق احکام و اعتقادات از معصوم نقل می شوند نیاز مبرم دارد.
    این طبقه بندی علمی و گرد آوری موضوعی شناختهای قرآنی و آیات وابسته به این شناختها تنها راه امکان پذیر کردن اثبات هدفمندی علمی احکام و اعتقادات قرآن برای زندگی بشر است.
    بی توجهی به نیاز مبرم طبقی بندی و گرد آوری مذکور و غفلت از ضرورت آموزش و تبلیغ همیشگی این طبقه بندی و گرد آوری و آموزش لازمه های ضروری آن به متدینان ؛ بشر را به غرق شدن در منجلاب من در آوردیها و خرافات دین زدا پیوسته دچار خواهد ساخت و بحکم خداوند که در قرآن تاکید شده است آثار نیک دین داری و مذهب داری بشر را نابود خواهد کرد.