اگه آدم کم تحملی هستی این کلیپ رو نبین!


جرات داری در جعبه رو باز کن


+ 
11

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بشر چگونه می تواند سلامتی وجود خود را از آسیبها مصون نگه دارد
    ---
    سرشت بشر اذعان دارد که در مقابل هر لطف وکمکی که از دیگران به او می رسد می باید سپاس گزار صاحب لطف و کمک باشد.
    بشر با حکم این سرشت خود را به جبران این لطف و کمک در حد توان مقید می سازد چه رسد اگر این لطف همیشگی و برای دریافت کننده نیاز حیاتی و روز مره باشد و توقف آن زندگی وسلامتی او را مختل کند و حتی امکان دارد این توقف اورا ناکار آمد و نابود سازد.
    وجود و بقا و سلامتی بشر در مدیریت بهینه ی نیازهای بی شمار درونی اعضای جسم او که نقش مستقیم را در آن ندارد به ادامه ی نعمتهای بی کران لحظه به لحظه ی خدادوند وابسته است و سرشت بشر تک تک این نیازها را نیک درک می کند.
    بشر هرگز نمی تواند انکار کند محرومیت از این نعمتها بی تردید وجود و وبقا و سلامتی او را در معرض آسیبهای عضوی و روحی بی شمار و حتی جبران ناپذیر و دچار شدن به انواع بیماریها و آسیبها تا سطح فنا و نابودی قرار می دهد.
    چشم بستن به اندک خواستهای ساده و آسان خداوند که در وحی الهی به پیامبران به بشر ابلاغ گردیده اند و بی توجهی و بی تفاوتی به رسیدگی به این خواستهای بحق خداوند نعمتها ؛ شایستگی ادامه این نعمتها به بشر را متناسب با حجم انکار خواستهای وحیانی خداوند پیوسته از بین می برد و بشر را از دریافت این نعمتها محروم می سازد و هیچ حجتی را در دست و اختیار بشر برای دفاع از چنین محرومیتی و برای نجات خود از از این محرومیت باقی نمی گذارد.
    گرفتار شدن به مشکلات و بیماریها و وباها و آسیبهای گوناگون بی تردید نتیجه انکار خواستهای حیات بخش خداوند و قدر نشناسی از نعمتهای بی کران ذات اقدس او می باشد که او به بشر ارزانی داشته است.
    خداوند منان تمام راه های محرومیت زدایی در حد توان بشر را در وحی خود به او یاد آوری کرده و چگونگی رسیدن به رفع محرومیت در حد نیاز و توان طبیعی زندگی بشر را در این راه ها نیز آشکار ساخته است.
    سرشت بشر نیک درک می کند خود داری از پاسداری از هر نعمتی و اصرار بر انکار هر نعمتی او را دچار پرداخت چه تاوانی خواهد کرد.

  • دین شناسان در روز مبادای فراگیر شدن وبای کرونا چه باید بکنند؟؟؟!!!
    ---
    روزهای مبادا ؛ روزهای نیاز مبرم بشر به چیزهایی است که یافتن آنها از سخت ترین کارها در کم یاب ترین فرصتها است.
    وحی اصیل الهی به پیامبران از جمله قرآن کریم که در خطاب به بشریت به پیامبر اسلام ابلاغ شده آکنده از پند و اندرز و نوید و هشدار است برای چگونگی رفتار در جلوگیری از آمدن روزهای مبادا و چگونگی رهایی از این روزها اگر آمدند و بشر را به خود گرفتار کردند.
    دین شناس را قرآن فرا خوانده است به تفقه یا کاوش گرایی در وحی الهی برای آگاه شدن به روزهای مبادا و آگاه کردن مردم خویش به نیازها و لازمه های مقابله با این روزها و چگونگی برون رفت و رهایی از این روزها «وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ» ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾.
    حال در این روز مبادای فراگیر شدن وبای کشنده ی کرونا ، که بی تردید با مشیت الهی بر سر بشر فرود آمده است ، این گوی و این میدان در اختیار دین شناسان است که با آگاه شدن به پندها و اندرزها و نویدها و هشدارهای وحی الهی ببیند برای آمدن چنین روزهای مبادا و مقابله با آنها اگر آمدند و جلو گیری از تکرار آنها چگونه مردم خود را با خواسته های وحی الهی باید آگاه سازند؟؟؟!!!