جنگ وهابی ها با امام زمان


شیخ حسین انصاریان


+ 
36

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سر انجام تحمیل یکسویه اطلاعات دینی و مذهبی گمراهی و کفر است
    ---
    اگر تعقل و تفکر و تدبر وتأمل و بردن مسائل حیاتی زندگی زیر محک پرسشگری عقلی برای شناخت و تشخیص سره از نا سره ی اندیشه ها و تفکرات و راه حلهای مسائل و مشاکل و تئوریهای زندگی عرضه شده به بشر اهمیتی نداشت خداوند در قرآن کریم بشر را به اندیشه وری و فکر ورزی و خردگرایی و برگزیدن بهترین سخنان عرضه شده به او در این کتاب آسمانی و در جایهای دیگر هرگز فرا نمی خواند.
    در قرآن هیچ نشانه ای از دعوت بشر به تحمیل یک سویه و پذیرفتن اجباری افکار و اندیشه های چگونگی زندگی وجود ندارد ؛ بلکه بشر همیشه به تفکر و تعقل و اندیشه وری و برگزیدن بهترینهای معقول در این زمینه فراخوانده شده است.
    تحمیل یکسویه اطلاعات یک نواخت و رم کردن از تقابل اندیشه ها و هشدار به مؤمنان به ضرورت چشم بستن به اندیشه های متعارض با هم ، هرگز شیوه های الهی قرآنی در رویا رویی با اندیشه های زندگی نیست.
    اصرار بر تزریق یک سویه اطلاعات به بشر بنام دین و مذهب و بستن راه به روی نگرش و تأمل در اندیشه های متعارض زندگی و منع پرسش گری و اندیشه وری در این زمینه ؛ پشت کردن به خواستهای قرآنی خداوند در این زمینه ی حیاتی است و بشر را بعلت این دگم گرایی نسبت به دین و مذهب به بد بینی و گمراهی و کفر دچار می سازد.
    خداوند اصرار ورزی تهی از تدبر و تأمل عقلی بر پذیرفتن هر اندیشه ای برای نیازهای زندگی بنام دین و مذهب ؛ سخت در قرآن تقبیح کرده و اصرار ورزان بر این روش را به گمراه تر از چهار پایان بی عقل توصیف کرده است.
    دین و مذهب برای سازمان دهی زندگی بشر نیاز حیاتی هستند ؛ بنا بر این باید متدینان بویژه جوانان متدین را در پذیرش هر آن چه بنام این ارزشها عرضه می شود و به پرسش گری برای برگزیدن بهترین یافته های عقلی در این زمینه عالمانه تشویق کرد و راه عقلانیت تهی از تعصب و افراط و تهی از بی تفاوتی و تفریط را در این نیاز حیاتی به روی آنان باز گذاشت.

  • آیا وبای جهان گیر و نابود کننده ی کرونا خشم بزرگ خدا نیست؟؟؟!!!
    ---
    « أَلَمْ يَأْنِ لِلَّذِينَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِكْرِ اللَّهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ وَلَا يَكُونُوا كَالَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِنْ قَبْلُ فَطَالَ عَلَيْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَكَثِيرٌ مِنْهُمْ فَاسِقُونَ » ﴿ آیه ۱۶ سوره حدید ﴾.
    تأمل کنیم!!! شاید رواج وبای نابود کننده ی کرونا خشم بزرگ خدا از ما باشد که پیوسته با چشم بستن به حقایق قرآن و عقل دین خدا و مذهب مظلوم اهل بیت پیامبر را با انبوهی از من در آوردیها و خرافات روز افزون همیشه مسخ و بدنام و منفور می سازیم و صدها میلیون مردم نا آگاه را بجای این که به دین قرآنی خداوند یکتا جذب کنیم با وارونه ساختن معانی نامهای ارزشی مودت و ولایت و عترت ؛ به سوی دین و مذهب بشر ساخته ای سوق می دهیم که با انبوه بی شمار من در آوردیها و خرافات افزوده شده به آنها این مردم را به سوی جهنم می کشانند؟؟؟!!!
    تا کی می خواهیم برای ارضای شیطان با قرآن ستیزی و خرد گریزی از خواب غفلت خویش بیدار نشویم و با این غفلت پیوسته خشم بزرگ خدا را بر انگیزیم.
    به خود آییم و در محضر خداوند توبه کنیم و محض رضای یکتا ذات اقدس او صادقانه و با تعهد راه هدایت اصلاح قرآنی و عقلی خدا خواسته را برای نجات خود برگزینیم شاید خداوند با مهربانی بی مانند خویش وباها و بلاها و مشکلات را از سر ما دور کند.

  • ارزش روشن گریهاث قرآنی و عقلی به چیست
    ---
    روشن گریهای قرآنی و عقلی انتقادهایی ضروری خدا پسندانه ای هستند که از حقیقت پوچی من در آوردیها و خرافات پرده بر می دارند و ترفندهای قرآن ستیز و خرد گریز من در آوردی سازان و خرافه گستران را با دلایل قرآنی و عقلی رسوا می سازند.
    پایبندی به گسترش این روشن گریها ادای یک واجب الهی و دفاع خدا پسندانه از دین خدا و مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر و بهترین امر به معروف و نهی از منکر است که خداوند دین شناسان قرآن شناس را به انجام و ادامه آن موظف ساخته است.

  • دین و مذهب بازیچه ی احساسات پوچ بشر نیستند
    ---
    عقل می گوید تا در هر امتحان جواب علمی اثبات پذیری که با حقیقت تطابق داشته باشد ندهی نمره قبولی نمی گیری.
    تردیدی نیست در سخن سرشت نشین غیر قابل انکاری که ثابت شده خداوند آگاه به جزیات و کلیات همه ی موجودات جهان هستی به پیامبران خود وحی کرده است از جمله قرآن هیچ اشاره ای نیست که تایید کند ویژگیهای فرا طبیعی منحصر به خداوند همگی یا بخشی از آنها به بندگان مقرب واگذار شده اند.
    حال این اکثریتی که خود را دین دار و مذهبی معرفی می کند چه دلیل قاطع انکار ناپذیری از وحی الهی دارد که فردای قیامت در امتحان و باز خواست الهی ثابت کند بندگان مقرب اعم زنده و مرده نیز اذن مطلق یا اذن محدود خداوند را برای تسلط به همه ی کارهای فرا طبیعی و خارق العاده ی خداوند مانند همه جا بودن در یک زمان و همه چیز را دیدن و شنیدن در یک آن و داشتن همیشگی توان تصرف فراطبیعی در همه ی موجودات و آگاهی بدون تحقیق و تفحص به درون همه ی موجودات را از خداوند کسب کرده اند تا بتواند در قیامت حتما نمره ی قبولی امتحان را برای رفتن به بهشت از خداوند دریافت کند؟؟؟!!!
    آیا این گونه بدون داشتن هیچ دلیل قاطع از وحی الهی در باره ی مسائل دینی و مذهبی عوام پسند اظهار نظر کردن و سخن گفتن ؛ دین و مذهب را به بازیچه و مسخره ی خاص و عام تبدیل نمی کند؟؟؟!!!
    آیا این گونه اظهار نظرهای گزاف پوچ بی دلیل ارزش الهی دین و مذهب را نابود نمی کند و به گمراهی دین داران مذهبی نمی انجامد؟؟؟!!!

  • فلسفه گرایان مسلمان از شناختهای قرآن چه می دانند؟
    ---
    آیا برای دانش فلسفه گرایان مسلمان بالا ترین اولویت نیست که پیش از رفتن به سراغ آگاهی به فلسفه های مادی غرب و شرق نخست خود را با شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی سرشت نشین غیر قابل انکار نیک مسلح سازند و توان پاسخ گویی خدا پسندانه را به آن فلسفه ها با کسب دانش قرآنی به دست آورند و هرگز در بحثهای کلامی و فلسفی بغرنج با نبود این دانش ناکام نمانند؟؟؟!!!
    بزرگترین ظلم مسلمانان و بویژه مفسران قرآن به شناختهای سرشت نشین دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ گرد آوری نکردن موضوعی این شناختها و سازمان ندادن طبقی بندی شده موضوعی به آیات قرآنی این شناختها است که امروزه هرگاه این شناختها به متدینان یاد آوری و گوشزد می شوند به نشانه ی بیگانه و نا آگاه بودن بودن با این شناختها با شگفتی و سر در گمی سر می جنبانند.
    بیگانه ماندن مسلمانان با حد و مرزها و بایدها و نبایدها و نویدها و هشدارهای شناختهای دین داری و مذهب داری قرآنی و سکوت یا بی تفاوتی دین شناسان در مقابل این خطر دین زدا ؛ راه را برای جولان دادن من در آوردی پروران و خرافه گستران دین فروش و مذهب فروش سود جوی شیاد با جعل و تزویر بنام بندگان مقرب خدا و با هدف تسلط بر اذهان متدینان نا آگاه ، در راستای چیره ساختن طاغوتان و دشمنان دین و مذهب با تفرقه افکنی میان پیروان دین الهی و به چپاول بردن همه ی داراییهای ارزشمند و ارزشی مسلمانان و همه ی دین داران منتسب به ادیان الهی در طول قرنهای مدید فراخ باز گذاشته است.

  • چرا وهابی ها با امام زمان بجنگن !!!!؟ تو این کشور صدها دفتر، نهاد، موسسه، خیریه به اسم امام زمان زده شده که سالیانه بودجه های میلیارد میلیاردی میگیرن و معلوم هم نیست چی کار میکنن و به احدی هم اسخگو نیستن به نظر تون امام زمان بیاد سفره غارت و چپاول و مفت خوری چندتا نهاد برچیده میشه !!؟؟ چه کسانی با علی ابن ابی طالب جنگیدن !!؟؟ طلحه و زبیری که برای خلافتش رای دادند پس چرا برعلیه اش جنگیدن !؟ چون شمش های طلایشان رو تبدیل به سنگ و کلوخ کرد در میان وهابی ها و یهودی ها دنبال دشمن امام زمان نگردید دشمنان امام زمان در همین نهادها و موسسه های خیریه و در همین هیئت ها و تکیه های عزاداری ست .

  • الآن مهمان وهابی شیعه نما پیداش میشه و میگه : امام زمان سلام الله علیه خرافه است و فقط قرآن قرآن.. آن هم قرآن با تفسیر خوارجی خودش