بررسی آثار شیوع کرونا بر کارگران فاقد بیمه


پنج ماه از شیوع کرونا می‌گذرد و تقریبا کارگران زیادی کار خود را ازدست داده اند که بسیاری از آن‌ها تحت پوشش بیمه بیکاری نبوده اند، اما دولت تاکنون برنامه‌ای برای حمایت از آن‌ها اعلام نکرده است.


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مردم بی خیال ؛ بیدار شوید!!!
    ---
    بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت هر 5 روز بیش از هزار انسان و هر ماه بیش از 6 هزار انسان در اثر واگرفتن از وبای کشنده ی کرونا در کشور ما بی سر و صدا می میرند ؛ و دولت و مردم خیالشون راحت است و دست به اصلاح هیچ خطایی نمی زنند گو اینکه هیچ اتفاقی در کشور پیش نیامده و فردا و پس فردا خدا در نبود فراخوان برای اصلاح خطاها و نبود اصلاح گر ، این وبا را هرگز سراغ زنده های ما و اونا نخواهد فرستاد؟؟؟!!!
    مردم بی خیال بیدار شوید خداوند حکمت و عدل و حساب مطلق بی هدف این وبای نابود کننده را به سراغ بشریت نفرستاده که دولتها و مردم بی خیال بنشینند و هرگز به فکر اصلاح خطاهای همه جانبه ی خود و جامعه ی خویش نباشند و همه چیز دوباره ، بی تلفات سنگین ، شیرین و گل و بلبل و سنبل بشود؟؟؟!!!

  • به جان هر عزیزی که دوست داریم قسم مطلب زیر را با چشم دل بخوانیم و تأمل کنیم
    ---
    حکایت مشابه جدید بشر امروز را در این آیات نورانی قرآن کریم و در ترجمه ی آنها با چشم دل بخوانیم و با تدبر و تأمل در حال امروز خویش که بیهوده با وبای جهانگیر کرونا دست و پنجه نرم می کنیم بنگریم و با تأمل و عمل صادقانه به خواسته های حیات بخش قرآنی اندک خداوند برای خود چاره هایی خدا پسندانه بیاندیشیم و با بازخواست از خویشتن خویش به اصلاح خود آن گونه که خداوند در قرآن از ما خواسته است با جدیت بپردازیم.
    « وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَيْهِمْ بَرَكَاتٍ مِنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ وَلَكِنْ كَذَّبُوا فَأَخَذْنَاهُمْ بِمَا كَانُوا يَكْسِبُونَ . أَفَأَمِنَ أَهْلُ الْقُرَى أَنْ يَأْتِيَهُمْ بَأْسُنَا بَيَاتًا وَهُمْ نَائِمُونَ . أَوَأَمِنَ أَهْلُ الْقُرَى أَنْ يَأْتِيَهُمْ بَأْسُنَا ضُحًى وَهُمْ يَلْعَبُونَ . أَفَأَمِنُوا مَكْرَ اللَّهِ فَلَا يَأْمَنُ مَكْرَ اللَّهِ إِلَّا الْقَوْمُ الْخَاسِرُونَ . أَوَلَمْ يَهْدِ لِلَّذِينَ يَرِثُونَ الْأَرْضَ مِنْ بَعْدِ أَهْلِهَا أَنْ لَوْ نَشَاءُ أَصَبْنَاهُمْ بِذُنُوبِهِمْ وَنَطْبَعُ عَلَى قُلُوبِهِمْ فَهُمْ لَا يَسْمَعُونَ . تِلْكَ الْقُرَى نَقُصُّ عَلَيْكَ مِنْ أَنْبَائِهَا وَلَقَدْ جَاءَتْهُمْ رُسُلُهُمْ بِالْبَيِّنَاتِ فَمَا كَانُوا لِيُؤْمِنُوا بِمَا كَذَّبُوا مِنْ قَبْلُ كَذَلِكَ يَطْبَعُ اللَّهُ عَلَى قُلُوبِ الْكَافِرِينَ . وَمَا وَجَدْنَا لِأَكْثَرِهِمْ مِنْ عَهْدٍ وَإِنْ وَجَدْنَا أَكْثَرَهُمْ لَفَاسِقِينَ . ثُمَّ بَعَثْنَا مِنْ بَعْدِهِمْ مُوسَى بِآيَاتِنَا إِلَى فِرْعَوْنَ وَمَلَئِهِ فَظَلَمُوا بِهَا فَانْظُرْ كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ الْمُفْسِدِينَ » ﴿ آیات ۹۶ تا ۱۰۳ سوره أعراف ﴾.

  • به برخی از پایگاه های اطلاع رسانی همگانی مجاز/ سه شنبه 31/04/1399
    ---
    تنها راه تضمین شده ی نجات از کرونا و سایر وباها و بلاها و مشکلات چیست؟
    ---
    - لطفا بنفع خود با تأمل دقیق به گذاره های زیر با چشم و گوش عقل بیاندیشیم :
    - با توبه از همه ی گناهان کبیره ای که می دانیم در سنین بزرگی مرتکب شده ایم
    - با تعهد به خداوند یکتا به عدم بازگشت به این گناهان
    - با ایمان به عظمت خداوند آفریننده ی همه ی موجودات با نظم بی مانند جهان هستی
    - با قدر شناسی همیشگی از نعمتهای بی شمار او که در لحظه به لحظه ی عمر ما در اختیار ما قرار می دهد
    - با پایبندی و عمل به اندک خواسته های سرشت نشین حیات بخش و سعادت آفرین و حیانی- قرآنی او در رفتار و و گفتار و پندار
    - با پرهیز از اندک رفتارهای زیان باری که او ما را در قرآن از آنها پرهیز داده است
    - با ایمان عالمانه به قدرت او در تصرف همیشگی در همه موجودات جهان هستی که او آفریده است
    - و با ایمان به این که او با ویژگیهای فوق تنها موجودی است که اگر به او صادقانه توکل کنیم و از او پناه بخواهیم حتما می تواند ما را در پناه عظمت بی مانند خود در مقابل آسیبهای همه ی وباها و بلاها و مشکلات ناخواسته ی ما پناه به ما بدهد و کمک کند و رهایی بخشد
    - تنها راه تضمین شده ی رهایی بخش از همه ی وباها و بلاها و مشکلات است