حاج محمود کریمی | تو چشام موج میزنه


زمینه «تو چشام موج میزنه...»
#شهادت_امام_باقر، سال ۱۳۹۳
مسجدحضرت امیر(عليه السلام)


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • «... أَتَسْتَبْدِلُونَ الَّذِي هُوَ أَدْنَى بِالَّذِي هُوَ خَيْرٌ...»
    ---
    سید الشهدا (ع) و یاران وفا دار اهداف الهی آن حضرت در نهضت عاشورای حسینی در راه دفاع از اهداف والای انسان ساز و حیات بخش دین خدا و قرآن شهادت در این راه قدسی را شیرین تر از عسل محض رضای خدا به جان خریدند .
    گرامی داشت اهداف والای این نهضت با انبوهی از من در آوردیها و خرافات و گریه و زاری ساخته و پرداخته ی ذهن ناقص بشر که هیچ نتیجه ی مثبت و سازنده ای برای پیشرفت و پویایی و شکوفایی و بالندکی مسلمانان ندارند بجای تبلیغ این اهداف قرآنی خرد گرا و تلاش برای پیاده کردن آنها در جوامع مسلمانان و بجای دفاع تا شهادت از این اهداف ؛ توهین بزرگ به این اهداف است ، و الهی و انسانی بودن این اهداف را لوث و نابود می کند.
    هرگز باور کردنی نیست خاندان پیامبر اکرم که شهادت در راه دین خدا و دفاع از احکام و اعتقادات قرآن کریم را کرامت و عزت و سربلندی انسان مسلمان می دیدند و می دانستند از پیروان خود در مقابل نهضت الهی عاشورای حسینی چنین بازتابهای بی ارزشی را همچون من در آوردیها و خرافاتی که دین و مذهب را پیوسته لوث و بدنام می کنند توقع داشته بوده اند.
    آیا زنده نگه داشتن اهداف الهی نهضت عاشورای حسینی با دفاع همیشگی از احکام و اعتقادات قرآنی حیات بخش و سعادت آفرین خرد گرا نزد خداوند بر تر و والا تر است یا تبدیل این اهداف الهی به عزا داری و گریه و زاری پوچ که هیچ خیر و بازده مثبت و سازنده ای برای امت اسلامی در آنها نیست ارجح است؟؟؟!!!
    با چه دلیل از قرآن و عقل و بنفع چه طرفهایی جایگزین کردن دفاع از احکام و اعتقادات قرآن با انبوهی از خرافات و من در آوردیهای جاهلان و مغرضان و کاسبان دین فروش بسود دشمنان بیگانه ی دین ارجحیت پیدا کرده است؟؟؟!!!
    این ارجحیت خرد گریز برای امت اسلامی و دین خدا و مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر بجز کمک به دشمنان بیگانه و طاغوتان و کاسبان و دلالان حرام خور دین فروش برای تعمیق فتنه و تفرقه میان امت اسلامی و هدر دادن دارییهای بی شمار و بد نام کردن دین و مذهب با خرافه گستری چه سود و بازده دیگری داشته است؟؟؟!!!
    فردای قیامت برای دفاع از رویه ی من در آوردی پروری و خرافه گستری بنام نهضت الهی عاشورای حسینی چه سخنی داریم که در محضر خداوند از خود دفاع کنیم؟؟؟!!!