حاج محمود کریمی | من مستم و بی تابم


#سرود «من مستم و بی تابم ...»
#جشن_عید_غدیر خم، سال ۱۳۹۸
هیئت ریحانةالحسين علیه السلام
مداح: حاج محمود کریمی


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چه اقشاری از سامان دهی مراسم دینی و مذهبی خوشنود نمی شوند؟؟؟!!!
    ---
    باور کردنی نیست انسانهایی که خداوند آنان را از نعمتهای دین حق و عقل و علم برخوردار کرده است از سامان دهی علمی – عقلی مراسم مذهبی سوک و شادی که برای بندگان مقرب خدا برگذار می شوند بویژه مراسم عاشورای حسینی ابراز ناخوشنودی کنند.
    آیا ساماندهی علمی این مراسم بگونه ای که برای پیشرفت و شکوفایی و پویایی مادی و معنوی تمام اقشار جامعه ی تشیع بازده مثبت و سازنده داشته باشد و در آن هیج مال و دارایی از مردم بی بازده مثبت و سازنده هدر نرود به زیان اقشار معینی خواهد انجامید؟؟؟!!!
    بی نظمی در زمینه ی مذکور اگر مطابق با دلبخواه و انبوهی از فراورده های تخیلات پوچ بشری با هزینه های کلان انجام گیرد چه تبلیغ مثبتی برای نهضتها و صاحبان نهضتها و چه بازده مثبت و سازنده ای برای جوامعی که از کاستیهای بسیاری رنج می برند می تواند داشته باشد؟؟؟!!!
    آیا اهداف والای نهضتها در بی نظمی زیان بار برگذاری مراسم گرامی داشت سالانه ی نهضتها می توانند تحقق یابند و آیا این بی نظمی مبتنی بر تخیلات می تواند مایه بالندگی و افتخار و سربلندی صاحبان نهضتها باشد؟؟؟!!!
    بی نظمی و خیال پردازی و علم ستیزی در برقراری مراسم گرامی داشت نهضتها با انبوهی از فراورده های تخیلات بشری با هزینه های کلان چه نقشی را در ترویج اهداف نهضتها و در تشویق پیروی از این اهداف انسانی انسان ساز می توانند داشته باشند تا بازده این هزینه ها برای جوامع ذی ربط مثبت و سازنده و سودمند و ثمر بخش شوند؟؟؟!!!
    اصرار بر ادامه این بی نظمی با کدام حکم قرآنی خداوند و با کدام حکم متین عقل سلیم می تواند انسجام و هم آهنگی داشته باشد؟؟؟!!!
    آیا تا کنون به آمار گیری تاریخی علمی برای انواع بازده دینی و مذهبی و اجتماعی و سیاسی و روحی و روانی که این بی نظمی در طول قرنها داشته است جهت تصحیح و جبران نابسامانیها و ناهنجاریهای و کاستیهای ناشی از آن بنفع جوامع تشیع اقدام شده است؟؟؟!!!
    آیا سکوت دین شناسان متدین بر این بی نظمی یا تشویق آن ، نزد خداوند ؛ بی حساب و بازخواست و بی مجازات رها خواهد شد؟؟؟!!!
    به راستی ساماندهی علمی – عقلی مراسم گرامیداشت بزرگان دین و مذهب و بندگان مقرب خدا برای چه اقشاری می تواند زیان بار باشد که بر ضد آن نظر بدهند و سرسختانه با آن مخالفت کنند و با انواع انگها و بهتانهای ظالمانه ی عوام فریب به جنگ علیه آن سبوعانه ادامه دهند؟؟؟!!!

  • حسین اسوه ی بی همتای مقاومت علیه انحراف و ستم پیشیگی طاغوتان اموی
    ---
    آیا نهضتی الهی که با رهبری سبط پیامبر حسین بن علی (ع) در راه دفاع از مظلومیت دین حیات بخش و سعادت آفرین خداوند و برای دفاع از مردمی که با تحریف دین توسط امویان پلید ، بدترین ستمها علیه آنان روا داشته می شد و با بهای شهادت دلیرانه ی همه ی اسوه های مقاومت در این راه جان گرفت و جهانی شد باید به دست طایفه ای که به وابستگی به این نهضت افتخار می کند با نا آگاهی و نا دانی و سوء استفاده دنیا پرستان در لباس دوست و دشمن به انبوهی از مراسم و شعایری که هیچ بازده مثبت و سازنده ای برای زندگی جوامع تشیع ندارد تبدیل شود ، و بجز اقشاری کاسب ، این جوامع هیچ درسی از رشادتهای شگرف انسان ساز آموزنده مقاومان سترگ تاریخ در این نهضت برای پیشبرد اهداف والای زندگی خدا پسندانه بنفع خود کسب نکنند و با غفلت ، پیوسته به پر کردن جیبهای کاسبان مذکور و به تامین خواستهای پلید دشمنان بیگانه و دنیا پرستان خودی پیوسته به رساندن زیان به اهداف نهضت و رساندن زیان به خود بپردازند؟؟؟؟!!!
    اگر یک آمار سر انگشتی از مال و داراییهای بی شماری ، که روزانه و پیوسته در این مراسم و شعایر سترون بنفع فربه شدن جیب دشمنان و دنیا پرستان هزینه می شوند و از بازده این هزینه ها که همیشه بزیان اهداف انسان ساز والای نهضت عاشورای حسینی می انجامد ، به دست بیاوریم درک خواهیم کرد که بنام حسین متاسفانه چه زیانهایی به نهضت عاشورا که نرسانده ایم و چه ستمهایی ، بد تر از ستمهای امویان پلید ، خود که مدعی حسینی بودن هستیم علیه سید الشهدا ؛ ابا عبد الله و یاران شهید آن حضرت که روا نداشته ایم و تا چه اندازه علیه جوامع خویش با این رفتارهای عقیم و با هدر دادن اموال و داراییهای مردم در این راه گمراهی دانسته و ندانسته که ظلم نکرده ایم.
    اگر چنین آماری از جانب خدا پرستان پرهیز کار وفا دار به دین خدا انجام گیرد بی تردید یاد آوری هول و سترگی فاجعه و پیامدهای شوم اخروی آن و حسابی که از جانب خداوند در باره ی این فاجعه پیش رو خواهد بود این خدا پرستان را از هرگونه آسایش و آرامش ذهنی و روحی محروم خواهد ساخت و کوتاهی و تقصیر خود را در تصحیح انحرافهای منجر به این فاجعه هرگز به خود نخواهند بخشید.

  • چگونه نهضت عاشورای حسینی را خدا پسندانه گرامی بداریم؟
    ---
    مراسم و شعایر گرامی داشت نهضت عاشورای حسینی می باید بر احیای اهداف الهی انسان ساز و حیات بخش خدا پسندانه ی این نهضت و تاکید بر مبارزه همیشگی علیه طاغوتان و ستم پیشگان و چپاول گران هر زمان متمرگز باشد.
    تمرکز روی ترویج من در آوردیهای تخیلات پوچ بشری در مناسبتهای گوناگون گرامی داشت نهضت عاشورای حسینی و باز گذاشتن صحنه ها به روی من در آوردی گستران بجز تحت الشعاع قرار دادن اهداف انسان ساز این نهضت و گمراه کردن مردم متدین با شیوه های دین داری و مذهب داری متضاد با قرآن و عقل و زمینه سازی برای دشمنان فتنه بر انگیز بیگانه و داخلی برای دخالت در جهان اسلام و چیره ساختن این دشمنان بر سرنوشت مسلمانان بازده دیگری نمی تواند داشته باشد.
    من در آوردی گستری بنام نهضت عاشورای حسینی بی تردید برای لوث کردن اهداف سرنوشت ساز و حیات بخش این نهضت بنفع دشمنان دین و مذهب و برای چیره ماندن همیشگی دشمنان چپاول گر بر جهان اسلام پیوسته تبلیغ و ترویج می شود و دشمنی آشکار علیه خدا و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت و علیه دین و مذهب و علیه جهان اسلام است.