مستند سایه جنگ


اشغالگری ویتنام توسط فرانسه و پیامدهای آن و مقاومت مردم ویتنام در برابر جنگ تمام عیار در برابر غرب


+ 
12

- 
0
ارسال در 1399/5/20 ساعت 14:40 2020-8-10 14:40:54
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جنگ ویتنام آغاز پایان ارتش تروریست گاوچرونهاست. این گزار ش بسیار مفید ان شاءالله با گزارشهای دیگر تکمیل شود. در دوره ای بیش از ششصد هزار تروریست در ویتنام حضور داشتند با وجود این همه نیروی نظامی ، تقریباً ه هزار هواپیمای دشمن بشریت هدف قرار گرفت و سرنگون شد. بالای پنجاه هزار کشته از تروریستها ، بیش از دویست هزار مجروح. توجه کنید که نگهداری مجروحان چقدر هزینه بردار است در محیطی که همه چیز با پول ارزش گذاری می شود. هنوز کهنه سربازانشان در آسایشگاهای مخفی و دور از چشم جهان با بیماریهای جسمی و روانی ، در شرایط غیر انسانی زیست می کنند. سربازانشان هرگز انگیزه جنگ ندارند. اقتصادشان تا بینی در گور بدهکاریست.
    ان شاء الله کاری که دختر بچه ها و پسر بچه ها و بابا بزرگهای ویتنامی شروع کردند ما معتقدان به عدالت با نابودی اینظام جبار ظالم بپایان برسانیم. با توکل به خدای سبحان.

  • در ایران هستند دلیرانی که نفسهای آخر امریکا را بگیرند و برای همیشه مردم کره خاکی از شر این حرامزاده خلاص بشود انشاءالله ( البته احمق های هم هستند که باورشان نمیشود ) سنگینی حمل تابوت بر شانه چهار نفر بیشتر نیست الباقی دو انگشتی زیر تابوت را میگیرند ، خدا را شکر آن چهار نفر و بلکه بیشتر در ایران هست که کار را یک سره کند امیدوارم این تغییر به دست سید علی انجام شود انشاءالله