نظر حجت الاسلام دانشمند و جمعی از مادحین در مورد نحوه برگزاری عزاداری در شرایط کرونا


نظر حجت الاسلام دانشمند، سیدرضا نریمانی، مهدی رعنائی، حمیدرضا علیمی، امیر برومند، در مورد نحوه برگزاری عزاداری در شرایط کرونا


+ 
25

- 
3
ارسال در 1399/5/30 ساعت 14:10 2020-8-20 14:10:34
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • از این حمیدعلیمی غالی صوفی کفرگو چرا ترویج میکنند!؟
    حمیدعلیمی در یکی از جلساتش گفت : الله امام علی است و امام علی الله است و کسی که این را کفر و شرک بداند را جاهل گمراه معرفی کرد !!
    اگر امام زمان سلام الله علیه قیام علنی جهانی کنند با چنین کفریات و شرکیات غالیان که جلسات امام حسین علیه السلام را به پلیدی خودشان نجس کردند مبارزه نمیکرد!؟
    در قرآن نخوانده اید که خداوند فرموده: اِنّما المشرکون نجس .. همانا مشرکان نجس و پلیدند
    خداوند متعال لعنت کند آنهایی که ب غالیان و جریان شیطانی تصوف در ایران و جهان اسلام میدان میدهد و آنها را ترویج میکند

  • چرا برای حقایق و ارزشهای قرآنی و عقلی بندرت طرفدار می یابیم؟؟؟!!!
    ---
    ببینید چقدر دین خدا و قرآن و ارزشهای حیات بخش قرآن را با رفتار قرآن ستیز خودمان نزد مردم منفور ساخته ایم که اگر نظری در باره ی ضرورت توجه به این ارزشها در رسانه های همگانی نوشته و منتشر شود اکثریت عکس العمل خاموش کاربران روی چنین نظری بدون داشتن آگاهی به حقایق این ارزشها متاسفانه همین تیکهای منفی است!!!
    خواستگاه این پدیده شوم یا از بی حالی اکثریت متدینان در رجوع به رسانه های همگانی و اظهار نظر علمی روی نوشته های به اصطلاح دینی و مذهبی این رسانه ها است یا از نادانی آنان به حقایق قرآنی و عقلی نشأت می گیرد.
    اکثریت این متدینان بی حال با جهل به حقایق اصیل قرآنی و عقلی سرنوشت ساز دین و مذهب و با غفلت از این حقایق نیاز حیاتی زندگی خود به ارزشهای حیات بخش دین اصیل خداوند را با چیزهایی پوچ و بی پایه ی ساخته و پرداخته تخیلات بشر و متضاد با حد و مرزهای شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی و عقلی و فاقد هر گونه رشته ی خویشاوندی قرآنی و عقلی به دین و مذهب جبران و پر می کنند.
    این اکثریت غافل از این که این گونه جبران کردن نزد خداوند قرآن و عقل پشیزی ارزش ندارد ؛ سر انجام در قیامت بخاطر دلبستگی به این مظاهر پوچ بنام دین و مذهب با عذاب ابدی الهی گریز ناپذیر رو به رو خواهند شد .
    انسانهای متدین پرهیز کار آگاه به دین و مذهب بخاطر رواج فرهنگ علم ستیز و قرآن گریز منفی و مخرب دین داری و مذهب داری تحریف شده نزد اکثریت مردم باید همیشه تا دم مرگ غم و افسوس بخورند ؛ زیرا می بینند هر مجاهدتی از جانب آنان برای تصحیح چنین وضعیت فاجعه بار دینی و مذهبی بخاطر موانع فراوان جعلی که دشمنان و دین فروشان مذهب فروش ایجاد می کنند نقش بر آب می شود .
    منشأ دوم پدیده شوم رواج فرهنگ علم ستیز مذکور ، جهل اکثریت کاربران این رسانه ها به ارزشهای قرآنی و عقلی است که به ندرت می یابیم دین شناس دلسوز با غیرتی را تا در باره ی این جهل تحریفگر بصورت علنی نزد مردم دین دوست به تجزیه و تحلیل علمی قرآنی و عقلی بپردازد و علت این جهل را ریشه یابی کند و با بسیج هم مسلکان خود برای زدایش سایه ی سنگین آن از دین و مذهب همت بگمارد.
    افسوس که اکثریت غافل دین شناسان ما بیشتر زندگی خود را به کسب شهرتهای پوچ و در آمدهای فانی این دنیای زود گذر با تامین آذوقه هایی با جاذبه های قرآن ستیز و خرد گریز بنام دین و مذهب برای اکثریت نا آگاه مردم سپری می کنند.
    این اکثریت باغ پر عطر گل حقایق و ارزشهای خرد گرا و حیات بخش قرآنی و عقلی را غریبانه به پای آز دین فروشان و مذهب فروش دنیا پرست قربانی می کنند.
    اقلیت دین شناسانی که به عمق فاجعه ی قرآن ستیزی و خرد گریزی اکثریت هم مسلکان خود و اکثریت مردم آگاه اند متاسفانه وظیفه ی الهی آگاه سازی اکثریت مردم را به حقایق حیات بخش قرآنی و عقلی به دست اکثریت کاسبان دین فروشی و مذهب در بست رها کرده اند.
    افسوس که این اقلیت از دین شناسان با غفلت از عاقبت شوم اخروی چنین موضع منفی که نسبت به قرآن و عقل گرفته اند مهر خاموشی همیشگی بر لب زده و در تضاد با وظیفه ی حیاتی و سرنوشت ساز امر به معروف و نهی از منکر گوشه نشینی را بخاطر چند روز زندگی فانی بر ورود به میدان مجاهدت عالمانه در دفاع از قرآن و عقل ترجیح داده اند.
    این اقلیت با غفلت از حکم خانمان بر افکن خداوند نسبت به گوشه نشینی و خاموشی در مقابل لوث و بدنام شدن دین اصیل خداوند و مذهب توحیدی تشیع علوی ؛ چند روز زندگی فانی تباه کننده را بجای عمل و مجاهدت علمی خدا پسندانه در دفاع از اقرآن و عقل غافلانه شیرین به جان خریده و به داشتن چنین زندگی شیطان پسند سرنوشت سوز سخت دل بسته اند.