گشایش اقتصادی اما نه برای مردم!


فروش نفت به مردم


+ 
17

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با زالوهای اقتصادی با قانون وضعیت اضطراری حالت جنگ باید بر خورد شود
    ---
    چهل سال است که ملت خدا پرست و انقلابی ایران پیوسته تاکنون با بد ترین جنگهای ضد بشری که از جانب دشمنان بیگانه و درونی به این ملت مظلوم تحمیل می شود با جان و همه ی دار و ندار خود دست و پنجه نرم می کند.
    دولتها با درک این فاجعه ی تحمیلی چهل ساله باید علیه خائنان درونی از محتکران و دزدان و اختلاس گران و رشوه خواران و سرمایه داران گران فروش چپاول گر درونی که با خیانت و جنایت علیه ملت و نظام بمانند ابزار دشمنان بیگانه عمل می کنند با قانون وضعیت اضطراری فوق العاده ی حالت جنگ با شدت و قاطعیت بعنوان جنایت کاران جنگی و خائنان بزرگ برخورد می کردند.
    دولتها می باید این زالوهای خون آشام دشمن بیگانه را تار و مار می نمودند تا هرگز فساد جانکاه و خانمان بر افکن تا این حد همه جا را فرا نمی گرفت و به ملت بی پناه در طول این مدت پیوسته این همه ظلم از جانب خائنان و جنایت کاران داخلی تحمیل نمی گردید.
    با وضعیت فساد فراگیر چهل ساله ی دست پخت دشمنان خائن درونی که در کمک به دسیسه های دشمنان بیگانه برای وارد کردن آسیبهای پیوسته ی سنگین به ملت و برای بر اندازی نظام تهیه و تا کنون اجرا شده است می باید باید با قانون و ضعیت فوق العاده ی حالت جنگ برخورد شود ومی باید مسببان و مروجان آن ریشه کن گردند.
    اگر دولت و قوه ی قضائیه با قانون مذکور و با ضابطه مندی قاطعانه زالوهای خون آشام اقتصادی را تار و مار نکنند ، این بزرگترین ارگانهای سرنوشت ساز رسمی کشور نیز در ظلم و خیانتهای بزرگ پیوسته ی چهل ساله ی دشمنان خواسته یا ناخواسته و دانسته یا نداسته بی سهم نخواهند ماند و آتش بر افروخته شده ی علیه خیانتها ناگزیر به دامن آنان خواهد رسید.