جلسه کامل هیئت سیار حاج محمود کریمی شب ششم محرم 1399


سینه زنی (ما ملت امام حسینیم)
#اختصاصی [ جلسه‌ هیئت ‌سیّار ]
با مداحی: #حاج_محمود_کریمی
شب ششم محرم‌الحرام ١٤٤٢-١٣٩٩
کوچه پس کوچه‌های محلّه سنایی


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دستهای نفوذی منافقان و یهود و مزدوران در جعل حدیث و روایت بنام اهل بیت
    ---
    از روز رحلت پیامبر اسلام (ص) تلاش مذبوحانه و پیوسته ی نفوذیهای منافق و یهود و طاغوتان و مزدوران دلال دغل باز دین فروش و مذهب فروش دنیا پرست به دستکاری و جعل احادیث و روایات بنام دین و مذهب و نسبت این جعلیات رسوای متضاد با قرآن و عقل به پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت پرداخته اند.
    برنامه های پلید این قوم شیاد تزویر گر برای بدنام کردن پیامبر و امامان از اهل بیت پیامبر و برای تثبیت بهتانهای دشمنی با قرآن و سلطه جویی و افتراهای تبلیغ برای خاندان خویش علیه پیامبر هنوز تا کنون ادامه یافته و این شیادان برای تحقق اهداف پلید خود در بدنام کردن پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت از نا آگاهی پیروان مذهب تشیع به شناختهای قرآن و اصول استدلال عقلی در زمینه ی اعتقادات دینی و مذهبی بد ترین سوء استفاده ها را با پلید ترین روشها و شیوه علیه دین و مذهب و علیه پیامبر و عترت آن حضرت دنبال می کنند.
    شگفت آور ترین و سئوال بر انگیز ترین مسئله در این زمینه تاثیر پذیری مراجع بزرگ دین شناسی قرآن شناس خرد گرای ما از این مجموعه ی جعل تزویر و افتادن در دام ترفندهای این شیادان است.
    دین شناسان ما بجای روشنگری و رسوا سازی این ترفندها ، سکوت یا مدارا در مقابل چنین جعلیات قرآن ستیز و خرد گریز را برگزیده یا حتی به تشویق مردم به گرایش به این ترفندها و به جعلیاتی که از این ترفندها برخاسته اند می پردازند و متاسفانه خود را نیز در عمل به این ترفندها بی سهم نمی گذارند.
    ساده ترین و خوشبینانه ترین حکم در حق چنین مراجع بزرگ دین شناسی ما شیعیان که با این وضع فجیع رایج مذهب داری خویش را ظالمانه پیرو مذهب تشیع می نامند ؛ غفلت این بزرگان از معارف قرآن و نهج البلاغه و صحیفه ی سجادیه و عدم آگاهی به اصول استدلال عقلی برای ارزیابی احادیث جعلی و دروغ منسوب به پیامبر و امامان از خاندان آن حضرت در زمینه ی اعتقدات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب است.
    نادیده گرفتن معارف قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و اصول استدلال عقلی در ارزیابی اعتقادات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب و بی توجهی به این اصیل ترین منابع اعتقادی در ارزیابی مذکور بی تردید بحکم هشدارهای فراوان قرآن مجید پای گذاری بر لبه ی پرتگاه به سوی جهنم و رویا رویی حتمی با عذاب نا بخشودنی و پایان ناپذیر الهی است.
    دین شناسان و میلیونها دین دارانی که تجسم و تجلی آیات قرآنی مودت و ولایت را در انبوه رفتارهای من در آوری در این زمینه تفسیر و تاویل و اجرا می نمایند برای اثبات چنین تفسیر و تاویلی در محضر خداوند حساب گر حساب رس در قیامت باید برای نجات و رهایی خود از عذاب خداوند دلایل بی خدشه ی قطعی الصدور و قطعی الدلاله از قرآن و عقل به تنها ذات اقدس او ارائه کنند.
    عیب احادیث و روایات جعلی و دروغ منسوب به دین و مذهب از فرط رسوایی آشکار تضاد خود با معارف قرآنی و تضاد با اصول استدلال عقلی برای هر مسلمانی که با اعتقادات و هشدارهای قرآن خو گرفته از روز روشن آشکار تر است و به دلیل و مدرک و به استدلال پیچیده طولانی هیچ نیازی ندارد.
    اصرار ورزان بر پیروی از این احادیث و روایات ، به قران و عقل پشت و دهن کجی می کنند و با این اصرار پاسخ یقینی سرکوب کننده ی خود را در هشدارهای قرآن دریافت کرده اند.