رائفی پور «دست یهود»


نقش یهود در واقعه کربلا و شهادت امیرالمومنین


+ 
94

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اقای رائفی پور خسته نباشین،راهتون کاملا درسته.تا خالا هیچکسی جرات نمیکرد و یا سوادش رو نداشتن که این حرفها رو بزنن.انشاالله امام زمان یاورتون باشه،به راهتون ادامه بدین با ایمان کامل

  • درست ولی این مربوط فقط به یهود نمیشه اگه دقت کنید تی تاریخ افراد افراطی درتمام ادیان ظاهر شدن وتحریفاتی وارد ادیان کردند که در همه اینها رد پای ماسون هست ولی چون یهود رو قبل از پیامبر به کنترل گرفتن بیشتر کارهاشون از سمت یهوده

  • خونخواری این یهودی ها یعنی حد و مرز نداره؟! ( نه همه منظورم اونایی که مضمون ما هستنه ، یهودیام بنده های خدان مصداقش همین کتابشون که شمال فرات گفته بود...) اونی "خسته خسته" کرده از جنایات این بی صفتا به سطوح اومده در حقیقت ، نه از تحقیقات و گردآوری های آقای رائفی پور و گرنه ایشون انجام وظیفه می کنن... وظیفه ای که از یه محقق بچه شیعه انتظار میره... شما نادیده بگیر و دست رو دست بزار و ساده رد شو از کنار این شواهد...(بگذریم از توهین هایی که کردی!) قرار نیس همه مثه شما اون طور عملکردی داشته باشن... اگرم اینا عینا توهم توطعه باشن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها... قطعا یه چیزی بوده و گرنه اینا از توش در نمیومد... التماس تفکر

  • همیشه پای یهود در میان است ای کاش ما در شناخت دشمن خودمان دشمن ملتمام اگر ضعف داریم از ولی امر تبعیت کنیم تا گمراه نشویم.دشمن شنسی سخته ولی با پیروی از ولی امر گمراه نمیشویم

  • دستهای نفوذی منافقان و یهود و مزدوران در جعل حدیث و روایت بنام اهل بیت
    ---
    از روز رحلت پیامبر اسلام (ص) تلاش مذبوحانه و پیوسته ی نفوذیهای منافق و یهود و طاغوتان و مزدوران دلال دغل باز دین فروش و مذهب فروش دنیا پرست به دستکاری و جعل احادیث و روایات بنام دین و مذهب و نسبت این جعلیات رسوای متضاد با قرآن و عقل به پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت پرداخته اند.
    برنامه های پلید این قوم شیاد تزویر گر برای بدنام کردن پیامبر و امامان از اهل بیت پیامبر و برای تثبیت بهتانهای دشمنی با قرآن و سلطه جویی و افتراهای تبلیغ برای خاندان خویش علیه پیامبر هنوز تا کنون ادامه یافته و این شیادان برای تحقق اهداف پلید خود در بدنام کردن پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت از نا آگاهی پیروان مذهب تشیع به شناختهای قرآن و اصول استدلال عقلی در زمینه ی اعتقادات دینی و مذهبی بد ترین سوء استفاده ها را با پلید ترین روشها و شیوه علیه دین و مذهب و علیه پیامبر و عترت آن حضرت دنبال می کنند.
    شگفت آور ترین و سئوال بر انگیز ترین مسئله در این زمینه تاثیر پذیری مراجع بزرگ دین شناسی قرآن شناس خرد گرای ما از این مجموعه ی جعل تزویر و افتادن در دام ترفندهای این شیادان است.
    دین شناسان ما بجای روشنگری و رسوا سازی این ترفندها ، سکوت یا مدارا در مقابل چنین جعلیات قرآن ستیز و خرد گریز را برگزیده یا حتی به تشویق مردم به گرایش به این ترفندها و به جعلیاتی که از این ترفندها برخاسته اند می پردازند و متاسفانه خود را نیز در عمل به این ترفندها بی سهم نمی گذارند.
    ساده ترین و خوشبینانه ترین حکم در حق چنین مراجع بزرگ دین شناسی ما شیعیان که با این وضع فجیع رایج مذهب داری خویش را ظالمانه پیرو مذهب تشیع می نامند ؛ غفلت این بزرگان از معارف قرآن و نهج البلاغه و صحیفه ی سجادیه و عدم آگاهی به اصول استدلال عقلی برای ارزیابی احادیث جعلی و دروغ منسوب به پیامبر و امامان از خاندان آن حضرت در زمینه ی اعتقدات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب است.
    نادیده گرفتن معارف قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و اصول استدلال عقلی در ارزیابی اعتقادات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب و بی توجهی به این اصیل ترین منابع اعتقادی در ارزیابی مذکور بی تردید بحکم هشدارهای فراوان قرآن مجید پای گذاری بر لبه ی پرتگاه به سوی جهنم و رویا رویی حتمی با عذاب نا بخشودنی و پایان ناپذیر الهی است.
    دین شناسان و میلیونها دین دارانی که تجسم و تجلی آیات قرآنی مودت و ولایت را در انبوه رفتارهای من در آوری در این زمینه تفسیر و تاویل و اجرا می نمایند برای اثبات چنین تفسیر و تاویلی در محضر خداوند حساب گر حساب رس در قیامت باید برای نجات و رهایی خود از عذاب خداوند دلایل بی خدشه ی قطعی الصدور و قطعی الدلاله از قرآن و عقل به تنها ذات اقدس او ارائه کنند.
    عیب احادیث و روایات جعلی و دروغ منسوب به دین و مذهب از فرط رسوایی آشکار تضاد خود با معارف قرآنی و تضاد با اصول استدلال عقلی برای هر مسلمانی که با اعتقادات و هشدارهای قرآن خو گرفته از روز روشن آشکار تر است و به دلیل و مدرک و به استدلال پیچیده طولانی هیچ نیازی ندارد.
    اصرار ورزان بر پیروی از این احادیث و روایات ، به قران و عقل پشت و دهن کجی می کنند و با این اصرار پاسخ یقینی سرکوب کننده ی خود را در هشدارهای قرآن دریافت کرده اند.

  • عجب!!! جدیداً شیعه شدی! تا دیروز که وجود امام زمان مَهدی موعود حجّة ابن الحسن عسکری سلام الله علیه را مُنکر بودی ..
    این کامنت تو در همین سایت روشنگری در زیر ویدیویی با عنوان : امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار

    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!!
    ----
    اگر هنوز هم وجود امام زمان سلام الله علیه را مُنکری همان وهابی سابقی که موریانه وار خودت را شیعه جا زدی تا اساس اعتقادات مکتب اهل البیت (علیهم السلام)را ضدقرآن و ضدعقل جا بزنی و خوارجگونه شعار قرآن قرآن مِنهای رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام) را همچون پیشینانت عمرخطاب و خوارج از روی تزویر و تعصب شیطانی عربده بکشی

  • تمام ذهنیتم تو این 19 سال ریخت بهم

  • لطفاً توصیح بده تا روشن شوم/شویم.

  • سر دم دار اصلی انحرافات مذهبی تشیع لندنی دولت انکلیس است
    ---
    دولت استعمار پیر انگلیس در عصر حاضر برای تعمیق نا آگاهی شیعه به اصول قرآنی دین داری و مذهب داری ؛ خود و با کمک مزدوران روحانی نمای خود در جهان تشیع از دیر باز یکی از طاغوتان سر دم دار دمیدن خرافات و من در آوردیهای ضد قرآن و عقل به مذهب توحیدی اهل بیت مظلوم پیامبر است تا این مذهب را در جهان اسلام بد نام و منفور و نابود سازد.
    سیاه لشکر این استعمار پیر نیرنگ باز ، سران مزدور تشیع لندنی هستند که در لباس روحانیت برای نفوذ به اذهان عوام و فریب اکثریت نا آگاه پیرو مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر و برای تامین منافع حرام خود و چیره ساختن صهیونیست و استکبار بر سرنوشت و داراییهای جهان اسلام بی محابا دست به هر نوع دین فروشی و مذهب فروشی می زنند.
    در سایه نظام اسلامی 41 ساله در ایران ؛ دریغ از برخورد قانونی و علمی سازمان یافته ی نظام مند و ضابطه مند قرآنی و عقلی با این قشر از شیادان دغل باز درونی خطر ناک که با من در آوردیها و خرافات ساخته و پرداخته ی خود بنفع جیب و ریاست خویش و تسلط بر اذهان اکثریت نا آگاه پیرو مذهب و باهدف چیره ساختن بیگانگان چپاولگر بر دارییها وسرنوشت امت اسلام و برای جلوگیری از اتحاد و هم دلی ملت های جهان اسلام و با قبضه کردن پایگاه های کلیدی اطلاع رسانی همگانی از جمله صدا و سیمای ملی کشور ؛ دین و مذهب و دین داری و مذهب داری صدها میلیون مردم را با تحریف و انحراف از اصول قرآنی و عقلی دین و مذهب نشانه رفته و با عوام فریبی ارزشهای اصیل دین و مذهب را به مسلخ تباهی و نابودی می کشانند.

  • خدایا بسه دیگه
    خدایا خسسسسسسسسسسسسه شدیم دیگه
    از این همه توهم طوطئه خسته نشدین ؟ والله هیشکی با شما کاری نداره

  • ساکت شو واسم الله نیار


  • حضرت نوح (ع) از پیامبران اولوالعزم
    حضرت ابراهیم(ع) پیامبر، و امام مردم، از پیامبران اولوالعزم
    #حضرت یوسف پیامبر(ع)،بنی اسرائیل
    #کوچ دادن برادارانش و.............به مصر
    حضرت موسی (ع)مقابله مستقیم با فرعون و فرهنگ فرعونی،بنی اسرائیل،از پیامبران اولوالعزم
    سامری و فتنه گوساله سامری ،ازنوادگان حضرت یوسف،بنی اسرائیل
    یهودیت منحرف ازشریعت پیامبران الهی
    حضرت عیسی بن مریم(ع) برای نجات منحرفین از شریعت پیامبران الهی،بنی اسرائیل،از پیامبران اولوالعزم
    حضرت محمد بن عبدالله (ص) که قول آنرا خدای قادر متعال جهت تکمیل شریعت الهی و ختم پیامبران الهی در کتب اصلی (غیرتحریفی) به عالمین داده بود ؛
    و ابلیس / شیطان یا اسم مدرن آن لوسیفر ،دشمن بشریت ؛
    که روی نفس اماره بشر درطول تاریخ کار کرده بود ،زحمت کشیده بود ؛
    این بارهم ، به انحراف بشر ادامه داد و با منطق چرا بنی اسماعیل مثل خوره به جان بشر افتاد؛
    و نفس اماره را جهت نابودی بنی اسماعیل تحریک کرد؛
    و یهودیت را بانقشه قبلی ،قبل از رشد نمو حضرت عبدالله پدر گرامی آخرین پیامبر الهی ،به سرزمین حجاز کوچ داد و بجان بشر آنروز انداخت.
    و شد آنچه نبایستی می شد :
    شهادت حضرت محمد(ص)
    شهادت دخترش بانوی دوعالم حضرت فاطمه (س)
    شهادت امام علی(ع)
    شهادت امام حسن(ع)
    واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع)
    وتا شهادت یازدهمین امام ،که همگی معصوم بودند
    یهود،یهود یهودیت
    و امروز هم یهود،یهود،یهود یهودیت

  • خدا حفظت کنه رائفی پور. خدا حفظت کنه رائفی پور. عاقبت به خیر بشی به حق صاحب این ایام.

  • خدا حفظت کنه رائفی پور. خدا حفظت کنه رائفی پور. عاقبت به خیر بشی به حق صاحب این ایام.

  • احسنت آقای رائفی پور و همکارانتان.