ساعت دو شب با سگ در راه شمال براى خوشگذرونى !!!


هيئتى ها از اولين ها در رعايت پروتكلهاى كرونا


+ 
40

- 
2
ارسال در 1399/6/10 ساعت 17:56 2020-8-31 17:56:01
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وقتی کودک خردسالی با چاقو بازی می کنه حتما پدر و مادرش اون چاقو رو ازش می گیرند حتی اگه اون کودک ناراحت بشه ، چون می دونند که اگر بازی کودک با چاقو موجب آسیب دیدنش بشه این آسیب قابل جبران نیست و شادی و سرگرم شدن لحظه ای ارزش آسیب دیدن و تحمل اثر اون تا پایان عمر رو نداره . متاسفم برای انسان های کودک صفتی که نمی فهمند و از اون بیشتر برای دولتمردانی که نمی خوان حتی به قیمت از بین رفتن هم وطنان ، محبوبیت نداشته خودشون رو از دست بدهند و محدودیت تردد برقرار کنن !!! متاسفم ...

  • آقا جان پدر بزرگ من وقتی یک نفر که کار احمقانه انجام میداد و وقتی بهش تذکر داده میشد ولی اصرار بر کار اشتباهش میکرد ،بهش میگفت "" مرگ بر آدم نفهم """الان نمیدونم اینجا هم میشه گفت یا نه ،،،

  • درک پیام عاشورا و عزای امام حسین سعادت میخواد هر کسی این لیاقت رو نداره

  • اللهم العن هم جمیعاً

  • چرا صدا نداره

  • میخواستم بگم اینها همون طلبکار ها از مملکت هستند . پشیمون شدم بگم . حالا میگم اینها (چو کرمی در میان به نهان است ، زمین و آسمان او همانست ) . اگه باز پشیمون نشم ،

  • . هم رباخوار شیطان پرست است و همین جوانهایی که گناه را تفریح می دانند و هم شما که از آنها دفاع می کنید.
    همه شیطان پرست هستید.

    ضمن اینکه جوانها همه شکم سبرهای بالاشهری هستند و مشکل دلار ، مرغ، گوشت، برنج ندارند. والا برای پرستش شیطان و به قول شما تفریح با ماشینهای آخر مدلشان به حنگلهای شمال نمی آمدند.
    اساسا قاعده تمام تاریخ و در تمام ملتها این است که فقرا خدا پرست تر هستند.

  • یطان پرست شاخ و دم ندارد. هم رباخوار شیطان پرست است و همین جوانهایی که گناه را تفریح می دانند و هم شما که از آنها دفاع می کنید.
    همه شیطان پرست هستید.

    ضمن اینکه جوانها همه شکم سبرهای بالاشهری هستند و مشکل دلار ، مرغ، گوشت، برنج ندارند. والا برای پرستش شیطان و به قول شما تفریح با ماشینهای آخر مدلشان به حنگلهای شمال نمی آمدند.
    اساسا قاعده تمام تاریخ و در تمام ملتها این است که فقرا خدا پرست تر هستند.

  • همونایی هستند که منالن میگن نداریم پول فقریم حیوونکی ها فقیرن

  • وَ لَوْ بَسَطَ اللَّهُ الرِّزْقَ لِعِبادِهِ لَبَغَوْا فِی الْأَرْضِ وَ لکِنْ یُنَزِّلُ بِقَدَرٍ ما یَشاءُ شوری/۲۷
    آینه:
    هرگاه خداوند روزی را برای بندگانش وسعت بخشد، در زمین طغیان و ستم می‌کنند از این رو به مقداری که می‌خواهد (و مصلحت می‌داند) نازل می‌کند.
    حکایت؛ حضرت موسی علیه‌السلام فقیری را دید که از شدت تهیدستی، برهنه روی ریگ بیابان خوابیده است، به موسی(ع) عرض کرد: ای موسی! دعا کن تا خداوند متعال معاش اندکی به من بدهد که از بی‌تابی، جانم به لب رسیده است.
    موسی(ع) برای او دعا کرد و ازآنجا برای مناجات به کوه طور رفت. چند روز بعد، موسی علیه‌السلام از همان مسیر بازمی‌گشت، دید همان فقیر را دستگیر کرده‌اند و جمعیت بسیاری اجتماع نموده‌اند، پرسید: چه حادثه‌ای رخ داده است؟
    حاضران گفتند: این شخص تا به حال پولی نداشته اما تازگی مالی به دست آورده، به همین سبب شراب خورده و عربده کشیده و جنگجوئی نموده و شخصی را کشته است. اکنون او را دستگیر کرده‌اند تا به عنوان قصاص، اعدام کنند!
    حضرت موسی علیه‌السلام به حکمت الهی اقرار کرد و از خواهش خود استغفار و توبه نمود.

  • اون برادری که مسئول هیتت بود و همه کسانی که برای این روز ها با قلب خالص زحمت کشیدند ، اجرشون با خانم حضرت زهرا (س).
    این برادر هیتی چندین بار به حضرت آقا اشاره کرد ، به آبروی حضرت فاطمه (س) هرکس که به نصایح آقا عمل می کنه هرگز روی ذلت نبینه.
    هموطنانیکه در شمال ویلا دارن ، خیلی بچه ها آب آشامیدنی ندارند ( بعنوان نمونه سیستان و بلوچستان ) چگونه مردانگی اجازه می ده که این افرا و آن تفریط؟ پس حداقل از گرونی شکایت نکنید.
    عزیزانی هم که با سگ و امثال آن همنشین هسستند ، خدای سبحان هدایتشان کند ان شاءالله.