کربلایی شدن از رفتنشم مهم‌تره


بهترین اشعار مدّاحی که محرم امسال شنیدم
سیدرضا نریمانی
۹ شهریور ۹۹، شب شام غریبان حسینی
هیأت فدائیان حسین (علیه السّلام) اصفهان
شبکه افق سیما


+ 
11

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • راهی را برای زندگی انتخاب کنیم که ما را به سر انجام خوب برساند
    ---
    خداوند که جهان هستی با عظمت را با سازمان دهی بی نقص آفریده برای بشر که آن را بهترین آفریده ی خود نامیده با علم و حکمت خویش اصول کلی سره شناسی از ناسره شناسی مسائل زندگی را در سرشت بشر برای برگزیدن زندگی سالم تعیین و نهادینه کرده است.
    خداوند نیز ناهنجاریهای کلی انتخاب نا سره ها را با وحی به پیامبران الهی به بشر ابلاغ کرده و بشر با نعمت عقل که خداوند به او عنایت فرموده است توان درک فی البداهه ی اصول همه ی این ناهنجاریها را در اختیار دارد .
    با وصفی که در چند سطر بالا گذشت خداوند نیز اراده ی انتخاب به بشر داده و اورا مخیر کرده که یا سره های زندگی سالم را انتخاب کند یا خود را به ناسره های هنجار شکن گرفتار کند.
    خداوند به بشر از راه پیامبران ابلاغ کرده بر مبنای حکم سرشت خود هر یک از گزینه ی سره ها یا ناسره ها را اگر انتخاب کند ناگزیر پیامدهای هر یک از این دو گزینه ی انتخابی خود را باید بپذیرد چون او بادرایت عقلی که به آثار مثبت و منفی این پیامدها داشته یکی از این دو گزینه را آزادانه انتخاب کرده و باید با پیامدهای انتخاب خود یا خوشحال و کامیاب و یا با بد حالی و ناکامی رو به رو شود و راه و گزینه ی سومی نخواهد داشت.

  • بد ترین دشمنی با دین خدا و مذهب اهل بیت چیست؟
    ---
    بد ترین دشمنی با دین خدا و و مذهب تشیع توحیدی اصرار بر جلو گیری از پخش حقایق قرآنی و عقلی دین داری و مذهب داری مبارزه با من در آوردیها و خرافات منسوب به دین و مذهب است.
    این جلوگیری مردم نا آگاه به حقایق قرآنی و عقلی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه را بنفع دشمنان دین و مذهب گمراه می کند و حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری مردم را بحکم قرآن تباه و نابود می سازد.
    جلوگیری از آشنایی مردم با کج رویهای رایج در طرز دین داری و مذهب داری زمینه را برای کاسبان شیاد دین فروشی و مذهب فروشی برای چپاول مردم با فریب و نیرنگ و جعل و دروغ فراخ باز می گذارد چون حقایق قرآنی و مذهب داری قرآنی و عقلی را بنفع این شیادان از مردم پنهان می کند .
    کتمان کنندگان حقایق قرآنی و عقلی دین داری و مذهب داری از مردم بحکم قرآن مشمول نفرین خداوند و نفرین همه ی بندگان مقرب و صالح خداوند می شوند و بی تردید در قیامت به عذاب ابدی گناه کبیره و نابخشودنی این کتمان گرفتار خواهند شد.
    فریب مردم با من در آوردیها و خرافات بنام دین خدا و پیامبر و بنام مذهب اهل بیت پیامبر با احادیث و رویات جعلی و دروغ که هیچ پایگاه قرآنی و عقلی قابل اثبات ندارند و جلوگیری از آگاهی مردم به حقایق قرآنی و عقلی در این زمینه بزرگ ترین گناه در حق مردم است و خداوند این گونه گناهی را که صدها میلین از مردم نا آگاه را فرا می گیرد و دین داری و مذهب دار آنان را تباه و نابود می کند هرگز نخواهد بخشید.
    خداوند در شناختها و معارف قرآن مجید که با ترجمه در دست رس همگان است با فرا خواندن مردم به تدبر در حقایق قرآنی و به ضرورت تفکر و اندیشه وری خرد گرا در دین گزینی و در اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب حجت را بر همه ی بشریت تمام کرده است.
    خداواند با این اتمام حجت جهان شمول هیچ زمینه ای را برای بهانه تراشی و ادعای نادانی به حقایق دین داری و مذهب داری خدا پسندانه به روی بشریت باز نگذاشته است.
    قرآن مجید بارها هشدار داده است شیطان پلید در محضر خداوند سوگند یاد کرده بشریت را از آگاهی به حقایق خدا پسندانه ی دین داری و مذهب داری منع کند و اکثریت را بنام دین داری و مذهب داری در این زمینه گمراه سازد .
    شیطان پلید هیشه با فریب کاریها و ترفندهای پر زرق و برق خود کوشا است بنام دین و مذهب و با کمک قشون بشری خود به این هدف پلید خود تحقق بخشد و اکثریت بشر را از رویکرد به وحی اصیل الهی و از تدبر و تفکر و خرد گرایی در دین گزینی و مذهب گزینی و در اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب از این وحی محروم سازد و رحمت الهی و نعمت دین داری و مذهب داری خدا پسندانه را از اکثریت بشر بستاند .