رائفی پور | اصلا گره خوردست عاشورا و ظهور


سخنرانی شباهت های قیام امام حسین علیه السلام و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف


+ 
12

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با کدام دلیل از شرع وعقل ابتکارات بشری بنام دین و مذهب ترویج می شوند
    ---
    رویه ی تزریق یک سویه اطلاعات در باره ی ابتکارات بشری بنام دین خدا و بنام مذهب اهل بیت پیامبر در رسانه های اطلاع رسانی همگانی.....
    اگر این اطلاعات با آیات محکم و مفصل قرآن و با اصول استدلال عقلی تضاد و تعارض آشکار داشته باشند و نشود با هیچ دلیل علمی این اطلاعات را به اثبات رساند.....
    و جلو گیری پیوسته از هرگونه روشنگری قرآنی و عقلی در نقد علمی این اطلاعاات.....
    و اصرار بر جلو گیری بی هیچ گونه توجیه علمی قرآنی و عقلی از آگاه سازی مردم به حقایق قرآن وعقل را کدام شرع الهی و قانون بشری می پذیرد و تایید و تجویز می کند؟؟؟!!!
    چنین رویه ای که با شرع و عقل تضاد آشکار دارد و بحکم قرآن به نابود سازی یک عمر دین داری و مذهب داری صدها میلیون از مردم دین دار مذهبی منجر می گردد ؛ چگونه در سایه ی حکومتی که خود را به نظام الهی اسلام متنسب می داند بی حساب و کتاب رواج می یابد و بی پاسخ گویی شرعی و قانونی ادامه می یابد؟؟؟!!!
    کدام شرع وحیانی اصیل الهی دین داری و مذهب داری خرد گریز بر خاسته از ابتکارهای تخیلی بشر را بجای دین خدا تجویز کرده و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر با سکوت دین شناسان یا با مدارا وتشویق آنان چنین دین داری و مذهب داری ترویج می گردد؟؟؟!!!

  • آموزش و تبلیغ حقایق قرآنی و عقلی دین داری و مذهب داری و ظیفه ی کیست؟؟؟!!!
    ---
    خدا کند سران و کار گزاران رسانه های مجاز همگانی که از خود دشمنی سرسختانه نسبت به روشنگریهای قرآنی و عقلی همیشه نشان می دهند ، و دفاع از قرآن و عقل و مبارزه علیه انبوه من در آوردیها و خرافات آمیخته به دین و مذهب را جاهلانه دشمنی با اهل بیت پیامبر می پندارند و این دفاع و مبارزه را با بهتانهای بی رحمانه با غفلت یا با قصد به عمر و معاویه و یزید و آل سفیان و آل زیاد و متوکل عباسی و وهابیت منفور امروزه نسبت می دهند و روشنگریهای قرآنی و عقلی را بنفع دشمنان دین و مذهب پیوسته پایمال و نابود می کنند ، جزو نور چشمیها و ناز در دانه ها و ژنهای برتر منتسب به مسئولان حکومت اسلامی نباشند زیرا آنگاه است کی می باید برای اسلام قرآنی ناب محمدی فاتحه خواند و خون گریست و به خداوند قهار پناه برد.
    بارها حقایق دشمنی نابود کننده ی روشنگریهای قرآنی که رسانه های همگانی معروف در کشور به اجرا گذاشته و ده ها میلیون مردم دین دار پاک دل را پیوسته از آگاهی به حقایق قرآنی و عقلی که پوچی من در آوردیها و خرافات را رسوا می سازند محروم می کنند در قالب گلایه و شکایت به دست مسئولان عالی رتبه ی نظام مقدس اسلام ، که قاعدتا می باید در مقابل تحریف گریها و هتاکیهایی که علیه دین خدا و مذهب اهل بیت روا داشته می شوند حامی و پاسدا وفا دار اسلام و تشیع توحیدی علوی باشند رسیده اند ولی دریغ از صدور ترتیب اثر همیشگی مثبت و سازنده ی علمی ضابطه مند و سازمان یافته ی قانونی در مقابل این تحریف گریها و هتاکیهای رسوا.
    متاسفانه مشخص نیست مراجع بزرگ دین و مذهب و حوزه های علمیه دینی و مذهبی که با مبالغ کلان از وجوهات مردم و از بیت المال مدیریت می شوند در مقابل دین و مذهب و برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری مردم از تحریف و کج روی ناشی از من در آوردیها و خرافات که بحکم قرآن یک عمر دین داری و مذهب داری این مردم را بعلت جهل به حقایق قرآنی و عقلی هدر می دهند و بعلت تهی بودن این گونه دین داری و مذهب داری از پایگاه استوار قرآنی و عقلی سبب مشکلات و در گیری فراون با جهان اسلام می شوند چه وظیفه ای دارند و این وظیفه در چه رتبه ای از اولویت قرار دارد؟؟؟!!!
    سکوت مرموز دین شناسان در مقابل این کج رویها و انحرافهای رایج ، اصالت خرد گرای قرآنی – الهی مذهب را متاسفانه با دستان پیروان مذهب نابود می کند.
    این سکوت و بعضا مدارا و تشویق دین شناسان سلاح نابود کننده ای در اختیار دشمنان مذهب برای بدنامی و نابود کردن آن قرار می دهد و خوراک تبلیغات شومی در اختیار رسانه های صهیونیسم و استکبار و وهابیت مزدور برای فتنه گری علیه تشیع مظلوم توحیدی علوی می گذارد.

  • خطاب به گم کردگان حقیقت راه عترت و ولایت
    ---
    با تاکید مکرر خداوند در قرآن به ضرورت تدبر و تفکر و خرد گرایی در اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب با چه دلیل قاطع انکار ناپذیر اصرار دارید بدون تحقیق و تفحص علمی قرآنی و عقلی اعتقاداتی را در تضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب بر گزینید و به این اعتقادات بی چون و چرا باور کنید؟؟؟!!!
    براستی ؛ با کدام دلیل قاطع تر و معتبر تر از قرآن و از عقل استدلالی ؛ اعتقاد متضاد با قرآن و عقل را که به بنده ی مقرب بنام دین و مذهب نسبت داده می شود باید باور کنیم و چرا این نسبت ظالمانه را به بندگان مقرب بی چون و چرا باید درست بدانیم ؟؟؟!!!
    آیا مسلمانان قرآن مجید را این کلام الله تحریف ناپذیر احکام و اعتقادات دین را باید فقط برای فال گیری و شگون شناسی و رسیدن به حاجتهای شخصی دنیای فانی در تاقچه بالاهای خانه های خود حبس نگه دارند یا برای آگاهی به بایدها و نبایدهای سرشت نشین آن در باره ی دین و مذهب ، عزیز تر از جان خود حفظ کنند ، یا ترفندهای دین فروشان را که قرآن نامفهوم و بغرنج است باید باور کند؟؟؟!!!
    مگر خداوند قرآن را به هدایت گر بشر و به راست ترین و استوار ترین راه هدایت و به سخن آسان برای یاد آوری توصیف نکرده است.
    آیا با این توصیف الهی روشن از قرآن ؛ باز هم درست است که کلام الله را ظالمانه و جاهلانه بغرنج و نا مفهوم بدانیم؟؟؟!!!
    آیا حقیقت راه عترت و ولایت پاسداری از احکام و اعتقادات قرآن است یا ترویج من در آوردیها و خرافات متضاد با قرآن و عقل بنام عترت و ولایت است؟؟؟!!!