گشت ارشاد در زمان پیامبر (ص)


پیامبر اسلام به والی دستور میدهد که با این افراد برخورد کند!!
#دکتر_غلامی


+ 
33

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام
    احسنت .خداقوت

  • کل اسلام رو ببینید نه فقط حجاب زنان رو .
    اسلام تو ایران فقط شده حجاب زنان

  • Ali_s 01/5/2 ساعت 09:46

    آقای کارشناس اولا اون آدرسی که دادید واژه "عورت "نیومده بلکه واژه "فرج" به معنای مستقیم شرمگاه اومده که شما از خودتون کلمه عورت رو جایگزین کردید و تازه تفسیرشم کردید!دوما چرا میخواید اهل بیت رو با خودتون هم فکر کنید اونم به هر ضرب و زوری که شده.سوما زمان پیامبر هم بدحجابی بوده و اینم یا جاهل به مسئله بودید و یا دروغ گفتید.چون اون زمان خانما روسری داشتن اما پشت گوش مینداختن و گردن و گوش و بالا سینه باز بود و طبق حدیثی هم که از امام باقر ع داریم جوانی با دیدن خانمی به این وضع حواسش پرت میشه و میخوره به دیوار و خونی میشه و میره پیش پیامبر و اون آیه یغضو من ابصارهم نازل میشه.پس لطفا به جای توجیه عملکرد وحشیانه گشت ارشاد که یک مردم نامحرم ناموس مردم رو بغل میکنه و به زور میکنه تو ماشین و میبره کمی به فکر اون دنیای خودتون باشید و بیشتر از این به اسلام و مسلمین و اعتقادات جوانان ضربه نزنید.

  • دلم نمیاد نگم عاشقتم آقای غلامی . شکر خدا این خانمهای بیسواد دارای مدرک رو اینطور بیسوادی شون رو رو میکنید . همه حماقت بشر از نا آگاهی اوست . یک ابله تحصیلکرده از یک ابله بیسواد . ابلهتر است که مصداقش همین خانم خلخالی و سایرین هستند .

  • دوست عزیز،
    شما خودت اگر بخوای کل دین رو بگیری، به یک خانم که سوال پرسید و یا نظرش رو گفت، در یک بحث علمی، اینطور توهین نباید بکنی. به حرف‌های آقای دکتر هم ایراداتی وارده و نباید منکر باشیم.