خونه ی عروس کدوم وره؟!


شرایط به اندازه کافی برای جوون هایی که می خوان زندگی مشترک رو شروع کنن سخت هست و چه بهتر که اطرافیان تا جایی که می تونن برای سخت تر نشدن این فضا کمک کنن. مثلا اگر کسی از اقوام خونه ای داشت که می تونست برای اول زندگی در اختیار جوون ها قرار بده، حتی اگه کوچک یا قدیمی یا طبقه بالا یا پایین خونه خودشون هم بود باید از این فرصت استفاده کرد و بی خودی پای دوگانه استقلال/وابستگی رو وسط نکشید


+ 
13

- 
0
ارسال در 1399/6/20 ساعت 11:35 2020-9-10 11:35:44
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چی بگم راستش چون مطلب عزیز ( دقت در تصحیح عملکرد ) را هم خوندم کلا میخواستم بیخیال بشم از اظهار نظر . اما یک کلام ختم کلام . بپذیریم همین که هست . برای آدمی که راه غلط داره میره هزار سال هم عمر داشته باشه راه رو غلط میره . افراد مُسن معتقد بودند حیف آن دور همیها . به اصل خویش بر گردیم و زندگی کنیم (زندگی ) خدا، عشق ، شان . عبادت خدا را کنیم و عشق به اطرافیان بورزیم و مراقب باشیم شانمون خدشه دار نشه انشاءالله

  • خیلی از مطالب گفته شد . اما محور گزارش بنظر این مخلوق حقیر خدای متعال ، خانه ای بود که در ابتدا دیدیم و تشریح ساختمان و توجیح عملکرد آن ، که شنیدیم.
    پدر هفتاد ساله ای هستم که پدرم سالها قبل از ازدواجم از دنیا رفته بود. کس دیگری هم نبود تا در مورد اهداف ازدواج ، انتخاب صحیح و مسئولیتها پدر شدن از یکسو و حقوق من در خانواده ام بعنوان پدر آموزش بدهد.
    تغیرات بسوی علف سبزتر غرب خیلی قبل از آن شروع شده بود و مردم بدنبال آپارتمان بودند و استقلال ، بدون آنکه آمادگی " استقلال " را داشته باشیم.
    این روند تغیر فرهنگ و حرکت بسوی ضد فرهنگ در چند دهه اخیر شتاب بیشتری گرفته چون بکمک تلویزیون و جستجو های اینترنتی و موبایل تصاویر زیبا و غیر واقعی بیشتری از ینگه دنیا در ذهن ما تزیق می شود و شیوه های تبلیغ پیچیده تر و فریبنده تر . احتمالاً ذکر نکات فوق و ارتباط آنها برای خوانندگان اینجا ( روشنگری ) توصیح واضحات است.
    نتیجه اینکه برای بازگشت به سلامت جامعه باید از سلامت خانه شروع کنیم و برای سلامت خانه از تربیت پدران و مادران آتی.
    از جانب همه پدران و مادران از همه فرزندان بی گناه این سرزمین مقدس عذر می خواهم ، نیتم بد نبود اما بهتر نمی دانستم .