سخنرانی جنجالی شب عاشورای ۱۳۹۹ حجت الاسلام پناهیان


چرا اولین فرمانده ارتش توسط فرزندان مهندس بازرگان ترور شد؟


+ 
106

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • از مرگ نهراسید و حق را فریاد بزنید .
    لیبرالها همواره مایه ننگ کشور بوده و هستند .
    خنجر غرب پرستان همواره از پشت زده شده و با ظاهر و لباس و پوشش خودی ، در خفاء دست در دست دشمنان دارند .
    آنها همواره از قدرتمند شدن ایران نگرانند و به هر طریق ممکن جلوی پیشرفت نظامی و اقتصادی و تولید و خودکفایی را میگیرند و با ایجاد بحرانهای مختلف مثل امنیت . اقتصاد. مسکن . و ... سعی در زمین زدن و یا تضعیف ایران را دارند . چون در واقع فقط لباس و ظاهر و پوستشان خودی است . آنها شغالهای دست آموز دشمنان ما هستند .

  • فکر میکنی حرف حق رو فریاد میزنی !!؟ من لیبرال نیستم ولی این بی انصافی ست که هر بی عرضگی و ضعف و ناتوانی رو بخواین به اسم لیبرال ها بزنین باشه گیریم که اقتصاد دست لیبرال هاست و این فاجعه اقتصادی به وجود اومده خوب عزیز توان موشکی که دست شما نیروهای حزب اللهی هست چرا هواپیمای اوکراینی رو زدین و ده ها نخبه و دانشمند رو به خاک و خون کشیدید ؟ ناو کنارک رو زدین و بچه مردم رو زنده زنده تو ناو سوزوندین ؟ فاجعه بندر بیروت رو به بار آووردین و زدین اقتصاد یه کشور دیگه رو داغون کردین و ...
    مگه همین لیبرال ها تو این کشورهای دیگه حکومت نمی کنن ؟ پس چرا اونا هیچی شون نمیشه ؟ اقتصاد، سیاست، فرهنگ و ... همه چیزشون اوکیه ؟
    راستی اگه لیبرالیسم و سرمایه داری بد هست پس چرا هر سال مزدورهاتون که همه ساله تو مناسب های مذهبی اونجا با ماشین های میلیاردی شو برگذار میکنن چیزی نمی گین ؟
    این کشور رو فقط توهم توطئه یه سری افراد اینطوری به بزرگترین قبرستان دنیا تبدیل کرده و متاسفانه و متاسفانه دین و مذهب هم قربانی این توهم ها و این سیاست بازی کثیف امثال شماها شد، چند تا جوون میشناسی که قبلاً امام زمانی بودن، اهل نماز، روزه، حلال و حرام بودن اهل نماز شب بودن ولی حالا حتی به خدا هم اعتقاد ندارن !!؟؟ سالهاست که شعار تمدن سازی اسلامی و هلال شیعی به راه انداختین هلال شیعی که کلاً منتفی شد، تمدن سازی اسلامی هم که کلاًٌ یه کاری کردین که حتی اون جوونای معتقد رو هم از راه به در کردین ... بپذیرید که اشتباه کردین، بپذیرین که راه رو گم کردین و اینهمه روی اشتباهاتون همیت و تعصب نشون ندین دیگه کار به جایی رسیده که آخوندی مثل پناهیان اومده میگه امام زمان وقتی بیاد هر کی زکات نده گردنشو میزنه میفهمی این یعنی چی ؟ یعنی اون منجی که من سالها صبح واسش بلند شدم دعای عهد خوندم، دعای ندبه خوندم زیارت صبحگاهی واسش خوندم و واسه ظهورش نذری میدادم با این حرف پناهیان فهمیدم که من یک فریب خورده بودم امام زمان هم یکی مثل این داعشی هاست و از اون به بعد توبه کردم و حتی نماز هم نمی خونم بله عزیز اگه چوادوز رو به یکی دیگه میزنی اقلاً یه سوزن ته گرد هم به خودت بزن.
    عزت زیاد

  • سلام عزیز.
    با «فرض» بی دلیل و اشتباه محض و هزار اتهام و بی تذبیری دیگه در مورد این چنتا مورد موشکی دیگه، به قول سردار حاجی زاده بنده خدا، گردن ما حزب الهیا و اون موشکیا لز مو باریک‌تر؛ اما بیا مقایسه کن درصد پیشرفت اقتصادی کشور که در دست همین دوستان «غیر»لیبرال شماست رو با صنایع نظامی. نوآوری‌هایی که اتفاق افتاده و همه کشورها رو وادار به واکنش کرده. امیدبخشی‌هایی که تو جامعه صورت گرفته و پاسخگویی در مورد حوادث چه مثبت و چه منفی.
    حالا می‌دونی چرا تو بقیه کشورها لیبرال‌ها موفقن؟ اولا تو هیچ کدومشون مرغ همسایه غاز نیس و به خودشون نمی‌گن آفتابه ساز و مسکن مهر مزخرف و کشته ها بیمه دارن و پالایشگاه کسافتو و ... . اون از خصوصی‌سازی ها، اون از مدیریت بازار، اون از گشایش ها، راستی پول بورس تو جیب کی می‌رفت؟
    دوم مخالفینشون میرن یه راه پیدا می‌کنن برای ابراز نظرات کارشناسیشون به مسئولاشون و بعد در عین رعایت قانون هم حرفشون رو می‌زنن و هم از مسئولشون سرسختانه و قانونی جواب می‌خان.نتیجش هم می شه ترکیه. نه مثل ایران که تا بنزین گروه می‌شه به جای اینکه یه عده چششون رو باز کنن و از مسئولش گلایه کنن میرن میریزن مال مردمو آتیش می‌زنن. داداش همون سربازی که تو ناو سوخت تو خیابون سوراخ سوراخ شد. تو 88 هم سوخت هم تیکه تیکه شد. خیلیا هم فریب این سیابازیو می خورن و می گن # اعدام نکنید. کیو؟ دزد و قاتل و جانی رو. بعد هم میشنن تو تلوزیون علی برکت الله و لبخند ژگوند تماشا می‌کنن و از گشایش اقتصادی مست می شن.
    اگر مشکلات مملکت به دست دوستان «غیر»لیبرال حل نمی شه، چرا به سوال نمایتده جواب نمی دن و نمی زنن تو دهنش که آقا ما مسئول این مشکلیم و حلش کردیم. چرا از پیگیری نماینده عصبانی می شن.
    من مطمئنم هفت تپه رو هم روز جمعه خصوصی کردن تا مسئولین روز شنبه که میان تو عمل انجام شده قرار بگیرن. اصلا او مسئولی که تو این پست روزاش جمعه و شنبه داری باید بره بقالی باز کنه.
    سوما؛ شما اگر دلسوز مملکتی بیا در چارچوب قانون راه حل بده. اما نیستی، خیلی بده که هم نونت از این مردم بیاد و هم بدشون رو بخای. اگر هم از اونایی هستی که اون ور نشستی و لنگش کن راه انداختی، برو کشکتو بساب. چرا؟ چون اگر مرد بودی خودت میومدی وسط نه اینکه بچه مردمو بفرستی کف خیابون.
    ضمنا اگر به مدیریت حزبالهی و مذهبی شک داری برو عزاداری محرمو نظارتای بهداشتی هم تو هیئتا و هم تو مراکز اداری و تفریحی تو همون برحه یه نیگا بکن.

  • امام زمان فاسدان کثیفی چون تورا خواهد کشت

  • گفتمانت بوی داعش می دهد بدون علم ترد میکنی بدون علم حکم میدهی تنها چیزی که داری تعصب و جاهلیت است سرنوشتت هم مثل داعش خواهد شد ضمناً فاسد و کثیف هم اون مغز گندیده تو هست که بوی تعفنش کل خاورمیانه رو به خاک و خون کشیده

  • هموطن عزیز سلام .
    در نظر شما چند نکته برجسته دیدم .
    1. بد بودن داشتن موشک و حضور منطقه ای و یا به تعبیر شما هلال شیعی .
    2. پناهی گفت امام زمان گردن میزند .
    3. نیروهای نظامی ما هواپیمای اوکراینی و ... زدند و کشتند .
    4 . امام زمان داعشی است .
    5 . من تارک نماز شدم .

    بنظر بنده شما نمونه بارزی هستی که در دام رسانه ای دشمن افتاده ای و آنچنان مغز شما به روش پله پله شستشو داده شده که درست همان سویی کشانده شده اید که آنها میخواهند .
    متاسفانه مثل شما کم نیستند که ساده لوحانه بازی خورده و خودزنی میکنند .

    افسوس که در این مقال نمی گنجد تا همه نکات را برای شما روشن کنم . فقط برای نمونه عرض میکنم خدا و امام زمانت را به تحقیق بشناس . به اخبار کانالهای من و تو و ایران اینتر نشنال و دیگر خود فروختگان در فضای مجازی ایمان نداشته باش .
    آنقدر اخبار راست و دروغ و برش زده و دستکاری شده را مخلوط کرده و به خورد ما میدهند تا از ایمان و خدا تهی شویم .
    در این لحظه فقط یک سوال از خودت بپرس !
    اینهمه هزینه کرد انگلیس و امریکا و عربستان و ... برای دادن انواع اخبار فارسی به ما و هدف گیری اعتقادات ما ( که در مورد شما موفق عمل کرده اند ) به چه دلیل است ؟!

    امیدوارم بزودی معنای واقعی :
    اهدنا صراط المستقیم . صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم ولا الضالین . را قلبا" درک کنید و پناه خود را در مقابل شیطان از دست ندهید .

  • سلام دوست عزیز
    نه من نه شستشوی مغزی داده شده هستم نه چیزی من خودم یه زمانی از مخاطبان پر و پا قرص منبر آقای پناهیان بودم، من خودم از مخاطبان خاص رائفی پور و آقای حسن عباسی بودم ولی با عرض تاسف خدمت شما باید عرض کنم که من هم عقل دارم و قدرت تفکر، تجزیه و تحلیل و شناخت خوب و بد رو دارم و ضمناً اهل مطالعه هم هستم قرار نیست من حتماً یه چیزی رو که میشنوم یا میبینم باور کنم و بگم که آره این راست میگه.
    در باب شبکه های بیگانه ( من و تو و ایران اینترنشنال ، منافقین و ...) هم که عرض کردی اصلاً من به خاطر هواداری اونها از خاندان پوخلوی و همچنین تفکرات نژادپرستانه ای که دارن و صبح تا شب آریایی آریایی میکنن حالا نگاشون نمی کنم که هیچی مخالفشون هستم
    این همه پیامبر و کتاب آسمانی نیامدند مگر برای شکستن بت ها، بت تعصب، نژاد پرستی، جهالت، نادانی، ترس،بی فکری ظلم و البته همون بت های سنگی و چوبی
    روشنگری این نیست که همش بیایم از خودمون تعریف کنیم و دیگران رو مسخره و تخریب کنیم اتفاقاً روشنگری گفتن مشکلاتی هست که در جامعه وجود داره و باید چاره بشن

  • سکوت کن منبری پناهیان بودی ؟!!!!عمروعاص هم یک زمانی پشت علی نماز میخواند

  • سلام .
    خب اینا که گفتی خیلی خوبه .
    من معتقدم شخصیت وجودی انسان بنا به نزدیکان . نوع مطالعه . منبع اخبار . و عوامل ریز و درشت دیگر شکل میگیره .
    البته از بصیرت نباید غافل بود . از تشخیص حق و ناحق . حق را بپذیریم اگر چه به ضرر شخصی ما باشد .یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست . از نقطه ای بترس که شیطانی ات کند .
    در این دنیایی که شیطان با ابزار ثروت و قدرت و شهوت و تزویر و دروغ و ... جولان میدهد ، هنوز هم قلب مردان خدا گرچه در بعضی زمینه ها متضرر میشوند ، ولی ایمان خود را حفظ میکنند .
    تمام مصیبت امروز بشر دور شدن از ایمان و معنویات است .
    امیدوارم دوباره با حق آشتی کنی . چون زندگی بدون امید به خدا خیلی خیلی سخت و عذاب آوره .
    الا بذکر الله تطمعن القلوب. تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرد .

  • خیلی عالی ، خوشبختانه در مشهد یک خیابان نسبتا خوب بنام شهید سپهبد قرنی هست و فقط میدونستم ارتشی بوده و ترور شده اما هیچگاه دنبال این نبودم علتش رو بدونم این کلیپ باعث شد حتما اطلاعاتم رو بالا ببرم در خصوص ایشون برای اطرافیان نقل کنم چون : بنا به فرموده سید علی فرزند زهرا رهبر مسلیمون جهان . زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست . هفت ماه از شهادت سردار سلیمانی میگذرد اما هر گاه اسمش را میشنوم بغض گلویم را میفشارد .

  • به جای منابع غلطی مثل پناهیان از منابعی مثل اسناد معتبر مرکز اسناد انقلاب اسلامی استفاده کنید.

  • این حرفها تحریفی آشکار است.
    اولا شهید قرنی اولین شهید نرور نبود. قرنی در صبح ۳اردیبهشت۵۸ ترور شد که ۶۸ روز از آغاز غائله‌ کردستان گذشته و صدها تن از ارتش، کمیته، شهربانی و مردم ترور شده بودند که مهمترین آنها نیز شهید محمد رحمان‌پور معروف به «شاطر محمد» معاون کمیته انقلاب اسلامی سنندج است.

    ثانیا به گفته حضرات اول انقلاب ، قاتل شهید قرنی گروه فرقان بود نه مجاهدین خلق که بازرگان آنها را فرزندان عزیز خود نامید.

    ثالثا شهید قرنی را نه مجاهدین خلق کشتند و نه گروه فرقان.
    ترور سرلشکر قرنی و مهدی عراقی و بمب گزاری 6 تیر سال 1360 کار گروه فرقان نبود. کار کسانی بود که از این ترورها سود می بردند. تنها ترور شهید مطهری توسط گروه فرقان از نظر منطقی معقول است آنهم به خاطر اختلافات شهید مطهری و دکتر شریعتی. اما گروه فرقان کوچکترین انگیزه ای برای کشتن سرلشکر قرنی و حاج مهدی عراقی نداشتند - آنها اصلا ربطی به دعوای شریعتی و مطهری نداشتند- و ترور 6 تیر 60 هم کار آنها نبود چرا که اولا از نظر آنها سید علی خامنه ای از طیف روحانیون متمایل به دکتر شریعتی بود و ثانیا امکان ندارد بمب در ضبط صوت منفجر شود و بعد جمله "هدیه گروه فرقان" به دیواره آن سالم بماند!! متاسفانه عوامل ترورهای اول انقلاب هرگز شناسایی نشدند و همه چیز را به گردن گروه فرقان و مجاهدین خلق انداختند زیرا...

    رابعا قرنی در آخرین لحظات حیات گفت بالاخره آمریکا مرا کشت...

  • سلام
    سند حرفات را مشخص بفرما
    به نظر عقل حرفهای شما هم بدون سند و هیچ ارزش علمی نداره