فساد و ابتذال در سینما و زندگی سلبریتی ها!!! استاد پورآقایی


وای به حال جامعه ما که اینا شدن الگوی جوونا و‌ مردم...


+ 
25

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به برخی از سر دبیران پایگاه های اطلاع رسانی همگانی مجاز کشور/ دوشنبه 24.06/1399
    ---
    مهم ترین وظیفه ی رسانه های گروهی چیست؟
    ---
    نخستین و مهم ترین وظیفه ی مثبت و سازنده ی همه رسانه های اطلاع رسانی همگانی مجاز در کشور تلاش بی وقفه در راستای زدودن جهل و رهایی جامعه از نا آگاهی به حقایق همه ی نیازهای زندگی سالم و تلاش پیویسته در ترویج و تشویق تلاقی افکار خلاق علم آفرین و هدایت فرهنگ ملی به این سو است.
    پرداختن به مسائلی که هیچ بازده مثبت و سازنده ای برای پیشرفت و شکوفایی زندگی جوامع بشری ندارند بجز در عقب ماندگی نگه داشتن این جوامع بنفع چپاولگران سلطه جو و سوق دادن تدریجی این جوامع به سوی تباهی چه بازده دیگری می تواند داشته باشد
    متولی تبلیغات و اطلاع رسانی همگانی در کشور که وزارت ارشاد است مسئولیت اول را در سوق دادن رسانه های همگانی به سوی نشر افکار سازنده و مثبت و جلوگیری از افکار مخرب جهل آفرین که ضد شرع و عقل اند در جامعه بعهده دارد و باید در سایه ی نظام اسلامی پیوسته در این زمینه ها به خدا و مردم پاسخ گو باشد.

  • اعمال و سبک زندگی هر انسانی برمیگردد به نوع جهانبینی که دارد؛ وقتی جهانبینی غلط و خراب بشود اعمال و سبک زندگی هم غلط و خراب میشود

  • واقعا نمیدونم چی باید گفت . در جلسه ای بودم دو تا آدم مثلا مرد هم بودند در خصوص آزادیهای زن بیش از یک ساعت حرف میزدند . آخر رو کردن به من گفتند شما چرا هیچی نمیگی . گفتم نظری ندارم . گفتند . مگه میشه هیچ نظری نداشته باشی . گفتم آره . اصرار از اونها مجبور کرد نظرم رو بگم . اصلا حرفهای شما سر و ته نداره . اگه بخواهیم بگوییم باید عملی باشه . آزادی زنان شما باعث شده هر روز توی بغل کسی باشن و امروز هر دوتای شما از فاحشگیهای زنانتان رنجور هستید . و در شگفتم از کدوم آزادی دفاع میکنید .