حاج مهدی رسولی | قسم به اون موکب های ساده


شور | قسم به اون موکب های ساده
با مداحی: حاج مهدی رسولی
هیئت ثارالله زنجان
ویژه ایام اربعین حسینی


+ 
27

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا فراخونان به پیروی از شناختهای قرآن را بد نام می کنیم؟
    ---
    بسیار دیده می شود حتی از جانب اکثریتی از مدعیان مرجعیت دین شناسی کسانی را که مردم را به پیروی از شیوه ی دین داری و مذهب داری شناختهای قرآنی و عقلی فرا می خوانند ظالمانه به پیروی از عمر و معاویه و یزید و متوکل عباسی و وهابیت منحرف بی هیچ بیم و هراس از خشم خداوند متهم می سازند.
    این اتهام متاسفانه در حالی رواج پیدا می کند که اکثریت مدعیان مرجعیت در مقابل اصرار دین فروشان بر ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل سکوت را بر می گزینند یا این ترویج را غافل از خشم خانمان بر افکن خداوند و از عذاب قیامت تشویق می کنند.
    رواج این وضعیت فاجعه بار میان اکثریت مذکور و میان مردم نا آگاه ؛ دین و مذهب را زیر بار انبوه من در آوردیها و خرافات به بازیچه تبدیل کرده و بدنام و نابود می کند.
    اسف بار تر این است که اصرار دین فروشان بر ترویج من در آوردیها و خرافات بنام دین و مذهب و بنام خاندان اطهر پیامبر در سایه حکومت ج.ا.ا و با سکوت و مداری این حکومت که مهم ترین وظیفه ی پیامبر گونه آن مصون نگه داشتن دین و مذهب از تحریف دین فروشان است انجام می گیرد.

  • لبیک یا حسین از کدام انسانها پذیرفته می شود؟
    ---
    لبیک یا حسین از انسانهایی پذیرفته می شود که پیرو اهداف انسان ساز و سعادت آفرین نهضت عاشورای حسینی در دفاع از قرآن و دین قرآنی خدا باشند که حسین جان خود و عزیز ترینهای خویش را در این راه محض رضای خدا فدا نمود.
    لبیک یا حسین دروغین دین فروشان من در آوردی پرور و خرافه گستر که دین و مذهب و اهل بیت را بازیجه قرار داده و بدنام می کنند آتش عذاب ابدی جهنم این شیادان یا فریب خوردگان قرآن ستیز و خرد گریز را فروزان تر و سوزان تر می کند.