استاد میرزایی - ۴ شرط اصلی ظهور


_استاد امیر حسین میرزایی _۴ شرط اصلی ظهور


+ 
8

- 
0
ارسال در 1399/7/15 ساعت 16:30 2020-10-6 16:30:36

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خداوند چه نوع دین داری را از دانش آموختگان می پسندد؟
    ---
    «... قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ إِنَّمَا يَتَذَكَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿ آیه ۹ سوره زمر ﴾.
    عزیزان !!! از دانش آموختگان ؛ ناتوانی در شناخت و تحلیل سره از ناسره ی گفته ها و خوب و بد سخن را باهم و در هم آمیختن دین و ضد دین را بنام دین و مذهب با هم هرگز نزد خداوند حساب گر پذیرفته نیست...
    دین داری با قرآن و عقل و سیرت قرانی معتبر پیامبر و اهل بیت آن حضرت درست است نه دین داری با احساسات جاهلانه و خرافه گرایی که نزد خدا پشیزی ارزش ندارد...
    شهادت سید الشهدا و اهداف انسان ساز عاشورای حسینی را با فریب کاری دین فروشان شیاد کاسب حرام خور آلوده و لوث نکنیم...
    درس جاودانه ی این شهادت در دفاع ، تا فدای جان خود و عزیزان ، از دین و ارزشهای قرآنی را از سید الشهدا بیاموزیم تا سعات جاودانه نصیب ما شود...
    دلبستن و شیفتگی به ترهات شاعر و مداح و روضه خوانان و منبریان بی سواد کاسب حرام خور که بویی از معارف قرآنی نبرده اند پیمودن راه شیطان و دشمنان خدا با جهل و غفلت به سوی جهنم است...
    ما مسلمانان که خود را شیعه ی اهل بیت می دانیم چه چیز از معارف قرآن را ، که باید برای نجات خود از انحراف بیاموزیم آموخته و فرا گرفته ایم ، که بی پروا من در آوردیها و خرافات دین فروشان را بجای دین خدا و مذهب توحیدی اهل بیت با احساسات و تعصب بی دلیل بنام عترت مظلوم پیامبر به رخ دیگران می کشیم...؟؟؟!!!
    دین داری و مذهب داری خدا پسندانه که پیامبر و اهل بیت آن حضرت را خوشنود می سازد به تدبر و عقل گرایی و شناخت معارف قرآنی و سیرت قرآنی معتبر پیامبر و اهل بیت آن حضرت نیاز دارد...
    نادیده گرفتن این نیازهاعین بی دینی و لا مذهبی و تباهی است که سر انجام آن قعر جهنم است.
    حیف و تباهی یک عمر است که افراد دانش آموخته ی متدین ؛ دین خدا و مذهب توحیدی اصیل اهل بیت مظلوم پیامبر و اهداف انسان ساز و سعادت آفرین نهضت عاشورای حسینی را با قرآن ستیزی و خرد گریزی و با ترهات دین فروشان از خدا بی خبر سودا کنند که سر انجام این سودا گری سوای جهنم جای دیگری نیست...

  • با چه حقی بشر به خود جرئت دخالت در دین خدا را می دهد؟؟؟!!!
    ---
    اگر بشر به دانش ناچیز خود که به کمال هیچ حقیقتی نمی رسد در مقایسه با علم و حکمت بی کران خداوند که همه ی کلیات و جزئیات حقایق جهان هستی را در بر دارند بیاندیشد درک خواهد کرد با دخالت در دین خدا و افزدن احکام و اعتقادات از این دانش ناچیز به این دین چه جرئت و جسارت و گستاخی وصف ناپذیری را به خود داده و چه ظلم وصف ناپذیر نابخشودنی را در حق یکتا ذات اقدس الهی مرتکب شده است.
    البته بشر بی نیاز به اندیشیدن در این قیاس نا روا همه ی عناصر این قیاس را در قرآن کریم که با ترجمه در اختیار همگان است از جانب خداوند با گفتارهای الهی درک پذیر ساده و رسا و گویا و سرشت نشین دریافت کرده است .
    ولی چه می شود کرد که دین فروشان دشمن خدا همیشه تلاش می کنند با انگهای عجیب و غریب دین داران را با این تنها گفته های قدسی مصون مانده از تحریف بیگانه نگه دارند!!!
    راز اصرار دین فروشان بر بیگانه نگه داشتن حقایق انسان ساز و سعادت آفرین و تحریف نشده ی قرآن بر دین دارن ترس این از خدا بی خبران از کساد و بی مشتری ماندن کالاهای بی ارزش اندیشه های ناچیز خود و از دست دادن هیبت و نفوذ مصنوعی خویش است که در مقابل عظمت بی مانند خداوند نزد دین داران برای خود با عناصر بی ارزشی بنام علم و دانش برای خود دست و پا کرده اند و هراس دارند با رسوا شدن این دانش ناچیز خود همه ی رشته هایی را که با رنگ های جور واجور بی ارزشی که با زرق و برقهای پوچ برای خود در مقابل عظمت علم خداوند با ظلم و دغل برای خود در چشم های مردم نا آگاه ساخته اند از بین بروند و روی خاک سیاه بنشینند.
    این از خدا بی خبران که حقایق قرآنی را بر مردم کتمان می کنند نفرین خداوند و عذاب ابدی الهی قیامت را بر رسوایی دنیا که هیبت و نفوذ پوچ آنان را می ستاند ترجیح می دهند.
    برای این از خدا بی خبران گمراه ماندن مردم و نابود شدن دین داری حاصل عمر آنان از نابود شدن هیبت و نفوذ مصنوعی پوچ خود که عذاب ابدی پایان ناپذیر قیامت را در پی دارد دل پذیر تر است.

  • فرق دین خدا با ساخته های ذهن بشر چیست؟
    ---
    خداوند یکتا حکیم و دانای مطلق همیشه با هدف مندی سازنده و مثبت که نتیجه آن پویایی و پیشرفت و شکوفایی زندگی فرد و جامعه است احکام و اعتقادات وحیانی اصیل بی خدشه ی خود را که آخرین تجلی آن قرآن است توسط پیامبران به بشر ابلاغ کرده است.
    هر حکم و اعتقادی که تجلیاتی از هدف مندی مثبت و سازنده محسوس در زندگی بشر ندارد و فرد وجامعه را به سوی پویایی و پیشرفت و شکوفایی عینی محسوس در زندگی هدایت نمی کند جزو دین خدا نیست بلکه با هر نام و عنوانی که عرضه می شود ساخته و پرداخته ی ذهن پلید شیادان دین فروش برای ترویج کاسبی حرام دین فروشی این شیادان است.

  • چرا فراخونان به پیروی از شناختهای قرآن را بد نام می کنیم؟
    ---
    بسیار دیده می شود حتی از جانب اکثریتی از مدعیان مرجعیت دین شناسی کسانی را که مردم را به پیروی از شیوه ی دین داری و مذهب داری شناختهای قرآنی و عقلی فرا می خوانند ظالمانه به پیروی از عمر و معاویه و یزید و متوکل عباسی و وهابیت منحرف بی هیچ بیم و هراس از خشم خداوند متهم می سازند.
    این اتهام متاسفانه در حالی رواج پیدا می کند که اکثریت مدعیان مرجعیت در مقابل اصرار دین فروشان بر ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل سکوت را بر می گزینند یا این ترویج را غافل از خشم خانمان بر افکن خداوند و از عذاب قیامت تشویق می کنند.
    رواج این وضعیت فاجعه بار میان اکثریت مذکور و میان مردم نا آگاه ؛ دین و مذهب را زیر بار انبوه من در آوردیها و خرافات به بازیچه تبدیل کرده و بدنام و نابود می کند.
    اسف بار تر این است که اصرار دین فروشان بر ترویج من در آوردیها و خرافات بنام دین و مذهب و بنام خاندان اطهر پیامبر در سایه حکومت ج.ا.ا و با سکوت و مداری این حکومت که مهم ترین وظیفه ی پیامبر گونه آن مصون نگه داشتن دین و مذهب از تحریف دین فروشان است انجام می گیرد.