انحراف از انقلاب!


تاریخ نشان داده اگر مواضع ما بر پایه مبانی معرفتی متقنی


+ 
16

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چهارده حرام لقمه . که آخرت را به دنیا فروختند .

  • قربونت
    همه اینا که اسمشون رفت از بدو فعالیتشون نفوذی بودند....

    خوب همیشه برای نفوذ، جلب اعتماد لازمه! متفکرین استعمار، احمق هستند ولی نه در این حد که بلد نباشند چگونه نفوذ کنند!

    مواضع نوری زاد خیلی قابل تامل و آموزنده و پر از ظرائف هشدار دهنده بود البته اگر در کنار رفتارش مورد تامل واقع بشه!

    یک مشترک مهم بین همه نامبردگان موجوده:
    همگی مامور بوده اند به:
    ۱. نفوذ با همسویی و همصدایی، جاسوسی، تحلیل و آنالیز موقعیت انقلاب و ملت

    ۲. شناسایی انقلابیون اصیل و تلاش برای تاثیر، تبدیل و تغییر مواضع آنان جهت کم کردن از حامیان موثر امام خمینی (مثل آنچه ابراهیم یزدی در باره بازرگان انجام داد و تا حدودی موفق شد.. یا توفق کامل رجوی در باره بنی صدر) و یا حذف فیزیکی یاران امام که خرده پایانشان در دهه ۶۰ انجام دادند.

    ۳. کمک به تثبیت قشریگری در جناح انقلابی اصیل و چپاندن یا تثبیت نفوذی هایی با تاریخ انقضای نسبتا بلند مدت و یحتمل ملبس به لباس روحانیت با انواع حیل چه در قامت مخالف و چه در قامت موافق و..

    ۴.تغییر موضع و ایجاد تقابل جهت جای دادن و رسمیت بخشیدن به حضور و فعالیت اندیشه متضاد (همراستای آنچه طاغوت در وجودش هست و خواهد که باشد) در قالب جناح سیاسی، آنهم قدرتمند! و سریانش در همه عرصه ها مثل فرهنگ و هنر و علم و فلسفه و ...

    نتیجه:
    تعریف دو پای ثابت سیاسی با خرده احزاب الوان که هردو منشا در دشمنی با ایران و اسلام دارند! یکی در پوشش دین و انقلاب و دیگری عریانتر و وقیح تر در ابراز طغیان بر روش غربزدگی.

    هدف: حقنه فتنه های رنگ به رنگ و متنوع در نوسان دائم جهت حذف آرامش و ثبات از تمامی عرصه ها و ممانعت از پیشرفت بر مبنای داشته های پر ارزش از باستان ایران و نیز معنای دقیق دین و حذر از دستیابی به کارکرد حقیقی دین در این مُلک!

    این فتنه ها آهسته و پیوسته جاری است و فقط رنگارنگ میشود. تا هر زه با فلج سازی اندیشه پویای مردم و دریغ فرصت عمر گرانمایه از نسل ها غارت و چپاول را مستدام کند و در موازات با آن فراهم کند فرصت آرامش و امنیت و باروری شان را که استوار میشود با غارت ما! این "ما" یعنی همه چیز ما حتی وجود ما و سرمایه های انسانی ما...! دیگر حذف یا لرزه بر امنیت روان و سلامت و اقتصاد و دانش و دین و معرفت و فرهنگ و ... از ما که ملزومات مقدمتر بوده است هیهات!

    خوشا به حال ... ما!