اسناد روایی سخنان استاد شجاعی در مورد انقلاب اسلامی که جنجالی شد!


اسناد روایی احادیثی که استاد شجاعی در مورد انقلاب اسلامی از زبان امام خمینی (ره) مطرح کرده بودند و اینکه چرا امام به صورت احتمال این مطالب را بیان کردند در این کلیپ توضیح داده شده است..


+ 
66

- 
15

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اولا روایات را باید از جهت اطمینان صدور بررسی کرد ثانیا عمده مشکل در تطبیق این روایات و آیات با انقلاب اسلامی مردم ایران است.
    این قدر بی پروا روایات و آیات را تفسیر کردند، جز اثر معکوس چیز دیگری ندارد.
    بکوشیم تا انقلاب در طراز اسلام باشد.
    باقی بماند نه آن که اسلام را در طراز انقلاب تعریف کنیم

  • نباید این حرف توی تلویزیون می زد، حرفی که ادله محکمه پسندی ندارد برای ما که قدرت رسانه ایی ضعیفی داریم میشود سلاحی در دست دشمن، این کلیپ هم حدیثی که بگوید چهارده کنگره یعنی چهارده قرن را ارائه نکرده است، ما اونقدر منطق و ادله برای اثبات حقانیت راهمون داریم که توی این فضا نیازی به این گونه تعابیر نباشد، این صحبت به معنی رد اصل صحبت نیست بلکه انتقاد به محل بیان آن یعنی رسانه جمعی می باشد.

  • مهم ترین وظیفه ی پیامبران و حکومتهای منتسب به دین الهی چیست؟
    ---
    دین ؛ روح و مهم ترین عنصر پیامبری از جانب خداوند و راز ونهاد اصلی وجود و حیات و رشد و بقاو پیشرفت هر حکومتی است که خود را به دین خداوند منتسب معرفی می کند.
    بنا بر اصل غیر قابل انکار فوق و برای اثبات صداقت و جدیت حکومت دینی در ادعای انتساب خود به دین باید تمام اقدامهای مدیریتی چنین حکومتی با اصول ثابت تردید ناپذیر دینی در منابع خدشه ناپذیر دین ؛ دقیق و بی شبهه سازمان دهی و برنامه ریزی و اجرا شوند.
    خداواند یکتا داناو حکیم مطلق جهان هستی تعیین اصول ثابت دین از جمله اسلام را که آخرین دین الهی است در وحیی که خود به پیامبران ابلاغ نموده به خود منحصر ساخته است.
    اصول ثابت دین الهی در احکام و اعتقادات وحیانی این دین تجلی می یابند و بنا براین خداوند در قرآن به پیامبر اسلام تاکید کرده در ابلاغ و آموزش و اجرای دین از اصول ثابت وحیانی مذکور فراتر نرود.
    حقایق مذکور فوق بر پیامبران و هر حکومتی که خود را منتسب به دین الهی معرفی می کنند چه با حکم وحی اصیل و بی خدشه ی الهی چه با حکم عقل ایجاب می کنند مصون نگه داشتن اصول ثابت مذکور در تبلیغ و آموزش و اجرا از تحریف و کج روی و از دست برد بشر نخستین و مهم ترین وظیفه ی پیامبران و حکومتهای منتسب به دین باشد تا بتوانند اصالت و صداقت انتساب خود به دین وحیانی خداوند را بی هیچ گونه شبهه و تردید و وفا داری خود به این دین را به اثبات برسانند.
    ناکامی در انجام مهم ترین وظیفه ی مذکور ادعای انتساب به دین وحیانی خداوند را مخدوش و ادامه ی این ناکامی سر انجام چنین ادعایی را باطل می سازد.

  • انشاءالله خداوند محقق بفرماید