کلیپ انگیزشی فوق العاده زیبا از صحبت های استاد پورآقایی


اگه میخای مردم عاشقت بشن فقط کافیه این کار رو انجام بدی...


+ 
23

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا مراجع دین نسبت به رواج من در آوردیها و خرافات دین زدا بی تفاوت اند؟؟؟!!!
    ---
    « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه﴾.
    اکثریت مراجع دین و مذهب که برآی آنان صفت عظام انتخاب شده است هم از وجوهات شرعی مردم و هم از بودجه ی دولت پشتیبانی مالی می شوند و لی هیچ دلیل عینی نمی توانند ارائه کنند که به مهمترین وظیفه پیامبر گونه خویش که مبارزه ی علمی و علنی پیوسته آشکار سازمان یافته و ضابطه مند علیه من در آوردیها و خرافات دین زدای ضد قرآن و عقل است و پیوسته بصورت روز مره و در همه جا توسط انواع دین فروشان به دین و مذهب افزوده می شوند اقدامهایی پیوسته ی فعال و کار آمد داشته اند.
    جای خدا پسندانه ی مراجع دین و مذهب و نمایندگان دین شناس معتمد آنان برای جلوگیر از انحراف و کج رویهای دین داران که روز مره با خرافات و من در آوردیهای و جعلیات ضد قرآن و عقل توسط انواع دین فروشان گمراه می شوند بایدهمیشه میان مردم باشد.
    مراجع و نمایندگان دین شناس و قرآن شناس معتمد آنان باید پیوسته مردم را از گرفتار شدن به انواع من در آوردیها و خرافات دین زدای روز افزون ضد قرآن و عقل هشدار دهند.
    مردم بایدتوسط مراجع و نمایندگان آنان پیوسته آگاه شوند که پیروی از من در آودیها و خرافات منسوب به دین و مذهب چه پیامدهای شوم دین زدایی بحکم قرآن برای آنان دارد و چگونه خداوند با این پیروی یک عمر دین داری آنان را نادیده خواهد گرفت و به پوچی و بیهودگی محکوم خواهد کرد.
    رواج و اصرار بر ترویج من در آوردیها و خرافات دین زدای ضد قرآن و عقل در همه جا بیداد می کند.
    نقل و ترویج احادیث و روایات نسنجیده ی جعلی بنام پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت در همه ی رسانه های گروهی توسط دین شناس نماهای بیگانه با معارف قرآن و بیگانه بااصول استدلال عقلی و نا آگاه به اصول علوم عقلی روایت و درایت و بیگانه با اصول نفل از خدا و معصوم با نهایت بی بند و باری در همه جا بی هیچ گونه بازدارندگی آشکار است.
    متاسفانه مراجع دین و مذهب هیج حرکت بازدارنده ی پیوسته ای برای جلوگیری و مبارزه ی فعال و کار آمد با این وضع فاجعه بار دین زدا که دین و مذهب را به بازیچه تبدیل کرده است از خود نشان نمی دهند.
    چرا این مراجع ، محض رضای خدا ، برای انجام وظیفه ی قرآنی مبارزه ی خدا پسندانه ی آشکار و فعال علیه تحریفها و تحریف گران که خداوند برای آنان در قرآن تعیین کرده است پای به میدان کارزار نمی گذارند.