دیدار علامه حلی رحمة الله علیه و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با صدای شهید کافی رحمة الله علیه


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة


دیدار علامه حلی رحمة الله علیه و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با صدای شهید کافی رحمة الله علیه
منبع:
https://t.me/fazylatha
وبلاگ...:
http://qaem14.blog.ir/1399/08/01/ya%20zahra%20SALAMOLAH%20ALAYHA%2059%20tidoama%20esnnshashtss

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

#ولایت_الهی #طاغوت #انقلاب_اسلامی #شهید #سرباز_اسلام #سرباز #ولایت_فقیه #ولایت #آخرالزمان #ظهور


+ 
19

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اسلام ستیزیها از کجا شروع می شوند؟؟؟!!!
    ---
    « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ . كَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ » ﴿ آیات ۲ و۳ سوره صف ﴾.
    کدام اسلام ستیزی بد تر از بدنام و تحقیر و بی ارزش و نابود کردن روزمره ی حد ومرزها و باید و نبایدهای شناختهای فرهنگ الهی دین داری و مذهب داری اصیل قرآنی است؟؟؟!!!
    روزانه انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدا و ضد محکمات مفصل قرآن با نقض اصول استدلال عقلی با اصرار و با سوء استفاده از نام و حیثیت اهل بیت مظلوم پیامر به دین و مذهب افزوده می شوند.
    أما در مقابل این تحریف گریهای اسلام ستیز آشکار اکثریت مراجع دین شناسی در جهان اسلام بویژه در کشور ما ، با این که از وجوهات شرعی و بیت المال با هدف دفاع از اصالت الهی دین و مذهب پشتیبانی می شوند و امرار معاش می کنند ، بجای اعتراض به این اسلام ستیزی سکوت و مدارا یا تشویق را با تحریف گران از خدا بی خبر بر می گزینند.
    مراجع دین شناسی که مهم ترین و ظیفه و مسئولیت حرفه ای و دینی آنان آگاه سازی روز مره ی مردم با روشنگری مستند و مستدل به حد و مرزهای الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآن و رسوا سازی تحریف گریهای دین فروشان است به این وظیفه و مسئولیت خطیر دینی خود عمل نمی نمایند بلکه با سکوت و مدارا در مقابل تحریف گران وحتی تشویق آنان ؛ دین و مذهب را به پای کاسبی حرام و آز و دنیا پرستی دین فروشان تحریف گر شیاد و به پای من در آوردیها و خرافات و جعلیات پوچ قرآن ستیز و خرد گریز آنان پیوسته قربانی می کنند.

  • سازماندهی و روشمندی علمی ضرورت نخست آموزش و تبلیغ درست دین و مذهب است
    ---
    « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه﴾
    خداوند که جهان با عظمت هستی را با نظم و سازماندهی بی نقص طراحی و ساخته است انجام پنج فعل را در آیه قرآنی فوق برای آموزش و تبلیغ دین خود از مؤمنان خواسته است.
    این پنج فعل در حالی درست و خدا پسندانه و مؤثر و منتج و مثبت و سازنده انجام می شوند و به آگاهی درست و با ثبات مردم به دین و مذهب منجر می گردند و به سر انجام خوب می رسند که آموزش و تبلیغ دین و مذهب به سازماندهی و روشمندی علمی قرآنی و عقلی با تکیه به شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی و به هشدارها و نویدها و حد و مرزها و ملاکها و معیارهای این فرهنگ و به دوری از هرچه که بااین فرهنگ در تضاد و تعارض است مقید و پایبند باشند.
    نتیجه ی پایانی بی توجهی به شرایط علمی قرآنی و عقلی آموزش و تبلیغ دین و مذهب بجز گمراهی و بی دین و لامذهب ساختن مردم وبیزاری از دین و هدر دادن تمام هزینه ها در این زمینه چیز دیگری نخواهد بود و بحکم شرع و قانون وعرف پیامدهای شوم تحمل ناپذیری را به دوش مسببان این نتیجه در دنیا و آخرت خواهد گذاشت.

  • مهم ترین لازمه ی دین داری که در آموزش و تبلیغ دین ومذهب نادیده گرفته می شود چبست؟
    ---
    تنها راه نجات بشریت از هر اوضاع نابسامان پایبندی و اجرای بی کاستی و بی فزونی اندک احکام و اعتقادات انسان ساز قرآنی ساده و رسا و سرشت نشین و قابل اثبات دین و خود داری از افزودن من در آوردیها و خرافات بیگانه و متضاد با قرآن و عقل به دین خدا است.
    مهم ترین و نخستین مسئولیت دین شناسان این است که مردم را به اصول و ملاکها و معیارهای دین داری و مذهب داری معارف یا شناختهای قرآنی و حد و مرزها و هشدارها و نویدهای قرآن در این زمینه آگاه سازند.
    غفلت مردم از این شناختها آنان را در دین داری و مذهب داری به بیراهه می کشاند و گمراه می کند و بحکم خداوند در قرآن حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری مردم را تباه و نابود می کند.
    نبود روشمندی و سازمان یافتگی علمی قرآنی و عقلی در دین و مذهب آموزی و در تبلیغ دین و مذهب تمام تلاش و زحمات دین آموزان و مبلغان دین و مذهب و دارییهای هزینه شده در این زمینه را هدر می دهد و بجز گمراهی و سوق یافتن مردم به بی دینی و لامذهبی و بیزار شدن از دین و مذهب حاصل و فرایند دیگری نمی تواند داشته باشد.

  • اعتقاد به صاحب الزمان به بصیرت قرآنی و عقلی نیاز مبرم دارد
    ---
    اعتقاد به صاحب الزمان به بصیرت قرآنی وعقلی ، برای شناخت و تشخیص دین داری و مذهب داری که خداوند در قرآن بگونه ای رسا و گویا و سرشت نشین بیان کرده و به پایبندی وعمل به این دین داری و مذهب داری و دوری از آنچه که اکثریت نا آگاه بنام دین داری و مذهب داری آمیخته با من در آوردیها و خرافات دین زدا انجام می دهند و خداوند از آن تنفر خود را در قرآن اعلام کرده است ، نیاز مبرم دارد .
    نبود چنین شناخت و تشخیصی یک عمر دین داری و مذهب داری بشر را بحکم خداوند در آیات قرآنی ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف نابود و تباه می کند.
    دین داری و مذهب داری قرآن گریز پیروان خود را بخاطر چشم بستن به هشدارهای آشکار قرآن که در دست رس همگان است به دوزخ می فرستد و دچار عذاب ابدی می سازد.
    خداوند از بندگان خود در قرآن بارها پیروی خرد گرا از راه وحی اصیل و بی خدشه ی قرآنی را خواسته است و بارها در وحی قرآنی به پیامبر اسلام با هشدارهای آشکار و سرشت نشین تاکید کرده برگزیدن هر راه دیگری که در تضاد و تعارض با قرآن و عقل باشد راه شیطانی است که بی تردید با مشخص شدن راه از بی راهه در قرآن بشر را به جهنم می رساند.
    خداوند در قرآن با هدف اتمام حجت به بشر راه دین داری و مذهب داری را بگونه ای رسا و گویا و سرشت نشین در شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی آشکار کرده و بارها بگونه ای انکار ناپذیر هشدار داده است که نا دیده گرفتن این راه در دنیا و آخرت برای بشر سرنوشت شوم خواهد داشت.

  • قدر زر زرگر شناسد ؛ قدر دین را چه کسی؟؟؟!!!
    ---
    در مقابل این همه انتقاد که از شیوه ی انحرافی دین داری و مذهب داری مردم گرفته می شود ؛ سکوت مطلق رده های گوناگون مراجع دین شناسی در مقابل این انتقادها ؛ این برداشت را تداعی می کند که اصلا دین و مذهب نزد هیچ کس بویژه دین شناسان آن قدر ارزش و اهمیتی ندارد که به خود زحمت پاسخ گویی حتی به انتقادها ی علمی منطقی متکی به قرآن و عقل در باره ی این شیوه ها را بدهند!!!
    ظاهرا بانگ بلند آوازه ی این آیه قرآنی : « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه﴾ به گوش هیچ دین شناسی در کشور اسلامی ما در طول این بیش از 1400 سال هنوز نرسیده و از آن هیچ خبری ندارند!!!

  • نادیده گرفتن قرآن و عقل دین داری را تباه می کند
    ---
    « قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا.أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا. ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا » ﴿ آیات ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف ﴾.
    اصرار و لجاجت خرد ستیز بر پخش و ترویج من در آوردیها و خرافات تخیلی ذهن بشر و اصرار بر پیروی از این تخیلات ضد قرآن و عقل بنام دین و مذهب ؛ اعلام جنگ آشکار علیه خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت و اصرار بر دشمنی با حد و مرزهای دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی وپایمال کردن حدود الهی دین داری و مذهب داری است.
    این اصرار و لجاجت بحکم قرآن یک عمر دین داری بشر را تباه و نابود می کند و اصرار ورزان بر پیروی از من در آوردیها و خرافات را در قیامت در جمع زیان کار ترینان قرار می دهد و به عذاب ابدی و پایان ناپذیر الهی دچار می سازد.
    نسبت دادن احادیث و روایاتی به پیامبر و اهل بیت آن حضرت که با حد و مرزهای دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی در تضاد و تعارض اند و یا با این حد و مرزها منسجم و هماهنگ نیستند نسبت دروغ به پیامبر و اهل بیت و گناه کبیره ی نا بخشودنی است .
    نسبت دادن دروغ به پیامبر بنام دین و مذهب بشر را از مسیر و اهداف دینی قرآنی پیامبر و اهل بیت آن حضرت بیرون می آورد و در جمع دشمنان خدا و پیامبر و دشمنان اهل بیت قرار می دهد و اصرار ورزان بر این رویه ی دین زدا را به جهنم می فرستد.

  • وظیفه ی همه ی مراجع دین شناسی است ، که برای جلو گیری از انحراف و کج روی و جلو گیری از گمراهی مردم در دین داری و جلوگیری از سوء استفاده های انواع شیادان ، ثابت کنند نقل داستانهایی که با هیچ دلیل از قرآن وعقل اثبات پذیر نیستند و نمی توان بدون توسل به قیاسهای باطل غیر منطقی بازده مثبت و سازنده ای برای دین داری مردم در آنها به اثبات رساند با چه دلیل علمی انکار ناپذیر نقل این داستانها می تواند برای پیشرفت مثبت و سازنده ی دین داری مردم و برای ایجاد جاذبه برای دین و مذهب سودمند باشد؟؟؟ً!!!
    آیا نقل چنین داستانهای گمراه کننده ای بجز کمک به شیادان دین فروش برای فریب اکثریت نا آگاه مردم و دچار کردن آنان به انحراف و کج روی در دین داری و چپاول داراییهای آنان بازده دیگری دارد؟؟؟!!!