حقیقت بازداشت جنجالی در مشهد


روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی فیلمی از برخورد عجیب یک مامور پلیس در جریان بازداشت یک نفر در مشهد خبرساز شد و گفته شد متهم به نام «مهرداد سپهری» بعد از دستگیری در پی خفگی ناشی از اسپری فلفل فوت کرده بود. پرونده علت فوت این فرد در دستگاه قضایی در حال بررسی است.

البته بنظر میرسد جماعتی بدشان نمی‌آید به هر نحوی که شده و با هر اتفاقی، دست به #سیاه_نمایی و جوسازی بزنند و پرونده‌های قضایی شهروندان را تبدیل به یک #شانتاژ_سیاسی (با هدف تهییج افکار عمومی کنند)؛ و کسانی نیز که قصدشان توجیه ظلم پلیس آمریکا، تخریب وجهه‌ی پلیس کشورمان و منفعل کردنِ آن (با هدف بهره برداری در آینده) می‌باشد بد نیست که یادشان باشد اقدامات پلیس امریکا، یک رفتار نژادپرستانه و مود تایید حاکمیتِ آمریکاست اما در ایران، رفتارهای اشتباه احتمالی و خودسرانه، نه‌تنها مورد تایید نظام نیست بلکه در دادسرای نظام نیز برایشان پرونده تشکیل میشود و با آنها برخورد جدی صورت می‌گیرد!


+ 
7

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خداوندا ذلیل بشن آنانیکه بدون اطلاع و آگاهی از اراذل و اوباش که با شلوغ بازی باعث مخدوش کردن روان افراد جامعه را دارند حمایت میکنند . این آشغالهای جامعه که در هر کشوری ممکنه باشند با روان مردم بازی میکنند و حداقل حکم همین است که در دم و بدون محاکمه کشته شوند .

  • متاسفانه قوه قضاییه همیشه به جای حمایت از مامورین حق رو به متجاوزین میده