اسلام را اینگونه به ما رساندند ولی ما طلبکاریم!!


امام خمینی (ره): زمان پیامبر، غذا نداشتن بخورند، اما اسلام را نگه داشتند..


+ 
21

- 
1
ارسال در 1399/8/10 ساعت 14:48 2020-10-31 14:48:12
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پیامبر و امامان پاسداران امین آموزش و تبلیغ قرآن اند
    ---
    اگر به شناختهای قرآن آگاه نباشیم تصور می کنیم منشأ گفته های بندگان مقرب در باره ی مسائل و احکام و اعتقادات دین و مذهب خود این بندگان اند.
    در حقیقت خداوند مطابق با آن چه که در قرآن بارها تاکید کرده بندگان مقرب بویژه پیامبران را بعنوان پاسداران امین آموزش و تبلیغ اهداف انسان ساز قرآن برگزیده است .
    این بندگان در هیچ جای قرآن بعنوان تعیین کننده ی حکم و اعتقاد برای دین ومذهب ؛ که بحکم آیه « أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِهِ أَوْلِيَاءَ مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَى إِنَّ اللَّهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّارٌ » ﴿ آیه ۳ سوره زمر ﴾ و آیات بسیاری دیگر در قرآن منحصر به خداونداست ، معرفی نگردبده اند.
    این بندگان هرگز به خود اجازه و حق نداده اند بنام دین و مذهب بجای خداوند حکم و اعتقادی را افزون بر آنچه خداوند در قرآن کریم تعیین کرده است به دین و مذهب بیافزایند.
    رواج احکام و اعتقادات بنام دین و مذهب افزون بر آن چه که در قرآن کریم آمده است اگر از جمله مصادیق حقیقی دقیق احکام و اعتقادت قرآنی نباشند ساخته و پرداخته ذهن و اندسشه ی ناقص بشر اند که برای تامین مقاصد شیطانی خود با جعل و به دروغ به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت آن حضرت ظالمانه نسبت داده شده اند.
    بشر اگر بدون آگاهی به شناختها و احکام و اعتقادات قرآن ؛ حکم و اعتقادی را فزون بر مصادیق آنچه در قرآن آمده به پیامر اسلام و امامان از اهل بیت پیامبر نسبت دهد به گناه کبیره و مجازات و پیامدهای شوم ابدی بستن دروغ به این بندگان مقرب دچار خواهد شد.

  • چه طرفهایی با منزوی کردن قرآن ؛ علیه خرد گرا کردن دین و مذهب همیشه جنگ اعلام می کنند؟؟؟!!!
    ---
    با این که خداوند بارها در قرآن تاکید کرده دین داری و مذهب داری خرد گرای متکی به شناختهای سرشت نشین فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآن را از بشر می پسندد ؛ اکثریت مردم و نخبگان کشور بعلت ریشه دار شدن اندیشه ی غلط حیاتی نبودن دین و مذهب در زندگی بجای این که دین داری را با رویه ی تحقیق و تفحص قرآنی و عقلی علمی بپذیرند از دین داری من در آوردی پرور و خرافه گستر کوچه و بازار تقلید و پیروی می کنند و با این گونه دین داری سرنوشت دنیا و آخرت خود را بحکم قرآن به تباهی می سپارند: « قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا . أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا . ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا » ﴿ آیات ۱۰۳ تا۱۰۶ سوره کهف ﴾ .
    متاسفانه سکوت و مدارا و تشویق همیشگی مصلحتی مرموز اکثریت مراجع و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب بر کج رویهای دینی و مذهبی عموم مردم بویژه در کشور ما ؛ دین داری و مذهب داری را با ترویج انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد باقرآن و عقل به کالای کاسبی حرام شیادان دین فروش و مذهب فروش مزدور بیگانگان که دشمن دین و مذهب اند تبدیل کرده است.
    اگر چه از دیر باز رویه ی خرافه آلود و عوام پسند کردن دین و مذهب برای چیره شدن بر سرنوشت و چپاول داراییهای ملتها هدف همیشگی دشمنان و طاغوتان از خدا بی خبر بوده و هست ؛ ولی هرگز نباید در دوران حکومتهایی که با فداکاریها و ایثار گریهای صدها هزار شهید بنام اسلام قدرت را در اختیار گرفته اند ؛ اثری از چنین هدف پلیدی با جولان دادن کاسبان حرام خور و شیاد دین فروشی و مذهب فروشی در کشورهای آنان وجود داشته باشد و این شیادان مزدور دشمنان بیگانه برای بدنام و منفور کردن دین و مذهب در ذهن ملت ها آزادانه به ترویج من در آوردیها و خرافات دین زدای ضد قرآن و عقل بپردازند.

  • با اصرار بر هدایت گریزی به کجا می رویم؟؟؟!!!
    ---
    « وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَيْهِمْ بَرَكَاتٍ مِنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ وَلَكِنْ كَذَّبُوا فَأَخَذْنَاهُمْ بِمَا كَانُوا يَكْسِبُونَ » ﴿ آیه ۹۶ سوره أعراف ﴾ و همچنان :« وَلَوْ أَنَّهُمْ أَقَامُوا التَّوْرَاةَ وَالْإِنْجِيلَ وَمَا أُنْزِلَ إِلَيْهِمْ مِنْ رَبِّهِمْ لَأَكَلُوا مِنْ فَوْقِهِمْ وَمِنْ تَحْتِ أَرْجُلِهِمْ مِنْهُمْ أُمَّةٌ مُقْتَصِدَةٌ وَكَثِيرٌ مِنْهُمْ سَاءَ مَا يَعْمَلُونَ » ﴿ آیه ۶۶ سوره مائده ﴾.
    تا زمانی که بشر بر گریز از هدایتهای انسان ساز وحی خرد گرای الهی قرآنی که شالوده های زندگی سالم و سرشت نشین خدا پسندانه را برای او تعیین می کنند اصرار می ورزد و به این هدایتها پشت می کند و با جهل به این هدایتها ؛ انبوهی از من در آوردیها و خرافات ضد وحی قرآن و عقل را که ساخته و پرداخته ی تخیلات اثبات ناپذیر ذهن او هستند مایه ي دین داری و مذهب داری و چگونگی زندگی خود قرار می دهد ؛ یقین داشته باشد که با این وضع دین زدا همه ی مشکلات و معضلات و وباها و وبلاها مطابق با سنت ثابت الهی در جهان طبیعت همیشه تا فنا و تباهی دامن گیر او خواهند بود و از او دور نخواهند شد.

  • سازماندهی وظایف حوزه های علمیه و قانون مند ساختن مصونیت مرجعیت اولویت اول زمان حال است.
    ---
    آسیبهای سهمگینی که حوزه های علمیه و مرجعیت دین شناسی و دین و مذهب و دین داری و مذهب داری مردم از نفوذ دشمنان بیگانه و درونی تا کنون در مراکز دین آموزی دیده اند؛ اقتضا می کند در دوران مبارک حکومت اسلامی در ج.ا.ا برای جلو گیری از هر آسیب احتمالی به دین و مذهب و به امنیت دین داری و مذهب داری مردم در نتیجه ی نفوذ دشمنان ، تعیین و سازمان دهی علمی روش تدریس و آموزش و تبلیغ دین و مذهب و پذیرش طلبه و ضابطه مند و قانون مند ساختن مصون ماندن حیطه ی مرجعیت از چنین آسیبهایی در مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب در زمانی که دشمنان با ترفندهای پیچیده و بغرنج خود برای نفوذ در این مراکز حساس و برای تامین و تضمین اهداف پلید کوتاه مدت و بلند مدت خود علیه امت اسلام مذبوحانه تلاش می کنند؛اولویت اول و حساس ترین و مهم ترین وظیفه ی حکومت اسلامی در ج.ا.ا باشد.
    عقل حکم می کند در شروع و به سر انجام رساندن این وظیفه ی بسیار خطیر نباید هیچ گونه اغماض و کوتاهی و بی توجهی به لازمه ها رخ دهد.

  • این همه بچه توی زباله ریخته، حداقل برین اونها رو "نجات" بدین.
    تنها چیزی که توی خیابونها ریخته بچه شیعه اصیل هستند.
    لطفا یک مسئول به اسم و نام امام زمان جهاد کند و اینها را تربیت کند.
    به امید سرافرازی بچه های اصیل شیعه.