ارسال در 1399/8/15 ساعت 12:20 2020-11-5 12:20:49

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مدیران صدا وسیمای ملی ج.ا.ا ؛ دین خود را به اسلام و نظام وارونه ادا می کنند!!!
    ---
    آی کاش آقای علی عسگری رئیس و همچنان مدیران رسانه ی ملی ج.ا.ا در تبلیغ و آموزش دین و مذهب که ارزش مند ترین و حیاتی ترین داشته ی یک ملت انقلابی مسلمان اند ؛ در این رسانه عظیم با قرآن و عقلانیت و دلایل علمی انکار ناپذیر بجای من در آوردی گستری و خرافه پردازی که ضد قرآن و عقل اند به میدان می آمدند!!!
    آی کاش آقای عسگری و مدیران مؤسسه عظیم رسانه ی ملی در این مؤسسه ی فرا کشوری تا حد افراط در مقابل بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان ؛ در زمینه های دین و مذهب عوام زده عمل نمی کردند!!!
    آی کاش ایشان و میران او در این مؤسسه ی حساس که صدها میلیون بیننده و شنونده در جهان دارد دین خدا و مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر و نظام اسلامی را با جهل پراکنی بدنام و مسخره ی خاص و عام و بی آبرو نمی کردند!!!
    چرا پس از گذشت بیش از چهل سال از عمر مبارک نظام اسلامی در ایران مدیران کلیدی سازمانهای عظیم دولت ج.ا.ا در سایه ی نظام اسلامی باید ثابت کنند در دین داری خود به قرآن و عقل اهمیت نمی دهند و همگی عوام زده و با نادیده گرفتن حد و مرزهای قرآنی و عقلی به دین داری و مذهب داری می پردازند؟؟؟!!!
    چرا باید نزد این مدیران مسلمان آشنایی باشناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی و آشنایی با حد و مرزها و بایدها و نبایدهای این شناختهابندرت دیده شود و در رفتار و گفتار و پندار اثری از این شناختها نزد این مدیران مسلمان مشاهده نشود؟؟؟!!!

  • "جذب مخاطب"!!!!!!
    به چه سمتی؟ ... به سمت دشمن
    به چه قیمتی؟ ...به قیمت انهدام شاکله معنوی مملکت (فروپاشی ملت از درون چه فرادی و چه جمعی)

    نقش آفرینی سلبریتی ها که محور این کلیپه یک طرف.
    اساس نفوذ مدیران و عوامل موثر و حامی زباله جات بیگانه، روی مهمتر سکه است.

    محتوا و برون داد شبکه "امید" که مختص جوان و نوجوان این مملکته از کدوم فیلتر عبور میکنه؟!!!

    به خدا باید داد کشید..
    اون برنامه مزخرف "بیسیم" که از نسیم پخش میشه چه اهدافی رو دنبال میکنه؟
    معرفی ساز و کارهای داغون غرب برای جلب و جذب نوجوان ایرانی جهت ممانعت از هر آنچه مایه استقلال و عزت و شرف باشه!

    سلبریتی که ایفاگر نقش "بت" باشه دیگه فقط واسه "شکستن" خوبه..

    تبلیغ علنی و رسمی چندین ساعته که برای جا انداختن ارز دیجیتالی و ترغیب نوجوان برای پول در آوردن بدون انجام دادن کار مولد واقعی از این شبکه های رسمی کشور میزنه بیرون ...
    یا..
    تبلیغ بازی های رایانه ای و سایبری که اگه در انتخابش برای تبلیغ خیلی دقت کرده باشن رسما هیچ تاثیر خاصی جز تخریب جسم و روان و خلاقیت نداره، برنامه اختصاصی فلان شبکه سرگرمی میشه..!!!
    آخه سرگرمی هم تاوان داره! اونم تا این حد؟

    جالبه...
    یکی از آثار مد نظر استعمارگران غربی اروپایی، از تولید و شیوع کرونا در جهان، "کشاندن" تمامی بسترهای تولید به فضای سایبر تحت رصد و کنترلشان بوده که توفیقات فوق العاده ای هم براشون حاصل کرده...
    از خرید و فروش و مکالمات و دیدارها و آمار دارایی های بانکی و جنبه تقاضا و ذائقه ها در تمامی عرصه ها مثل دارو و غذا و فرهنگ و ... که واسشون به راحتی کلیک کردن ها در گوشی های موبایل ماها، قابل رصد و ذخیره سازی شد... از موساد و سیا و ان اس ای و ...

    اونوقت یارو میاد تو فلان شبکه با ادعا از کرونا بابت این همه خفت به عنوان لذت تشکر هم میکنه!
    تشکر واسه اینکه فضای مجازی این بستر شیطانی رو در عرضه و گره زدن به جزئی ترین تا ریشه ای ترین امور ایرانی ها مهم و موثر کرده و تعمیم بیشتری هم داده..!

    خاک بر سر ما... با این حکومت!