از رائفی پور و طوفان توئیتری تا سوپر لیبرال های منجمد! استاد پورآقایی


از طوفان توئیتری تا طوفان بایدنی

سوپر انقلابی های متوهم و سوپر لیبرال های منجمد با دقت این کلیپ رو ببینن...

تحلیلی بر انتخابات آمریکا و واقعیت اینترنت و شبکه های اجتماعی از زبان استاد پورآقایی

#انتخابات_آمریکا
#فضای_مجازی
گروه رسانه ای تیمورا(رسانه رسمی استاد پورآقایی)


+ 
35

- 
14

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • یه بنده خدائی تحت عنوان " بیائیم قدر یکدیگر بدانیم " اینطور گفته :
    امری که به آن ایمان دارم خالی نکردن هیچ یک از نقاط تقابل با دشمن است.
    ***امری که به آن ایمان دارم : إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ و بعد میفرماید : فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ
    لذا در درجه اول نباید اختلافی باشد و اگر بود باید اختلافات بصورتی حل شود که نیروها هرگز در مقابل و همیشه در کنار هم قرار بگیرند.
    مسلمان در حرکت باید نرمی سخن را فراگیرد و چشمش به سنت کسی باشد که حسن خلقش بعنوان " ریشه " و معجزه در کلام خدای تبارک و تعالی ذکر شده.
    این حقیر و متعلقین را از دعای خیر محرم نفرمائید
    اجر شما با خانم حضرت زهرا(س) ***
    اگر طرفهای مخالف و موافق در این صفحه را دسته بندی کنیم ، دسته سومی باقی نمی ماند. یعنی دو دستگی.
    نتیجه اینکه بجای انتقاد مخرب و ضربه به همدیگر ( همدیگر با پیشوند هم یعنی ما همه ید واحد هستیم ) را اصلاح کنیم.
    ضمناً بحث بسیار باز شده و لذا نتیجه گیری در بعضی ابعاد غیر ممکن است.

  • بابا رائفی پور داره کارش میکنه بیرون عید بیعت میگیره، از مهندسها با ساختن سامانه پاداسکای حمایت میکنه، تفنگ میسازه پوشاک طراحی میکنه، از فضای اونا برای معرفی اسلام استفاده میکنه شما چرا اول نمیری کامل این آقا را بشناسی بعد تحلیل کنی؟

  • جناب فراهانی عزیز

    فکر نمی‌کنم ربطی بین فعالیت استاد رائفی پور و این بازی کردنش در زمین حرف باشه
    قبول کنیم هر کسی اشتباهاتی داره
    من میگم از افراد بت نسازیم
    از هیچ کسی.

  • استاد پورآقایی؟؟؟!!

  • منظور استاد پور اقایی اقایان اساتید رائفی پور و پورمسعود... بهتر نیست بجای اینکه مارو نسبت به این حضرات بدبین بفرمایند قبلش باهم دیگه در اتاق در بسته صحبتهاشونو بکنند اگر استاد پور اقایی مخالف این حرف بنده است بهتراست از دوقطبی گری و اختلاف دست بردارند اگر رائفی پور و پورمسعود عزیز مخالف هستنود بهتر هست دیکه حرفی از اتحاد و همبستگی و نفوذ نزنند چون با این مخالفت خود عامل نفوذی قلمداد میشوند

  • با سلام و ادب خدمت جناب البرزی...
    تا جایی که بنده سراغ دارم اساتیدی همچون پورآقایی،مومن نسب،جاویدنیا،کهوند،آل داود و... بارها و بارها قبلا محترمانه و مخفیانه تذکر داده اند ولی متاسفانه نه حرف مستند و منطقی از سوی طرفداران توئیتری مطرح شد و نه حاضر به اصلاح مسیر بودند...
    نمونش رو تو ادبیات این طیف در مقابل همین یک کلیپ می تونید رصد کنید که چجوری فحش و اهانت و... رو راس کار خودشون قرار دادن و دریغ از پاسخگویی منطق.

  • اگر منظور استاد پور اقایی اقایان اساتید رائفی پور و پورمسعود... بهتر نیست بجای اینکه مارو نسبت به این حضرات بدبین بفرمایند قبلش باهم دیگه در اتاق در بسته صحبتهاشونو بکنند اگر استاد پور اقایی مخالف این حرف بنده است بهتراست از دوقطبی گری و اختلاف دست بردارند اگر رائفی پور و پورمسعود عزیز مخالف هستنود بهتر هست دیکه حرفی از اتحاد و همبستگی و نفوذ نزنند چون با این مخالفت خود عامل نفوذی قلمداد میشوند

  • بسیار بسیار جالب بود
    قطعا صحبت های تخصصی اساتیدی چون پورآقایی و مومن نسب و جاوید نیا و... در عرصه رسانه از اهمیت بیشتری برخوردار هستند چون متخصص این عرصه هستند و امثال استاد رائفی پور هر چند فرد موفقی باشند دلیلی نمیشه که در عرصه ای که تخصص ندارن حرفشون و فعالیتشون رو مورد استناد قرار بدیم.

  • یه نفر به این نادان بفهماند که برخی زحمات که به رقم حضرت استاد رائفی پور رقم میخورد فقط جنبه موقتی دارد...بله راه درمان همین که شما میگید هست....اما مگه خود صفحه رهبری تا زمانی که روحانی ملعون دستور فیلتر تلگرام رو داد و از تلگرام خارج شدند در تلگرام حضور نداشتند؟!
    وجود نیروهای انقلابی در این فضاها برای تزریق واکسن های موقتی و داروی موقتی واجب است....فیلتر هم که بکنند با یه اکانت دیگه....مگه کم فیلتر کردند....این حرف این نادان بدین معناست که خودتحریمی کنیم....با این استدلال میبایست تمامی دلار هارا سوزاند چرا که فضای اقتصادی امریکا بر اقتصاد ما سایه انداخته...ویا نه میبایست این دلار هارا داشت و به دنبال ایجاد اقتصاد اسلامی درجهت ایجاد تمدن نوین اسلامی تلاش نمود....موضوع فضای مجازی نیز همینگونه است....لطفاتندروی بیخود نکنید....چون توی جوجه طلبه نمیخوای وارد تلگرام بشی نباید به بقیه چنین امر و نهی مزخرفی را بکنی....متاسفم برای سایت روشنگری که حرف های این جاهل را پخش کرده

  • اقای محرابی من مخالف توهین به هر کدام از اساتید
    استاد پور اقایی
    استادرائفی پور
    استاد پورمسعود
    استادرحیم پورازغدی
    استاد رامین پور
    و دیگر اساتید پور دار عزیز هستم

    بگمانم ، بهتر نیست بجای اینکه مارو نسبت به یک دیگر بدبین بفرمایند قبلش باهم دیگه در اتاق در بسته صحبتهاشونو بکنند اگر استاد پور اقایی مخالف این حرف بنده است بهتراست از دوقطبی گری و اختلاف دست بردارند اگر رائفی پور و پورمسعود عزیز مخالف هستنود بهتر هست دیکه حرفی از اتحاد و همبستگی و نفوذ نزنند چون با این مخالفت خود عامل نفوذی قلمداد میشوند قبل از دوقطبی شدن بیشتر، ما انقلابی ها بفکر عاقبتش باشیم دوستان نظرشونو بفرمایند

  • جناب محرابی عزیز

    بعید میدونم استاد رائفی پور همچین منطقی داشته و شما که طرفدار ایشون هستی باید نماینده منطق ایشون باشی نه اینکه اهانت و فحش و تخریب سرلوحه ادبیات باشه.
    خود دانید!

  • به نمایندگی از استاد و به نمایندگی از منطق،فقط جوابتون رو با سکوت میدم.

    .........................

  • جناب نماینده استاد سلام
    حرف اصلی آقا مهدی ( گذشته از زبان قابل شماتت ) اینکه نباید فضا را خالی کرد و این بعقل ناقص من صحیح است. همچنان که در این هفت سال جای پای خود در پشت جبهه دشمن را ( یعنی کشور های لاتین معروف به خیاط خلوت دشمن ) را خالی کردیم و هم ما و هم آنان زیان دیدند و درد کشیدند.

  • سلام و ارادت محضر جناب(ریشه را رها و...)
    حرف این نیست که فضا خالی بشه و مورد غفلت قرار بگیره و اساسا شبکه ملی اطلاعات بنای بر تعطیل کردن این پیامرسان ها رو نداره
    شبکه ملی اطلاعات سه شاخصه مهم داره:
    امنیت
    سرعت
    قیمت

    با شبکه ملی اطلاعات ما می تونیم قوانین رو به شبکه های بیگانه تحمیل کنیم
    نه اینکه الان کل کشور درگیر یه مدیر مفنگی مثل پاول دوروف باشه و مدام هم امنیت کشور رو مختل میکنه یا اینکه کل مدیریت در دست شبکه ای باشه که سال ۸۸ لیدر اساسی فتنه بود و نظام رو تا مرز سقوط برد و هیچ پاسخگویی هم نداره...

    خواهش میکنم مفهوم شبکه ملی اطلاعات رو به دقت واکاوی کنید چون حس میشه بچه مذهبی ها اساسا از ماهیت شبکه ملی اطلاعات خبر نداریم و البته طیف مقابل هم خبر ندارن چون فکر می کنیم شبکه ملی اطلاعات یعنی زندانی کردن خود و قطع تعامل با دنیا!!!!
    در صورتی که در شبکه ملی اطلاعات همه این پیامرسان های داخلی و خارجی می تونن حضور قانونمند داشته باشن نه اینکه خود مختار عمل کنن...

  • سلام خدمت شما از بنده حقیر است و تشکر از قبول زحمت ، بخصوص که چندین بار به اشارات این ننگ روزگار که در آن دستی دارم توجه نشد. لذا این پاسخ قدر و قیمت بیشتری پیدا می کند.
    عزیزم حتی تلفن همراه ندارم و علت هم کم شدن انگیزهِ یاد گیری در پیریست. با این مقدمه این نتیجه را بگیرید که در موضوع شبکه ملی اطلاعات هیچ تصور و درکی در وجود ناقابل حقیر نیست.
    امری که به آن ایمان دارم خالی نکردن هیچ یک از نقاط تقابل با دشمن است.
    امری که به آن ایمان دارم : إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ و بعد میفرماید : فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ
    لذا در درجه اول نباید اختلافی باشد و اگر بود باید اختلافات بصورتی حل شود که نیروها هرگز در مقابل و همیشه در کنار هم قرار بگیرند.
    مسلمان در حرکت باید نرمی سخن را فراگیرد و چشمش به سنت کسی باشد که حسن خلقش بعنوان " ریشه " و معجزه در کلام خدای تبارک و تعالی ذکر شده.
    این حقیر و متعلقین را از دعای خیر محرم نفرمائید
    اجر شما با خانم حضرت زهرا(س)

  • لطفا این کلیپو حذف کنید زیرا باعث تشویش اذهان میشه
    آقای رائفی پور در این فضا خیلیلارو ارشاد کردن.
    ما با برنامه ریزی جلو میریم وهدف اصلیمونم نرم افزارهای خارجی نیست بلکه میگوییم لنگه کفش در بیابان غنیمت است
    هر چیزی سودو ضرر خودشو داره.

  • یعنی چی؟چرا باید حذف بشه؟
    چون واقعیت رو میگه باید حذف بشه؟
    این چه حرفیه؟
    بعنوان یه مخاطب همه نظرات رو خوندم و واقعا حق با این کلیپه چون از دید کلان داره به قضیه نگاه می کنه...
    مولا علی می فرماید:
    رو اشخاص تعصب نداشته باشید بلکه حقیقت رو همیشه ملاک قرار بدید
    قرار نیست چشم بسته امثال رائفی پور و دیگران رو تایید کنیم...

    اعرف الحق تعرف اهله
    و اعرف الباطل تعرف اهله

  • چند نکته : رائفی پور یکی از تاثیر گذارترین افراد در فضای مجازی مخصوصا در بحث مهدویت بر روی افراد جوان بوده و هست. هزاران نفر با صحبت های دقیق ایشون در مباحث مختلف، شناخت بهتری برای تشخیص مسائل پیدا کردن. تخصص ایشون هم در بحث دشمن شناسی به نطر بیشتر هست.
    در ضمن جنبش های توییتری که با پیشنهاد موسسه مصاف ایجاد شدند، مثل روز غدیر، حمایت از پیامبر، امام حسین علیه السلام بهترین نمونه های شناساندن اهل بیت در فضای مجازی هست.
    مگر شما تاثیر توییتر در تحریم کالاهای فرانسوی و حمایت از پیامبر در برابر توهین غرب رو ندیدید. یا خبر ندارید که نیروهای منافق آلبانی نشین و سعودی و غربی با استفاده از همین فضا شایعه پراکنی و اختلاف ایجاد میکنن. البته که من هم با شما موافقم که باید شبکه اینترنت ملی ایجاد بشه و فضای آلوده مجازی پاکسازی بشه اما آیا امثال رائفی پور مسئول این کار هستند یا دولت؟
    وقتی همه ی نوجوانو از این شبکه های اجتماعی استفاده می کن، حضور افرادی مثل پناهیان و عباسی و رائفی پور واجب و لازمه.

  • احسنت
    بسیار خوب بیان کردن

    چه بخوایم چه نخوایم مردم توی این فضا هستن ، نمی‌تونیم کلا ول کنیم این فضا رو ، در این صورت جولان گاه ضدانقلاب می‌شه که می‌افتن به قشر خاکستری و عادی جامعه.
    افراط هم نباید کرد ، اثرگذاری و مهم بودن این طور از فضاها رو هم نباید انکار کرد.

  • البته من کاملا با استاد پورآقایی موافقم که باید شبکه ملی اطلاعات ایجاد بشه و از ورود افراد جامعه مخصوصا قشر آسیب پذیر نوجوان به شبکه های اجتماعی بیگانه جلوگیری بشه.این فضا کاملا ضد دین و اعتقادات هست و بستر مناسب فساد واستفاده از اون نوعی خودزنیه .اما متاسفانه این فضا رها شده و هیچ نظارتی صورت نمی گیره و حتی خود دولتی ها از این فضا استفاده می کنن . امثال رائفی پوربه عنوان آگاهی بخش و مسکن و برای مقابله با این جریانات حضور دارن نه به عنوان تایید. استاد پورآقایی به طور کلان به قضیه نگاه میکنن که البته کاملا درسته و راه حل نهایی همینه که ایشون میگن یعنی بومی سازی فضای مجازی.

  • کااااش دغدغه مندان انقلابی اهل شعار نبودن و از کالاهای ایرانی حمایت میکردن و این وسط نسبت به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ملی دارن کم کاری و کم لطفی میکنن

  • بسیار جالب و قابل تامل بود و به نظرم نباید روی اشخاص تعصب داشت
    استاد رائفی پور تو همه فضاها مخاطبین خودشو داره رو فرقی نمی کنه که توئیتر باشه یا مثلا شبکه های داخلی و با توضیحاتی که ادمین رسانه استاد پورآقایی دادن واقعا موندن در شبکه های بیگانه هییییچ توجیهی نداره...

  • روی اشخاص تعصب نداریم ، ولی وقتی یه کار بسیار بزرگ و زیبا رو این طوری زیرشو می‌زنن آدم ناراحت می‌شه ، با این بیان تند ، که اینا توهماته !!!!!
    بنده اطلاع دارم که ارگان های قوی ( در سپاه و دیگر جاها ... ) دارن به شدّت در توئیتر و دیگر فضاهای مجازی کار می‌کنن و کارگروه های بسیار قوی دارن ، یکی از عواملی که باعث شد فتنهٔ ۸۸ از کنترل خارج بشه نبودن انقلابی ها در فضای توئیتر بود ، الان یک شبهه توی توئیتر مطرح بشه سریعا از طرف اکانت های معتبر پاسخ داده می‌شه.
    فضای توئیتر بسیار جالب توجه و کاملا فضای علمی و اندیشه ای شده ، باید نظرات توی این فضا گفته بشه و به اشتراک گذاشته بشه.
    بعد ایشون می‌گه که صفحهٔ رهبری توی توئیتر برای خود ایشون نیست ، جک از این بالا تر ؟؟؟؟؟؟‌
    اگر انتقادی دارن مخترمانه بگن به نظر من کار کردن توی این فضا اون قدر اثرگذار نیست . این طوری کار های خوب و مبتکرانه رو تخریب نکنن.

  • عامل اصلی فتنه 88 اساسا وجود امثال فیسبوک و توئیتر بود تا جایی که با بودجه دولتی آمریکا 8 ماه تعمیرات تخصصی این شبکه رو به تاخیر انداختن...
    خدا وکیلی فکر کردن و واقعیات رو دیدن هم خوب چیزیه...

  • بله ، اینا عامل فتنه بود ، ولی به هر حال مردم توی این فضاها بودن
    اینا آماده باش های یگان ویژه ناجا رو به عنوان برخورد پلیس با مردم جا می‌زدن و می‌گفتن دارن مردمو می‌کشن .... دقیقا همین کاری که آمد نیوز می‌کرد ، الان یه شبههٔ این طوری بندازن وسط از ده جا توی این فضا ها می‌خورن.

  • ببینید دوست عزیز حاج آقا هم فرمودن این ساده لوحی هستش که ما میتونیم در نرم افزارهای خارجی تأثیرگذار باشیم
    پلتفرم ها ابزاری برای خودشون ایجاد کردن که به ما اجازه نده خارج از منافع اونا حرفی بزنیم و این حرف روی بقیه کاربران تاثیرگذار باشه
    تقریباً همه نرم افزارهای خارجی که توی ایران طرفدار داره تحت مدیریت صهیونیست ها هستش و اونا ابزارهایی مثل فیلترینگ حبابی ایجاد کردن که باعث میشه فقط مطالب ما برای طیف کوچکی از همفکران ما نمایش داده بشه البته در کنار این موضوع کلی محدودیت هم ایجاد کردن که ما نتونیم هر حرفی رو بزنیم همچنین از مطالب مخالف عقاید ما هم به شدت حمایت میکنند و با ابزارهای خاصی که در اختیار دارن کاری میکنند تعداد بیشتری از مخاطبین اون رو ببینند
    بعد عزیز چند نفر در خارج از کشور هشتک های زبان فارسی را دنبال میکنند جواب ساده هستش تقریباً هیچ کس
    در خصوص فتنه سال ۸۸ باید خدمتت عرض کنم که اون زمون شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها تقریباً وجود خارجی نداشتن و وبلاگ ها این فضا رو مدیریت می کردن
    عزیزانی که در سپاه دنبال هشتک بازی و ترند سازی هستند هم فقط می‌خوام بیلان کار ارائه بدن و نشون بدن بودجه های که گرفتن رو کجا خرج کردن همین
    نکته خیلی مهم آیا ما اندازه منخرفین و دشمنان اثرگذار هستیم جواب این سوالم ساده هستش میتونید فالور صفحه حسن آقامیری با صفحه رهبر انقلاب رو مقایسه کنید آخرین باری که دیدم فرق فالور بین یک آخوند خلع لباس شده با نفر اول کشور و رهبر یک انقلاب منطقه ای ۵۰۰ هزار تا فالور فرق داشت حالا صفحات چند میلیونی برخی شخصیت های مشکل دار و یا میلیون ها صفحه پرمخاطب ضدانقلاب رو نگفتم پس اثرگذار اونها در این فضا بیشتر از ماست و ما بیشتر ضربه میخوریم تا اونها

  • سپاه و توییتر؟!؟!
    لطفا ۴۰ فرمان رهبری در مورد اینترنت ملی و فضای مجازی رو مطالعه بفرمایید...
    سایت رسمی دفتر حضرت آقا رسما داره صحبت های ایشون رو تحریف میکنه پس جک نیست!!!!!

  • برادر عزیز اگر آشنایی از رده های بالای سپاه دارید بگید تا جایی که براشون مقدوره و از لحاظ امنیتی اجازه دارن کار های جنگال ( جنگ الکترونیک ) سپاه و دیگر ارگان ها رو براتون بگن.
    بله خیلی از جاها دارن کار می‌کنن ، الان به نظرم شما تعصب دارید نه ماها

    اینترنت ملی به این معنی نیست که کلا دسترسی به توئیتر و فضاهای مجازی خارجی قطع بشه ...
    هیچ کسی مخالف شبکهٔ ملی اطلاعات نیست ، ولی الان وظیفهٔ وزیر ارتباطات هستش که اونم شوت شوت ...
    به هر حال به نظر بنده می‌تونیم در این فضاها کار کنیم ، واقعا اگر واقع بین باشیم خیلی کار های خوب در همین فضای اینستاگرام ، توئیتر ، یوتوب و فیسبوک شده

    بعدش اکثر افراد انقلابی در پیام رسان های داخلی هم هستن فعالبت دارن.

  • هیشکی نگفته که اینترنت ملی یعنی قطع تعامل با تمام دنیا و شبکه های جهانی...
    شبکه ملی اطلاعات یعنی شما اقای خودت باشی و امثال توئیتر و... از خداشون باشه که ازت مجوز بگیرن برا فعالیت و این شما باشی که براشون شروط بذاری نه اینکه الان اونا برا شما ناز بیان و قوانین مختلف کشوری شما رو لگدمال کنن و به ریشمون بخندن...
    لطفا تخصصی وارد مباحث بشید نه صرفا برای طرفداری از اشخاص

  • . 99/8/19 ساعت 19:08

    انگار به تاثیر گذاری مصاف زیاد آگاه نیستن.
    نظرات استاد رایفی پور درباره توییتر و مجازی اینا رو دقیق و کامل نگفتن.
    در کل اون چیزایی که باید میگفتن رو نگفتن.
    فقط برداشت و نظر شخصی.

  • نکته اساسی که برای بنده هم دغدغه است همان است که بدان اشارتی در این فایل رفت ولی متاسفانه در جدال کاربران اثری از آن نیست!

    عزیزان این مهم که:
    " بازی در زمین دشمن برای بازیگرانش محتوم به شکست است"
    ...نکته بسیار پر ارزشی است که غفلت از آن شکست جبران ناپذیر خواهد داشت...
    فضای مجازی فعلی بایست "بایکوت" شود
    شیوه صحیح آن هم کمی پیچیده و هزینه بر است..
    بر حسب تلَوُّن رفاهِ آورده ی این محصول شیطانی و نفوس مشتاق و معتاد به کاربری آن ضروری است که بستری در غایت استقلال و امنیت و کاملا ایرانی حتی المقدور بر پایه تکنیک بومی طراحی و تولید شود..
    اگر به هر نحوی وابستگی این امر به زیر ساخت های مایکروسافت و اصول تکنیکال غربی حفظ شود هنوز و همواره زمین دشمن محسوب خواهد شد...
    بنده همواره داعی ام به حقیقت، نه مجاز!
    جالبه خود بنده از فرط آلودگی سعی دارم حقیقت را از طریق مجاز به کرسی بنشانم!!!
    این فقط یک معنی دارد و آن هم اینست که آنچه همواره همه جایی و همه زمانی و جاری است حقیقت است.. باشد که با ذکر آن مجاز هم باطل گردد...
    آمین

  • ضمنا کسی منکر اثر گذاری امثال استاد رایفی پور در بین جوانان مذهبی نیست منتها بحث اینه که مخاطبین ایشون در توییتر و اینستاگرام کیا هستند واقعا؟!؟!
    غیر از همین بچه مذهبی ها؟!؟!
    پس منطق این کار کجاست که بری تحت لوای شبکه های بیگانه ای که اولا هر وقت احساس کنن دارید تاثیر میذارید سریع حذفتون میکنن و ثانیا هیچ پایبندی به قوانین کشور اسلامی ندارند؟!؟
    یه قلم وقتی دیدن نامه رهبری به مردم فرانسه داره تاثیر میذاره سریع بستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پس تا وقتی که تاثیری نداشته باشید شما رو میذارن ولی به محض احساس خطر سریع حذف میکنن و مسدود میکنن فلذا طیف رائفی پور و... تاثیری نداشتن که مسدودشون نمیکنن.

    فتامل!!!

  • احمد 99/8/20 ساعت 09:45

    عزیز من ، اکانت های انقلابی رو خیلی (Suspend) می‌کنن ، اتفاقا اخیرا اکانت رائفی پور رو به صورت موقت بستن ،
    عزیز من چه ما بخوایم و چه نخوایم باید با دنیا در فضای مجازی ارتباط داشته باشیم ، بله سلطه و میدان از آن غرب هست توی این فضا
    ولی این دلیل نمی‌شه ما در این فضا کار نکنیم ، باید کار کنیم و باید روشنگری کنیم.
    ببینید الان نظام آمریکا نظام سلطه هست ، ولی الان گروه های مسمان و شیعیان کار های خوبی دارن توی خاک آمریکا انجام می‌دن ، همین طور در هندوستان که رسما مقام اول کشورشون حامی اسرائیل هست ، بله یک سری از سلطه ها در این فضاها هست ولی می شه‌ با رعایت یک سری از نکات توی این طور از فضا ها هم کار کرد.

  • تعامل با دنیا در بستر اينترنت ملی با سه شاخصه امنیت، سرعت و قیمت مناسب...

    یا شما راست می گید یا حضرت آقا:!
    صراحت کلام حضرت آقا اینه که در زمینی که دشمن طراحی کرده شما نمیتونی تاثیر مثبت بذاری...
    غیر از اینه؟؟؟؟

  • هیچ عاقلی مخالف بستر سازی برای اینترنت ملی نیست ، اون وظیفهٔ وزارت ارتباطات هست که قطعا داره کوتاهی می‌کنه.
    همچنین باید گفته بشه که اینترنت ملی به معنی بسته شدن اینترنت خارجی نیست ، به عبارت ذیل دقت کنید :
    معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی شورای ملی فضای مجازی تاکید کرد: هیچ رابطه‌ای بین شبکه ملی اطلاعات و محدودیت در اینترنت جهانی وجود ندارد و هیچ کس دنبال محدودیت چنین فضایی نیست. مسئله مورد تاکید پایداری سرویس‌های داخلی، تکیه بر امکانات و زیرساخت داخلی و امن بودن خدماتی است که در این چرخه انجام می‌پذیرد.

    ببینید کلیپ مدّ نظر خیلی قاطع می‌گه که اثرگذاری توی این فضا امکان پذیر نیست ، در حالی که این اشتباه هست ، اون بیان حضرت آقا رو هم بنده دیدم ، در ادامه می‌گن که این فضا باید مدیریت بشه نه این که کلا بسته بشه ( بعدش می‌گن بستن کامل این فضا بی عقلی هستش. )
    اگر انسان بتونه توی فضای توئیتر و فیسبوک اثرگذاری مثبت داشته باشه چرا نذاره ؟؟؟؟‌

    الان بنده خبر دارم روحانیونی که روزانه با صد ها نفر در بستر همین فضاهای مجازی خارجی در مورد اسلام و تشیع چت می‌کنن و چه اثرگذاری هایی که نداشتن.
    خوب نیست این طور تخریب کنیم کسی رو که هشتک های اهل بیت رو جزو چند هشتگ برتر جهان می‌کنه ؛ تبلیغ از این بهتر ، هشتگ های اول جهان خیلی مورد بازدید دنیا قرار می‌گیره .

  • برادر عزیز ، اولا صفحهٔ‌ رهبری بعد از بسته شدن سریعا باز شد.
    ثانیا هیچ کسی منکر اثرگذاری رائفی پور در فضای توئیتر نیست ، یکی از عوامل جهانی شدن هشتگ های اهل بیت علیهم السلام در فضای رسانه ای دنیا همین آقا بود.
    ثالثا وقتی آقا توی صفحهٔ توئیتر بیان کردن که اسرائیل باید محو شود و تهدید رسمی کردن اسرائیل رو توئیتر نتونست ببنده و گفت این حرفا طبق قانون خود توئیتر هست.
    من بیشتر با لحن تند حاجاقا مشکل داشتم ، می‌گفتن که به نظر من این فضا برای اثرگذاری مناسب نیست ، به نظرم تند گفتن.

  • دوستان عزیز و طرفداران استاد رائفی پور:
    مطمئن باشید که قبلا به تیم رسانه ای استاد رائفی پور بصورت محرمانه و مخفیانه گفته شده منتها ترتیب اثر داده نشد و از طرفی استاد پورآقایی هنوز هم بصورد مستقیم اسمی از استاد رایفی پور نبرده و اینم خودش رعایت ادب هستش
    در صورتی که آقای رائفی پور قبلا دغدغه مندان شبکه ملی اطلاعات رو انقلابی نما خونده و مطمئنم هیچ کدوم از شماهایی که الان رگ غیرتتون در دفاع از ایشون گل کرد، هیچ موضعی نه تنها در مورد اهانت ایشون نگرفتید بلکه تاییدش هم کردید...

  • محمد 99/8/20 ساعت 09:52

    اولا که بنده استاد رائفی پور رو معصوم نمی‌دونم و این حرکت های طوفان توئیتری فقط از جانب ایشون هدایت نمی‌شه ، ایشون نقش عمده داره.
    ثانیا لطفا لینک اون کلیپی که ایشون دغدغه مندان شبکهٔ ملی اطلاعات رو انقلابی نما خوند رو برای بنده توی همین بخش نظرات بذارید.
    شبکهٔ ملی اطلاعات به جای خود ، این هیچ منافاتی با این نداره که انقلابی ها پیام اسلام و انقلاب رو توی فضای های رسانه ای جهان منتشر کنن ، بله یک سری محدودیت ها هست ، ولی با همهٔ این محدودیت ها تونستن هشتگ های انقلابی و اسلامی و شیعی رو ترند اول جهان کنن ، بنا نیست همه شرایط مساعد باشه ، درسته میدون برای اوناست ، ولی ما می‌تونیم توی این فضا اثرگذار باشیم ،
    و این که ایشون گفتن قسم می‌خورم صفحهٔ منسوب به رهبری برای ایشون نیست واقعا شبیه طنز می‌مونه ، خیلی بده که اطلاعات ندارن و حرف می‌زنن.
    لحن صحبت هم به نظرم تند بود ، بله ممکن رائفی پور هم جایی تند حرف زده باشه ، ولی حرف من فعلا روی شخص نیست ، من دارم می‌گم نظر و طریقهٔ حرف زدن اشتباه هست.
    بعدش هم شما اگر وصل باشید به ارگان های انقلابی می‌تونید بپرسید که دارن چه کارایی در فضای توئیتر ، فیسبوک ، یوتوب و مابقی فضاها انجام می‌دن ،
    ببینید هر چیزی سر جای خودش ، حمایت از پیام رسان های داخلی سرجای خودشون ، اثرگذاری در میدان رسانه ای دشمن به جای خودش.
    بعدش کار کردن توی توئیتر به این معنی نیست که شب روز آدم این باشه ، یک بخشی از کار انقلابی باید در این حیطه باشه.

  • پاسخ مربی سواد رسانه ای به اقای رائفی پور که انقلابیون دغدغه مند رو هم خار چشم و انقلابی نما خطاب کردند!!!!!!!

    باز هم بی بصیرتی و بازهم توهین به افراد دلسوز وانقلابی!

    آقای رائفی پور!بفرمایید پس از این مدت فعالیت درتوییتر و افتخارات ممتد به #ترند شدن هشتگ های خاص،چه دستاوردی برای انقلاب واسلام و تشیع داشتید؟!
    شما هنوز متوجه نشدید که طبق آیه قرآن:آیا (شما مسلمانان) انتظار دارید آنها به آیینتان ایمان بیاورند،
    با این که عدّه اى از آنان، سخنان خدا را مى شنیدند و پس از فهمیدن، آن را تحریف مى کردند،در حالیکه آگاه بودند؟! ( بقره، آیه ۷۵)
    این مسئله، الفبای #سواد_رسانه است که متأسفانه از آن غفلت شده و عده‌ای جوان و نوجوان ساده را همراه خود به لجنزار دشمن و بردگی مدرن کشاندید!
    آیا شما هنوز هم توهم انقلابی بودن وکار انقلابی کردن درزمین دشمن دارید؟!
    فراموش نکنید خدا به پیامبر «ص» دستور داد حتی مسجد ساخته شده توسط منافقان باید تخریب شود و تأکید فرمود هرگز در آن مسجد نماز نخوان؛ چون اساس آن بر کفر بوده است.( توبه، آیات ۱۰۷ و ۱۰۸)
    با این حال، شما فکر می‌کنید با چهارتا هشتگ و ترند، #شبکه_اجتماعی صهیونیست‌ها به جهنم تبدیل خواهد شد؟!
    پس از سال‌ها حضور فعال در توییتر و اینستاگرام، در راستای #مطالبه_گری برای #شبکه_ملی_اطلاعات که بارها #امام_خامنه_ای بر آن تأکید داشته اند؛ چه کرده اید؟!
    بدانیدچون کسی مشخص نکرده #تکلیف برای افراد #انقلابی و نه انقلابی نماها حضورحداکثری درزمین طراحی شده توسط دشمن است،انقلابی ها مخالف حضورحداکثری بدون برنامه درزمین دشمن هستند و همچنان استخوان در گلو و خار در چشم هم ازدوستان بی بصیرت و هم ازدشمنان ضربه می‌خورند.
    ✍ زهراسادات امیری

  • برای دریافت فایل مربوط به گفته استاد رائفی پور در مورد انقلابیونی که اونها رو نه فقط انقلابی نما بلکه خار چشم !!! دونسته به این آی دی در ایتا پیام بدید تا بفرستم محضرتون...
    Alaviam_man@

  • اگر این حرف رو زدن قطعا اشتباه کردن ، نباید اهانت می‌کردن ،
    بله بنده هم ایشون رو معصوم نمی‌دونم ،،،‌ وظیفهٔ ما اینه کار کار خوب رو تحسین کنیم ،،، البته تقطیع کلیپ هم بسیار رایج شده ، اون کلیپ دکتر عباسی در مورد حضرت رقیه رو یادشون باشه که چه قدر حرفه ای تقطیع شده بود.
    اگر ایشون این حرف رو زده باشن اشتباه کردن ... ولی این دلیل نمی‌شه که کار های خوبشون نادیده گرفته بشه.
    نگاه صفر و صدی اصلا درست نیست . در کل حرف این هست که کار در فضای مجازی که شامل فضای مجازی خارجی هم می‌شه بسیار اثرگذار هست.

  • لطفا متعصبانه برخورد نکنید
    واقعیت اینترنت رو مورد توجه قرار بدید
    بازم عرض می کنم که بقیه صحبت های استاد و بقیه اساتید انقلابی از جمله(استاد مومن نسب، استاد کهوند، استاد آل داود، دکتر جاویدنیا و...) رو ببینید تا متوجه تاثیر گذاری یا عدم تاثیر گذاری تو این فضا بشید...

  • توصیه میکنم همه دوستان صحبت های دیگه استاد در مورد شبکه ملی اطلاعات رو رصد کنن تا متوجه این صحبت ایشون بشن

  • توصیه میکنم همه دوستان صحبت های دیگه استاد در مورد شبکه ملی اطلاعات رو رصد کنن تا متوجه این صحبت ایشون بشن

  • سعید 99/8/19 ساعت 08:47

    خدایی این چی می‌گه ؟؟؟؟؟؟
    حساب رهبری توی توئیتر برای ایشون نیست ، اگه این طوریه حساب ظریف و روحانی هم مال مش رمضون قصاب محلّهٔ ماست ...
    خدایی خیلی بد بود ، لحن انتقاد هم واقعا تند بود . توهمات !!!!!!!!!!!!!
    الان خیلی از ارگان های امنیتی و انقلابی که خیلی بیشتر از شما متوجه می‌شن به اهمیّت کار کردن در توئیتر و دیگر فضاهای مجازی پی بردن ، یکی از علت های فتنهٔ سال ۸۸ عملکرد ضعیف رسانه ای انقلابی ها بود ، خصوصا توی فضای توئیتر و فیسبوک
    روشنگری ما ۷-۸ ساله با شما هستیم ، خدایی این چیه می‌ذاری ؟؟؟؟؟؟

  • اهمیّت کار کردن در فضای مجازی خصوصا توئیتر کاملا ثابت شده هستش .
    این که هشتک لبیک یا حسین رو ترند اول جهان می‌کنن کم کاری هست ، اگه یک نفری اون گوشهٔ دنیا کنجکاو بشه و فطرت سالمی داشته باشه جستجو می‌کنه و سوال می‌پرسه از کسانی که این توئیت ها رو می‌ذارن که حسین علیه السلام چه شخصیتی هست ؟ الان ما باید صدامون رو به دنیا برسونیم ؟ کار کردن در فضای مجازی هیچ منافاتی با کار های دیگه نداره
    این که حساب رهبری توی توئیتر منتسب به ایشون نیست هم یه جک بسیار خنده دار بود که گفتن .............. خدایی چی بگه آدم .............

  • حاجاقا گفتید شما که طوفان توئیتری راه انداختید چه قدر کف خیابون اثر گذاشتید ؟ مطمئن باش رائفی پور که هیئت مجازیش فقط توی آپارات ۱۲۰ هزار بازدید کننده آنلاین داشت از شما بیشتر اثر گذاری داشته ، با کار قشنگی مثل عید بیعت یک سنت بسیار حسنه رو پایه ریزی کرد ، و خیلی از کارای دیگه اصلا این بخش نظرات مجال نوشتنش رو نداره
    واقعا لحن صحبت خیلی تند بود ، اگر هم انتقادی هست خیلی بهتره محترمانه گفته بشه نه این که بگید اینا همش توّهماته !!!!!!!!!!!!!

  • شما معلوم هست چند چندید با خودتون؟؟؟
    از یه طرف سخنرانی های استاد رائفی پور رو میذارید، از طرف دیگه کلیپ یه نفر رو میذارید که استاد رو داره میزنه، اونم یه حرفی که از پایه و اساس مشکل داره.
    خداوکیلی مدیریت رسانه هم خوب چیزیه که خیلیا ندارنش...

  • احسنت
    اهمیّت کار کردن در فضای مجازی واقعا غیر قابل انکار هستش ، خصوصا توئیتر ، لحن حاجاقا هم واقعا تند بود به نظرم ، اگر هم انتقادی هست به نظرم با زبان زیبا و محترمانه بیان بشه نه این که بگن اینا همش توهماته !!!!!!!!!!!!
    واقعا ناراحت شدم ، حاجاقا مطمئن باش رائفی پور بیشتر از شما اثرگذاری داشته که این طور می‌گی : ( چه قدر شما توی کف خیابون اثرگذاشتی ؟‌)
    هیئت استاد رائفی پور توی آپارات ۱۲۰ هزار بازدید کننده آنلاین داشت ، آخه این چه حرفیه ، واقعا .....