مذاکره و توافق با آمریکا یعنی خسارت محض


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة

مذاکره و توافق با آمریکا یعنی خسارت محض
منابع:
https://t.me/fazylatha
وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
11

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • رابطه ای که دل شیفتگان حسرتش را به گور خواهند برد
    ---
    دل شیفتگان رابطه باآمریکا این أبر جنایتکار تاریخ که همیشه استقلال و حقوق حاکمیت ملت های آزاده را پایمال کرده و ثروتها و داراییهای این ملت ها را به تاراج برده و پیوسته با کشنده ترین سلاحهای خود بدست ارتش و مزدوران خویش کشتارهای دست جمعی و ویران گری علیه ملت ها به راه انداخته است ؛ حسرت رابطه ی ایران اسلامی با این دیو درنده خوی دشمن بشر را ، با مدد الهی و همت ده ها میلیون خدا پرست فداکار انقلاب اسلامی ؛ به گور خواهند برد.

  • در تعجب هستم که من میفهمم اما این افراد مثلا مسئول نمی فهمند . تا سید علی هست خدا رو شکر که میدانیم اجازه رابطه با امریکا نیست که رابطه گرگ و میش است . اصلا کل انقلاب به خاطر له کردن امریکا صور ت گرفت

  • به خبر فوری در بارخبر:/ ظریف: اگر آمریکا دنبال بازگشت به برجام باشد، آماده مذاکره هستیم / پنجشنبه 29/08/1399
    ---
    آیا ظریف به اصول نظام پشت کرده است؟
    ---
    آقای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دولت کنونی ج.ا.ا اگر اظهارات منسوب به او در خبر فوق درست و متیقن باشند با اعلام آمادگی این دولت برای مذاکره با آمریکای همیشه خائن و جنایت کار ؛ با صراحت نشان می دهد و ثابت می کنداز خصلت نیک مذکور در قول مشهور برای فردی که دو بار از یک سوراخ نیش نمی خورد برخوردار نیست!!!
    او با این اعلام خواسته یا ناخواسته روی وفاداری خود به اصول حیات بخش الهی نظام اسلامی خط بطلان می کشد؟؟؟
    او دانسته یا ندانسته با این اعلام ؛ اصل خدا پسندانه ی چهل سال ثابت شده ی توان مند بودن ایران اسلامی برای ادامه ی مبارزه علیه صهیونیسم همیشه سفاک و همیشه خون خوار و علیه استکبار چپاول گر جهان خوار را زیر سئوال می برد.
    جناب آقای محمد جواد ظریف چگونه و با چه توجیه خدا پسندانه ای پیامدهای شوم ارتدادی چنین اعلامی را علیه اصول ثابت نظام اسلامی روا می دارد؟؟؟!!!