جنگ برای داشتن واکسن کرونا


به نظر شما ایران برای تولید واکسن #کرونا باید منتظر تاییدهای سازمان جهانی بهداشت باشه؟


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام

    استعمارگران با سودجویی از نقاط ضعف علمی موجود در ایران علی رغم تبلیغات دروغین دهه ۸۰ و ۹۰ شمسی همواره وابستگی تام در زمینه بیوتکنولوژی را به کشورهای اروپایی و امریکایی شناسایی و با عوامل نفوذیشان در سطوح مختلف سیستم آموزش عالی تا بهداشت و درمان حفظ و ارتقا داده است و با اطمینان از رصد موشکافانه افراد نخبه در این زمینه یا مبادرت به جذب ایشان جهت همکاری، کرده و یا به انواع حیل ایشان را از صدارت در این امور برکنار و یا حذف نموده ..... در نهایت اشراف کامل بر ژنوم ایرانیان را با همکاری خود ایرانیان یافته و این نخستین نمونه را در بیوترور اجرا کرده است... سند سخنم ارسال نمونه های بایوپسی خصوصا مغز استخوان بیماران تا خون و سلول های شبه استم در افرادی که حتی برای جراحی های زیبایی مراجعه داشته اند بی آنکه بدانند و از همه مهمتر همکاری مستقیم جهت بانکه کردن سلولهای بنیادی جنین و مادران بارداربه بهانه ارزیابی ژنتیکی جنین جهت تشخیص بیماری های ژنتیکی و وراثتی احتمالی که با دریافت هزینه های هنگفت هم انجام گرفته و در تمامی موارد مذکور کشور "آلمان" معتمد ایران تلقی و میلیونها نمونه زیستی ارزشمند امنیتی (جان انسان) در اختیار تامشان واقع شده است!!!!!!!!

    فلذا از آنجا که coVid-19 یک ویروس سنتز شده توسط سازمان های امنیتی و جاسوسی غربی و یک سلاح بیولوژیک و شیوع آن یک بیوترور جهانی است حصول اهداف عدیده ای جهت تولید آن مد نظر صهیونیست های اروپایی و هژمون غرب بوده که مرکز سیبلشان هم ایرانیان هستند‌:

    -کاهش جمعیت جهان غالباً معطوف به سفیدپوستان غرب آسیا علی الخصوص ایرانیان و مسلمانان شیعه.

    - افزایش سیطره جاسوسی در فضای سایبری و رصد جزئیات بیشتر سبک زندگی فعلی ایرانیان جهت شناسایی دقیقتر خلاء ها و منافذ موجود برای حملات مختلف در عرصه جنگ نرم (مثل رصد روند اِعمال سند ۲۰۳۰ در آموزش تا... آماربرداری از تفکر غالب و مغلوب و مطالبات موجود در جامعه و در یک کلام افزایش سطح وابستگی ها و استعمار زدگی ایران که به همین موجودیت هژمون سایبر هم میتوان اشاره کرد)...که البته این مورد ذیل اثرات جانبی و ضمن اعمال سیاست های کنترلی شیوع توسط عُمال عربی در داخل کشور می گنجد.

    - پیروزی بزرگ در جنگ اقتصادی!
    تبدیل تهدیدی به نام کرونا به فرصت تولید واکسن پیشگیرنده از ابتلا به ویروس و یا داروهای درمانگرش!
    بدیهی است که حین تولید ابزار ترور (تسلیحات بیوترور) و گام به گام در زمان تولیدش نحوه کنترل و ریشه کنی آن نیز تحت آزمایشات in vivo جهت اکتشاف یا بهتر بگویم اختراع واقع میگردد و تا زمان حصول داروی کنترلگر آن هرگز به شیوع عامل بیمارگر اقدام نمیشود.. پس عقلانی و منطقی است که از لحظه بروز آلودگی به ویروس در اولین فرد مبتلا انبارهای فوق سری سازمان های مولد بیمارگر مملو از واکسن و درمانگرش بوده و هست!
    لذا بهره برداری نهایی از اقدام به این جنایت بزرگ ایجاد وابستگی حیاتی در ما به داروهای اختصاصی ویروس و چپاول اقتصادی جهانی طی همین معاملات و پیش فروش ها و جنگیدن ها و بدتر از آن گِروکشی جهت مذاکره و مبادلات ددمنشانه ی سیاسی، اقتصادی، نظامی و... غیره در ازاء جان ایران است!!!!!!!
    (در کلیپ فوق هم به موضع و رغبت بایدن جهت تبادل واکسن با "؟" سر میز مذاکره ایران اشاره شد)

    - نکته! تمامی کشورهایی که تولید واکسن یا درمانگر ویروس عامل ترور "کرونا " را به انبوه رسانده و پیشتاز این اقدام بوده و کمترین تلفات را در قیاس با دیگر کشورها داشته اند در باب تولید خود آن عامل مرگبار به شدت مشکوک به داشتن دستان آلوده اندر کار این جنایت جهانی خصوصا در قبال ایران هستند.. چه آمار خروجی ایشان هم در رسانه های جهانی یک بازی و فریب باشد که هرگز ایران به فکر دریافت غرامت جان های هلاک شده اش هم نیفتد!
    خصوصا اینکه آنها چند کشورند و نه یک یا دو در حالیکه کشورهای پیشتاز این امر همانهایی هستند که از اعتماد ایران در همکاری های بیولوژی و بیوتکنولوژی به ایشان اعتماد کرده بود..آلمان!

    - عرض بنده به عنوان یک دلسوز در عرصه مقابله با بیوترور:
    بنا بر وضوح این دلیل که علی الاصول واکسن با عامل پایه ویروسی ضد این نوع بیمارگر، در قالب احتمال فاقد ارزش تاثیر قطعی در پیشگیری ابتلا و عوارض است، تنها راهکار منطقی کنترل این نوع عامل بیماریزا، درمان آن است و نه واکسیناسیون!
    کشف و تولید دواجات طبیعی واجد عناصر آلی و خالی از عناصر مصنوع و شیمی که در طب سنتی ایرانی و اسلامی ممکن به کشف و اثر بدون عوارض سوء جانبی است تنها و تنها راه ارتقاء و تقویت سیستم ایمنی بدن حتی پس از ابتلا به آلودگی ویروسی است...

    از طرفی صرف هزینه های هنگفت برای تولید واکسن ویروسی علما و منطقا امری است فاقد وجهه عقلانی! خصوصا با نظر به موجودیت هزاران نوع از آن در کشورهای مهاجم بیوترور!

    لذا به نظر حقیر:
    امروز حفاظت از جان و آبرو و میدان عمل گوهران این سرزمین که نفوس دانشمندان طب سنتی ایرانی اسلامی و نیز گونه های زیستی گیاهی و جانوری منبع تامین دواها ست و تلاش برای حراست از تمامیت این عرصه در برابر نفوذ نقابداران دشمن، مهمترین اقدام ممکن در شکست دادن این میدان جنگ نوظهور کنونی است..

    لزوما هر میدان جنگی که دشمن آن را تعریف و تجهیز میکند ضرورت به ورود ندارد... میتوان با هزینه های کمتر و دست بر زانوان پرتوان خود شکست مهلکی عاید دشمن نمود...

    والسلام.