دولت اراده‌ای برای کنترل تورم ندارد!


دکتر مرتضی کاظمی بیان کرد: دولت‌ها در ۵۰ سال گذشته به موضوع تورم اهمیت ندادند و همواره تورم ایجاد کرده‌اند، چرا فکر می کنیم قرار است شرایط تغییر کند؟ دخالت دولت برای کاهش قیمت ارز اشتباه است، چون ریشه اصلی تورم را نادیده گرفته است مهم نیست نرخ ارز چقدر باشد مهم این است که مردم قدرت خرید داشته باشند و وضعیت اشتغال بهتر باشد.



+ 
4

- 
0
ارسال در 1399/8/30 ساعت 12:43 2020-11-20 12:43:23
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آیا فتوای فقیه مجتهد هم تراز با حکم قرآن است؟
    ---
    در روزی نه چندان دور رئیس جمهور کنونی 8 ساله ی کشور برای تایید سیاستهای اقتصادی پولی و مالی خود بی هیچ گونه قرینه ای مدعی شد امام راحل فتوا داده است که دولت مالک ارز خارجی کشور می باشد غافل از این که این ارز در حقیقت بخشی از دارایی ملی است.
    طرح چنین ادعای فقهی خطیری برای تایید یک ادعای شخصی اگر به قرائن موضوعی و محتوایی و شرایط محیطی زمانی و مکانی و... که به فتوا وابسته اند محفوف نباشد محض سوء استفاده از فتوا و بی پایه است.
    در ضمن کدام دانشمند دین شناسی تا کنون توانسته است با دلیل قاطع و انکار ناپذیر از قرآن و عقل فتوای فقیه مجتهد را ؛ که بحکم قرآن دانش او در مقایسه با علم بی کران و فراگیر خداوند ؛ ناچیز است در یک موضوع جدید غیر قرآنی در قاطعیت و قطعیت و محکمی و در انکار ناپذیری و در الزام آفرینی با حکم محکم و مفصل خداوند دانای مطلق در قرآن هم تراز به اثبات برساند؟؟؟!!!

  • درونیها را بپاییم که دست دشمنان بیگانه را از پشت بسته اند!!!
    ---
    کشور ثروتمند ما خدا را شکر مدیران قدری دارد که هشت سال است برای ((جلوگیری)) از بردنش به سوی ورشکستگی و آشوب و فرو پاشی دستان دشمنان بیگانه را از پشت بسته اند!!!
    با وجود این مدیران بی ترمز ؛ دم زدن از دشمنان بیگانه عین بی خیالی است!!!

  • دولت یک کشور مستعمره هیچ اراده ای جهت صیانت و حراست از ملت و مملکتش نداره چه برسه به ارتقاء کم و کیف هر آنچه بایدش از بد به خوب!