معجزات قرآن | بیگ بنگ یا انفجار بزرگ هستی


کتاب «الحاد نوین، باتلاق رنگین» که در آن به بیش از ۲۰۰ شبهه رایج اسلام ستیزان در فضای مجازی جواب میدهد


+ 
12

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سلام . اینکه بیان قرآن را وسیله ای برای تایید نظریه ای قرار بدهیم بنظر عمل ناصوابی می باشد . چرا که کار صواب این است که ببینیم خود قرآن در این مورد نظرش چیست . در نهج البلاغه امیرالمونین حضرت علی علیه السلام در خصوص خلقت آسمان ها و زمین و همچنین در بسیاری از ادعیه ها مواردی ذکر شده که اگر آنها را کنار هم قرار دهیم . نظر اسلام در این مورد آشکارتر میشود .
    ولی بیان این امر در اینجا به این علت بود که خود بیگ بنگ یک نظریه کاملا ضعیف می باشد . چرا که در این نظریه فرض اساسی این است که مجموع انرژی و ماده موجود در کل عالم در لحظه صفر در مکان صفر در حجم صفر مجتمع بوده و بعد در بیگ بنگ به عالم پخش میشود !!!!!
    سئوال اینجاست که چگونه این مقدار انرژی و ماده در یک نقطه صفر میتواند اصلا متمرکز شود که بقیه اش را بخواهیم ما بحث کنیم .
    می دانید علت بیان این نظریه چیست ؟
    به این خاطر است که آنها در فیزیک چیزی بنام عالم معنا را اصلا دخالت نمی دهند . و به همین خاطر است که هرچه باید وجود داشته باشد ، باید در این جهان قبلا وجود داشته باشد . و فقط میتوانند بگویند که این مقدار ماده و انرژی در یک نقطه می توانسته متمرکز بوده باشد .
    آیا اصلا میدانید در کل تورات اصلا یک کلمه از قیامت وجود ندارد ؟!!!!!
    و حداکثر چیزی که وجود دارد میگوید اینکه من شما را به سرزمینی رهنمون میکنم که جوی های آن شیر و عسل است . و در انجیل هم فقط در یک جا کلمه قیامت آمده که به شما قول میدهم آن را هم بعد از رنسانس که آنهم بعلت رسیدن آوازه فلسفه بوعلی سینا به آنجا روی داد و انجیل را عربی کردند و حتی فلسفه بوعلی سینا را وارد کتب دینی و انجیل کردند ، داخل در انجیل کرده اند . و کل تفکر و تصور از قیامت موجود در یهودیت و مسیحیت مدیون اسلام است .
    آیا می دانید گالیله را نه بخاطر اینکه گفت زمین بدور خورشد میگردد ، خواستند اعدام کنند . بلکه به این خاطر که گفتند تو مرتد شده ای و این عقیده ی مسلمانان است که زمین بدور خورشید میگرددو تو میخواهی عقیده مسلمانان را تبلیغ کنی خواستند اورا اعدام کنند .
    آیا میدانید در انجیل اصلاً کلمه ای از صحبت کردن حضرت عیسی علیه السلام در گهواره وجود ندارد . درحالی که کل برائت و پاکدامنی حضرت مریم که سلام و درود خدا برآن بانوی پاک باد ، بواسطه سخن گفتن حضرت عیسی علیه السلام در گهواره می باشد . چرا که هر ساله ده ها بانو بطور ناخواسته هنگام استهمام در مکانهای عمومی حامله می شوند و میتوانند ادعا کنند که او پدر نداشته است . پس باز هم این اسلام عزیز است که پاکی بندگان شایسته خود را اعلام میکند . درحالی که در مسیحیت هنوز به این امر واقف نیستند .

    در خصوص بیگ بنگ نیز همچنین است بیان صحیح اینست که خداوند عالم را از هیچ و عدم آفرید . و میتوان از عدم به عالم معنا نیز تفسیر شود . فَتَقَ مثل فَستق یا پَستق یعنی چیزی را از پوست در آوردن است .
    و وقتی میگویند فلانی فتق دارد به این خاطر است که عضلات ورقه ای شکل شکمی در آن پاره میشود و روده در آن از حفره شکمی به بیرون و زیر چربی و پوست شکمی میآید و متورم دیده میشود . و در همه جای بدن هم میتواند بوقوع بپیوندد بفرض ما فتق عضله بازو هم داریم .
    حالا در مورد وَفَتَقنا هم همچنین است بیان این امر که خداوند از عدم و یا از عالم معنا این این عالم ( ماده و انرژی ) را خارج کرد کاملا صحیح است .
    البته دوستان یا عزیزانی که کوانتوم و خصوصا آشوب را مطالعه فرموده اند تعریف عالم معنا یا عدد موهومی برای آنها کاملا قابل تعریف و تفسیر می باشد و نیازی نیست با گفتن اینکه علوم امروز در قرآن آمده پس قرآن مورد تایید میباشد گمان کنیم که داریم منت سر قرآن می گذاریم . نخیر این تصور باعث میشود ما خودمان را از نور واقعی قرآن بی بهره بگذاریم . چه بسا بعد از مدتی با نقض هر یک از این نظریات سرتاپا عیب ، بعضی ها بگویند ای بابا این قرآن هم که ایراد دارد چون نقض شد .
    و دوستانی که علاقمند باشند در این مورد و خصوصاَ مفهوم زمان و تبدیل فضاها به هم و یا بوجود آمدن فضایی از فضای دیگر و یا نسبت فضاها به هم اطلاعات بنیادی پیدا کنند حتما از کلاسهای آکادمی دکتر ناصری استفاده کنند . که در آن مفهوم های نزدیک به واقعیت بیشتری در این خصوص خواهند یافت .
    موفق و پیروز باشید .