نهاوندیان و نوبخت مقصران اصلی نابسامانی در بازارها!


دکتر محمدرضا جهان بیگلری اقتصاددان و عضو اتاق بازرگانی گفت: افزایش قیمت کالاهای اساسی در ماه‌های اخیر هیچ مبنای علمی و اقتصادی ندارد زیرا اغلب کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شود و به گفته رئیس کل بانک مرکزی تخصیص‌ها به موقع انجام می‌شوند. معاونت اقتصادی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بیشترین تقصیر را در نابسامانی‌های اخیر بازار دارند زیرا وظیفه هماهنگی میان دستگاهها بر عهده آنهاست!



+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دولتهای ما چگونه می توانند وفاداری خود را به اسلام و ملت ثابت کنند؟؟؟!!!
    ---
    ما نظام دینی - سیاسی هستیم و خداوند در قرآن مکرر بر نقش عقل در دین شناسی و بر ضرورت پیروی از احکام و اعتقادات خرد گرای قرآن و بر ضرورت خرد گرایی در این پیروی تاکید کرده است.
    ملت انقلابی خدا پرست ما صدها هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و هنور در دفاع از نظام اسلامی وبرای ثبات و استقرار این نظام پیوسته از فرزندان عزیز خود شهید تقدیم می کند.
    چیزی که نزد دولتهای ما ، که خود را منتسب به نظام اسلامی معرفی می کنند ، یافت نمی شود ناتوانی مطلق این دولتهااز اثبات انسجام مدیریت خود بر کشور با عدالت و امانت داری و صداقت اسلامی و مردم داری و وفاداری به احکام و اعتقادات دین خدا است.
    ملت که بحکم قرآن و عقل مالک و صاحب اصلی کشور است ده ها سال است حسرت این را دارد که مسئولان کلیدی کشور همیشه چگونگی پیروی خرد گرای خود از احکام و اعتقادات قرآن را در تامین عادلانه ی زندگی عزت آفرین برای صاحبان اصلی کشور و تنهاستون استوار ادامه و بقای نظام به اثبات برسانند.
    ملت از مسئولان می خواهد که باصداقت توضیح دهند و بگویند در مدیریت نیازها و نابسامانیها و ناهنجاریهای همیشگی کشور و در تنظیم بودجه های سالانه چگونه عدالت و امانت داری و صداقت اسلامی پیوسته پیکری و اجرا می شوند و با چه اصولی از اصول علمی قرآنی و عقلی این مدیریت در ساماندهی عادلانه ی نیازهای کشور و ملت اقدام می نمایند؟؟؟!!!
    ملت می خواهد بداند چرا مجلس شورای منتخب ملت گذارشهای ادواری دقیق و مفصل و مشروح و پیوسته ای را از عمل کرد مثبت و منفی مدیران کشور برای اثبات این پیکری و اجرای اسلامی مدیریت به منتخبان خود ارائه نمی کند؟؟؟!!!
    نباید فراموش کرداکثریت ملت به قانون اساسی اسلامی و به نظام و ج.ا.ا رای مثبت دادند که در مدیریت تمام نیازهای زندگی خود با حفظ عزت و سر بلندی ؛ از عدالت اسلامی و صداقت و امانت داری با سازماندهی علمی پیوسته ی نیازهاخود و کشور بگونه ای عادلانه و عزت آفرین برخوردار شوند.

  • آیا فتوای فقیه مجتهد هم تراز با حکم قرآن است؟
    ---
    در روزی نه چندان دور رئیس جمهور کنونی 8 ساله ی کشور برای تایید سیاستهای اقتصادی پولی و مالی خود بی هیچ گونه قرینه ای مدعی شد امام راحل فتوا داده است که دولت مالک ارز خارجی کشور می باشد غافل از این که این ارز در حقیقت بخشی از دارایی ملی است.
    طرح چنین ادعای فقهی خطیری برای تایید یک ادعای شخصی اگر به قرائن موضوعی و محتوایی و شرایط محیطی زمانی و مکانی و... که به فتوا وابسته اند محفوف نباشد محض سوء استفاده از فتوا و بی پایه است.
    در ضمن کدام دانشمند دین شناسی تا کنون توانسته است با دلیل قاطع و انکار ناپذیر از قرآن و عقل فتوای فقیه مجتهد را ؛ که بحکم قرآن دانش او در مقایسه با علم بی کران و فراگیر خداوند ؛ ناچیز است در یک موضوع جدید غیر قرآنی در قاطعیت و قطعیت و محکمی و در انکار ناپذیری و در الزام آفرینی با حکم محکم و مفصل خداوند دانای مطلق در قرآن هم تراز به اثبات برساند؟؟؟!!!

  • بودجه های حسن روحانی چه خیری برای زندگی ملت داشته اند؟؟؟!!!
    ---
    هشت سال است ثابت شده بودجه هایی که بنیان گزار آنها حسن روحانی و نوبخت و نهاوندیان غرب گرا بوده و هستند هیچ خیری برای زندگی ملت نداشته و بجز ایجاد تنگناها پس از تنگناهای فاجعه بار برای زندگی ملت که تنها ستون استوار وجود و دوام و بقای کشور و دولت و نظام است و به صدقه خور تبدیل کردن این ستون استوار و تضعیف آن با نادیده گرفتن اصل عدالت اسلامی ؛ این بودجه ها هیچ هنر و خیر دیگری برای زندگی ملت نداشته اند.
    مجلس شورا که مردم را اولیای نعمت خود می داند برای اثبات وفا داری به سوگند خویش باید با ضابطه مندی و قانون گرایی علمی و با عدالت اسلامی این بودجه ها را به نفع زندگی ملت سازمان دهی و زیر و رو می کرد و تغییر می داد که متاسفانه تا کنون در طول هشت سال گذشته چنین کاری از این مجلس سر نزده وعزت و حیثیت ملت انقلابی خدا پرست ایران اسلامی پیوسته با چنین بودجه های صدقه خور ساز نادیده گرفته شده است.