عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آیا به نقش کلیدی قرآن در دین داری آگاهیم؟
    ---
    آیه ۹ سوره اسراء «إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا كَبِيرًا » و آیات بسیاری دیگر در قرآن کریم بر نقش کلیدی این کتاب آسمانی خدشه ناپذیر در آموزش و جهت دهی بشر به سوی دین داری درست خدا پسندانه ی غیر قابل تحریف و بر نیاز سرنوشت ساز و غفلت نا پذیر بشر به قرآن برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری خود از هرگونه انحراف و کج روی تاکید می کنند.
    هر فرد از افراد بشر برای اطمینان از درستی و خدا پسندانه بودن دین داری و مذهب داری خود و درستی اعتقاداتی که بنام دین و مذهب خارج از قرآن پذیرفته است بحکم آیه ی فوق موظف است با راهنمایی دین شناسان قرآن شناس پارساروش دین داری و مذهب داری خود و احکام و اعتقاداتی را که بنام دین و مذهب خارج از قرآن پذیرفته است با تطبیق با آیات ذی ربط قرآن بشناسد.
    خداوند در آیات ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف در قرآن جهل خرد گریز بشر به روش تطبیق دینداری و مذهب داری خود با قرآن را سبب گمراهی و از دست دادن حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری دانسته است .
    همه ی آیات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و هشدارها و نویدهای قرآنی در زمینه هدایت به دین داری و مذهب داری درست خدا پسندانه بر سرنوشت ساز و حیاتی بودن آگاهی بشر در هر زمینه ای از دین داری و مذهب داری به آیات قرآنی ذی ربط تاکید غفلت ناپذیر دارند.
    این تاکیدهای قرآنی فراوان وظیفه همه ی متولیان آموزش وتبلیغ دین مانند مراجع دین شناسی و حوزه های علمیه و سایر مؤسسه های آموزش و تبلیغ دین را در آموزش و تبلیغ پیوسته شناختهای مذکور با بکار گیری همه ی وسیله های اطلاع رسانی همگانی و برای حفاظت همیشگی دین داری و مذهب داری مردم از هرگونه انحراف و کج روی ، چند برابر سنگین تر و غفلت ناپذیر می کنند.
    این تاکیدهای خداوند ثابت می کنند تکیه به محکمات مفصل شناختهای خدشه ناپذیر فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی که با خواست خداونداز هر گونه تحریف مصون مانده اند تنها وسیله و راه الهی آموزش و آموختن بی نقص دین داری و مذهب داری خدا پسندانه اند.
    حیاتی و سرنوشت ساز بودن این تاکیدها ، با شناخت این حقیقت انکار ناپذیر که هر سخنی غیر از قرآن در معرض جعل و تزویر و دست برد بشر نا اهل از دین فروشان ودشمنان دین قرار داشته است ، بیشتر تجلی می یابد.

  • راه درست اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب کدام است؟
    ---
    تعیین اصول اعتقادات دین خدا منحصر به قرآن است که تنها وحی بی خدشه و تحریف نشده ی الهی است و خاستگاه آن جهان غیب بی نهایت خداوند است.
    هر سخنی بنام دین و مذهب که با اصول شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی هماهنگ و منسجم نباشد یا با محکمات مفصل این شناختها در تضاد و تعارض باشد جعل و دروغ و باطل است و توسط دین فروشان به دروغ و ظالمانه به پیامبر و اهل بیت آن حضرت نسبت داده شده است.
    هر اعتقادی بنام دین و مذهب اگر نشود آن را با محکمات مفصل قرآن و اصول استدلال عقلی به اثبات رساند حجت الهی نیست بلکه جعل و دروغ و با طل است و صدور آن از معصوم جزو ناممکنها و محالات است.

  • چرا از محمودکریمی غالی و منحرف و حمیدعلیمی غالی و منحرف هِی ترویج میکنید!!؟
    این محمود کریمی غالی و چاپلوس همانست که در شعری که برای رهبری خوانده(خامنه ای دلاور)؛ گفته: رهبری را کهف الوری(پناهگاه همه مخلوقات)و عین خداست!!
    حمید علیمی هم که حرفهایش حین یکی از نوحه خوانیهایش گفت:(امام)علی الله است و الله علی است!
    این کفرگویی و شریک برای خدا قائل شدن با غلو و دروغ هایشان را می بینید و باز از آنها ترویج می نمایید!
    خداوند لعنت کند غالیان و مروّجین عقاید کفرآلودشان را