ارسال در 1399/9/12 ساعت 06:14 2020-12-2 06:14:09
خاکریز
توسط خاکریز


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کدام سخن از دین و مذهب ؛ خدا پسندانه است؟
    ---
    سخن از دین و مذهب بی دلیل مناسب از خدا شناسی و پیامبر شناسی و سایر شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی محض یاوه گویی و هتک حرمت دین و مذهب است.
    خداوند که تنها دانای مطلق جهان آفرینش است در آیات 103 تا 106 از سوره ی کهف در قرآن هر سخن بی دلیل قرآنی از دین و مذهب را انحراف و کج روی و گمراه کننده دانسته که اصل الهی بودن دین و مذهب را نابود می کند و این ارزشها را به فراورده ای پر عیب و بی پایه که از اندیشه های ناقص ذهن بشر تراوش می یابد دانسته است.
    قرآن کریم در آیات 285 سوره بقره و آیه 3 سوره زمر تاکید می کند که تنها حقیقت و تنهاب لب و لباب اصیل دین و مذهب ؛ احکام و اعتقادات قرآن و وحی تحریف نشده ی الهی به همه ی پیامبران است.
    قرآن در بسیاری از هشدارهای خود در شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی تاکید دارد هر سخنی که بنام دین و مذهب بی دلیل از وحی یقینی و خدشه ناپذیر الهی از اندیشه ی ناقص ذهن ناتوان بشر تراوش کند ؛ سخن باطل و بیهوده و سنگ اندازی در چاه و گمراه کننده است.
    قرآن در آیه 36 سوره اسراء پیامبر اسلام و سایر بندگان خود را ، در سخن از دین و مذهب ، از گفتن سخنی که به وحی الهی متکی نباشد منع کرده و چنین سخنی را مسئولیت آفرین دانسته است.

  • با حکم قرآنی خداوند کدام نماز خوان به جهنم می رود؟
    ---
    هر نمازخوانی که بطور روزمره از خواندنیهای توحیدی نماز غفلت کند و از آغاز تا پایان نماز با نادیده گرفتن هشدارهای فراوان قرآن ؛ بندگان مقرب را در ویژگیهای توحیدی فرا طبیعی منحصر به خداوند در دعاهایی که در میان نماز وپس از نماز می خواند سهیم سازد ؛ این نمازخوان خواسته یا ناخواسته با جهل به اصول شناختهای دین داری قرآنی که در دست رس همگان است بحکم آشکار آیات : ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف در قرآن در زمره ی زیان کار ترینان غافل به شمار می آید.
    این نماز خوان حتی اگر بنده ی مقرب هم باشد با این سهیم سازی نا روا بحکم آشکار خداوند در آیات محکم و مفصل قرآن تمام رفتارها و گفتارها و پندارهای نیک خود را تباه کرده و ارزش ایمان را از دست داده و به جهنم می رود:« وَلَقَدْ أُوحِيَ إِلَيْكَ وَإِلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكَ لَئِنْ أَشْرَكْتَ لَيَحْبَطَنَّ عَمَلُكَ وَلَتَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ » ﴿ آیه ۶۵ سوره ﴾
    یکی از بدترین و رسوا ترین سهیم سازیهایی که با خدا شناسی و پیامبر شناسی قرآن تضاد آشکار دارد در دعای موسوم به «دعای فرج» که با مقدمه ی « الهی عظم البلاء » شروع می شود آشکاراست.
    دست کاری دین فروشان شیاد در این دعا برای پذیرفته ساختن آن نزد اکثریت نا آگاه دین داران مذهب با نسبت دادن دروغ این دعا به صاحب الزمان آشکار و رسوا است.
    پیش در آمد توحیدی این دعا که توان مطلق فرا طبیعی منحصر به خداوند را یاد آوری می کند باوسط و پایان این دعا که بندگان مقرب را در این توان فرا طبیعی با خداوند سهیم می سازد بگونه ای رسوا تضاد آشکار دارد.
    آغاز و سر انجام این دعا در خود جمع دو باور توحید و شرک نقیض با هم را بنام مذهب تشیع به جهان اسلام ارائه می نماید که بجز بدنامی بعلت دهان کجی به هشدارهای محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و انکار این محکمات مفصل و محکوم شدن به خرافه گستری هیچ بازده دیگری برای مذهب تشیع ندارد.
    تردیدی نیست که دشمنان اسلام با کمک دین فروشان شیاد؛ این به اصطلاح دعای پر از تضاد و تناقض و ضد قرآن و عقل را برای تفرقه افکنی و فتنه انگیزی میان مذاهب اسلامی و برای فریب افکار عمومی ؛ ظالمانه بنام صاحب الزمان در مذهب تشیع تزریق کرده اند.

  • با اطلاعاتی که من دارم میدونم آدمهای سخت کوش دارن کار میکنن و با همین آدمها میشه مملکت رو حفظ کرد . اما باید بیشتر اینها را به مردم نشون داد که بدانند وقتی خانمی جوان دکترای فیزیک داره و آقای جوانی روحانی مهندس هست الگو بشن برای جامعه ، نه اینکه فکر کنن هر چی لُخت و عریان تر باشی فهمت بالاتره .