دیدنش ضروریه!از زیر خط فقر تا غول صنایع غذایی ایران


تیر زمانی به جلو پرتاب میشه که کمان اونو به سمت عقب بکشی پس تو هر شرایطی که هستی نا امید نشو و دست از تلاش نکش!


+ 
14

- 
0
ارسال در 1399/9/12 ساعت 15:12 2020-12-2 15:12:10

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/10/24 ساعت 17:36

    چرا مجلس شورا جربزه ی استیضاح و وفای به عهد را ندارد؟
    ---
    ملت که بحکم خداوند در قرآن صاحبان اصلی ثروتهای ملی سرزمین خود قلمداد شده اند و بحکم عقل و عرف عقلا روح حقیقی وجود و دوام و بقای حقیقی کشور و نظام و دولت را تشکیل می دهند ؛ چرا 8 سال است دولت حق عالانه ی او را در ثروتهای ملی سرزمین خویش در بودجه های سالانه خود منکر می شود؟؟؟!!!
    چرا دولت ملت را فقط در چند قلم کالا صدقه بخور کرده است؟؟؟!!!
    چرا دولت و با چه هدف و برای خدمت به چه طرفهایی پیوسته تنگناها را با گرانیهای روز افزون کمر شکن علیه روح وجود و دوام و بقای نظام وکشور و دولت شدید تر می کند وتنها به پر کردن جیبهای گشاد مشتی سرمایه دار زالو صفت از خدا بی خبر اصرار می ورزد؟؟؟!!!
    چرا و با چه بهانه ای مجلس شورا که عصاره ی ملت و سوگند وفاداری وخدمت به ملت را یاد کرده است با آن همه فجایعی که هشت سال است دولت ده ها میلیون مردم ایران ثروتمند اسلامی را گرفتار فقر و فلاکت کرده است فقط با اشتلم بشتلم و هرط و پورط پوچ با دولت برخورد می کند؟؟؟!!
    چرا مجلس شورا برای وفای به عهد و سوگند خود به ملت جربزه و شهامتی برای به استیضاح صادقانه کشاندن دولت و وادار گردن آن به پرداخت تاوانهای سنگینی که با بی تدبیری و بنفع اهداف پلید شمنان 8 سال است علیه ملت روا می دارد و تحمیل می کند دولت استیضاح و عادلانه محکوم نمی کند؟؟؟!!!
    پاسخگوی اسیبها و تلفاتی که از این فجایع بی تدبیری روزانه به جان و مال ودین و ناموس ملت تحمیل می شوند کیست؟؟؟!!!
    این فجایع چه جواب قانع کننده ای برای عرضه به خداوند دارند که ثابت شود ما بنام دین تنها برای دنیای خویش حکومت نمی کنیم؟؟؟!!!

  • آفرین بر تو مرد خوب و زحمتکش