امر به معروف در سیره شهدا - 26


سلسله دوره های آموزش مجازی استاد علی تقوی/ موسسه احیای تمدن موعود/امر به معروف در سیره شهدا / مرکز تخصصی آموزش و احیای امر به معروف و نهی از منکر/ aamerin.ir


+ 
4

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چگونه بشر یک عمر دین داری و نیکو کاری خود را با حکم خداوند از دست می دهد؟
    ---
    تشویق دین داران به برگزیدن و داشتن قبله گاه های چند گانه و سهیم ساختن بندگان مقرب در ویژگیهای منحصر به خداوند جهان آفرینش ؛ بزرگ ترین ظلم وگناه کبیره ی نابخشودنی در حق خداوند تنها توانای مطلق این جهان است.
    خداوند در قرآن بارها هشدار داده که سهیم ساختن بندگان مقرب در ویژگیهای منحصر به خود را هرگز نمی پذیرد و گناه کبیره ی باور به چنین سهیم سازی را هرگز نمی بخشد.
    بندگان مقرب خدا هر یک به اندازه ی فداکاریهای خود در راه دفاع از دین خدا و در پایبندی به این دین جایگاه خاص قرب الهی را در قیامت دارد ؛ أما این جایگاه بنا به روشنگریهای قرآن هرگز آنان را به منزلت سهم یافتن در ویژگیهای منحصر به خداوند نمی رساند.
    هر انسان دین داری اگر بر باور به چنین سهیم سازی متضاد با شناختهای قرآن اصرار ورزد ؛ با چنین باوری بحکم قرآن ؛ تمام اثر و حاصل دین داری و نیکو کاری عمر خود را در قیامت تباه و نیست خواهد دید.
    رجوع کنید در قرآن کریم به آیه ۶۵ سوره زمر ، و به آیات ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف ، و به آیات ۷۹ و ۸۰ سوره آل عمران.

  • نقدی منطقی بر رویه ی منطق ستیز بسیاری از پایگاه های اطلاع رسانی مجاز
    ---
    آیا کار گزاران بسیاری از رسانه های همگانی مجاز متوجه هستند با تزریق یکسویه اطلاعات بنام دین و مذهب و سایر اندیشه ها بستن درب توضیح ها و نقدهای علمی و منطقی مرتبط ؛ چه خطای فاجعه باری را علیه دین و مذهب و علیه حق ضروری مردم در آگاهی برای انتخاب عالمانه میان شیء مشروح و نقیض یا متضاد آن و علیه علم و حقوق حقه مردم در زمینه ی آگاهیهای حیاتی مرتکب می شوند؟؟؟!!!
    همه ی رسانه های اطلاع رسانی همگانی مجاز ؛ مجوز رسانه گردانی نگرفته اند که در زمینه ی آگاهیهای حیاتی دینی و مذهبی مردم یا در هر زمینه حیاتی دیگری مردم را از آگاهی به نقیض منطقی یا ضد منطقی آن چه که به اذهان آنان تزریق می کنند محروم سازند.
    مسئولان ذی ربط که بر کار پایگاه های اطلاع رسانی مجاز همگانی نظارت دارند بحکم قانون نسبت به رویه ی ضد حرفه این رسانه ها در تزریق بی چون و چرای یکسویه اطلاعات به اذهان کاربران و جلو گیری این رسانه ها از هر گونه توضیح و نقد منطقی مرتبط باید پاسخ گو باشند.
    خود رسانه ها نیز باید پاسخگو باشند در حالی که توضیح و نقد منطقی مرتبط در زمینه دین و مذهب و سایر اندیشه ها برای همه ی زمینه های زندگی مردم حیاتی و سرنوشت ساز و مثبت و سازنده اند چرا این رسانه ها بی هیچ پاسخ و بی هیچ توجیه منطقی روی این توضیح و نقد خط بطلان می کشند و اجازه ی پخش آن را نمی دهند؟؟؟!!!
    آیا دین و قانون و عقل در زمینه ی انتخاب گزینه های حیاتی سرنوشت ساز ؛ ؛مردم را به خرد گرایی سازنده و مثبت فرا می خوانند یا به روی گردانی از خرد گرایی؟؟؟!!!
    در نظامی که صدها میلیون چشم از تمام اطراف جهان برای خرده گیری از آن وتخریب و بد نام کردن آن به سوی آن خیره شده اند چرا باید مسئولان نظارت بر حرفه های مجاز تا این اندازه نسبت به تخلفات زیان بار حرفه ای بی تفاوت و مسئولیت گریز باشند و علی رغم گوشزدها؛ بی تفاوتی را بر اقدام قانونی لازم ترجیح دهند؟؟؟!!!
    صدها چرای دیگر در اذهان ملت می چرخند که پاسخ گریزی نسبت به آنها برای امنیت و آسایش و آرامش ملت و کشور و نظام آسیبهای فاجعه بار می آفرینند.