فیلم تکه تکه شدن کودک زنده ! +18


تصاویر واقعی از تکه تکه شدن اعضای بدن کودک در #سقط_جنین
+ عوارض روحی و جسمی سقط جنین، بر مادر

بخشی از مستند #ایکسونامی
خرید مستند: cinemamarket.ir/p/a207


+ 
37

- 
10
ارسال در 1399/9/22 ساعت 13:58 2020-12-12 13:58:55
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مکرر در مکرر روایت داریم در مورد وظایف والدین نسبت به فرزند(دان) از انتخاب نام نیکو تا تربیت و تعلیم حتی ازدواج.
    پدر و مادر در انجام وظیفه غفلت می کنند یا یکی در جوانی به سرای باقی می شتابد و فرزندان را تنها می گذارد. کودکان بزرگ می شوند ، به دانشگاه می رود ، شخصیتی معتبر در جامعه و نهایتاً شاغل و ازدواج. اما نیاموخته که ازدواج یعنی چه و پیامد های آن کدام است و انتخابات فرد در زندگی مشترک چیست ؟ بدون توجه و بر حسب اتفاق صاحب فرزند می شوند و این فرزندِ فرزند تربیت نشده ، هم بهمان راه خواهد رفت.
    داستان فوق در مورد انسانی استکه در زندگی موفق است و آرزوی خودرو و خانه دارد تا از دختر خاله ها و پسر عمه ها عقب نماند. ریشه این تمایل به عقب نماندن ، غریزه است و نه عقل و تربیت. لذا بجای توجه به باقیات صالحات در تلاش داد و ستد ارز دشمن است. اما انسان هائی هم هستند از این بد تر ، معطل معاش با همسری چون خود در کنار و فرزندی بیگناه در بغل. باز هم بدتر ، اولیاء معتاد به الکل یا مواد یا قمار یا...
    مردمی که هوشیار اند و ینگه دنیا را دیده اند به عین شاهد این شرایط بوده ، حتی در فیلمها هالیودی و مستند ها هم قابل رویت است.
    نتیجه اینکه اگر جامعه اسلامی می خواهد سرنوشت بهتری داشته باشد ، باید به تربیت ( بنظر حقیر """عمل""" به تعالیم قرآن ) توجه شود ( تربیت محدود به بخور نخور ، بیا نیا ، بگو نگو نیست . راهی است با هدف و دارای نظام سازمان دهی شده یا بقولی سیستماتیک تا در درجه اول کودک بیاموزد که در این دنیا چکار است ، هدف از زندگی چیست ، وظایف را بشناسد و بر اساس تفکر آگاهانه انتخا ب کند). باز هم حدیثی بیادم آ مد که تربیت فرزند قبل از .... شروع می شود و این یعنی انتخاب آگاهانه و داشتن هدف و آگاهی از مسیر رسیدن به هدف .
    باز هم حدیثی دیگر که فرمود نوزاد بوی بهشت می دهد.

  • ولا تقتلوا اولادکم نحن نرزقهم و ایاکم