در تورهای گردشگری چه خبر است؟


نبود نظارت روی تورهای گردشگری


+ 
33

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ... 99/9/23 ساعت 14:35

    سلام.از همون اولم منظورشون از گردشگی و افزایش گردشگری همین جور مسائل و البته بالاتر از اونا بوده.! اینطوری روستایی ها ساده دل رو هم یک شبه به انواع ناهنجاری میبرن.!
    اینکه سایت ها زرد! قرمز و .. هی اگاهی میزدن 5 تا 9 سال پیش که الان می تواند 2 تا 3 میلیون شغل از طریق گردشگی ایجاد کنیم و کلی در امد داشته باشه،منظور نهایش و هدف نهایشون این بوده که . اینطوری کشور رو بهتره و زدتر به سمت فساده هاشون ببرن! حالا اگر بری از این بچه ها ساده دل که تویه شهرها و روستا اونجا هستن و احیا به هر دلیلی اینا به اصطلاح گردشگر!(ارازل اوباش سازمان یافته!) رفتن اونجا وادرشون کرده باشن به مسائل غیراخلاقی و .. این خاطره تویه ذهنشون می مونه! و برای دیگران هم تعریفش میکن! اینطوری یک موجود کثیف سم وجودی خودش رو به دیگران تزریق میکنه.
    ابن موجود شنیع یعنی منافق،هرجا که باشه جزء نابود کردن دین و بهم زدن انسانیت،چیزی بلد نیست. خدا لعنتشون کنه! خدا لعنت کنه کسانی که این چیزا رو میدون و مسئول هستن و کاری نمی کنند.. خدا لعنت کنه کسانی این مردم عزیز مسلمان رو به سمت کارهای غیر اخلاقی ببره و خدا 10 برابر کسانی که بچه ها پاک معصوم رو میبره به سمت روابط غیراخلاقی(سازمان یافته و یا لج و لجبازی و عمد..) در دنیا اخرت شدیدترین عذاب ها کنه.

  • والله راستش نمیدونم چی بگم . ولی اینو میدونم خود مراقبتی اولین چیزی هست که به ذهنم گذشت .