حال وهوای حرم حرم حضرت زینب سلام الله علیها در شب میلاد آن بانوی بزرگ ...


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة


حال وهوای حرم حرم حضرت زینب سلام الله علیها در شب میلاد آن بانوی بزرگ
شب میلاد دختر زهراست
هر کجا بنگری شعف برپاست
خانه مصطفی شده گلشن
دیده مرتضی شده روشن
مونس و یارمجتبی آمد
حامی شاه کربلا آمد
منبع:
https://t.me/fazylatha
زینت پدر - ویژه نامه میلاد حضرت زینب علیها السلام
https://rasekhoon.net/special/show/736104
بایگانی مناسبتها:
http://www.aviny.com/Occasion/archive/Topic/index_topic.aspx#16
وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تلاش بشر برای هم تراز ساختن بندگان با خداوند کفر محض است
    ---
    حدیث و روایت منسوب به دین و مذهب اگر با شناختها و اصول فرهنگ دین داری قرآنی هماهنگ و منسجم نباشند جزو دین نیستند و نزد خداوند پشیزی ارزش ندارند.
    خداوند بنا به روایتی مشهور 124 هزار پیامبر را از آدم تا خاتم با وحی خود به این پیامبران در طول تاریخ بشریت به بشر فرستاد تا به این آفریده ی عاقل تاکید کنند تعیین دین و احکام و اعتقادات آن منحصر به خداوند جهان هستی است : «أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ...» ﴿ آیه ۳ سوره زمر ﴾.
    علت این انحصار در این است که خداوند تنها آفریننده جهان است و تنها ذات اقدس او است که به تمام حقایق کلی و جزئی این جهان آگاهی کامل دارد ، وبشر جدای از وحی خدا به هیچ حقیقت کاملی نمی تواتند دست رسی داشته باشد.
    بشر که دانش او نسبت به علم بی کران خداوند هرگز قابل مقایسه نیست بلکه دانش بشر در این مقایسه هیچ است ، با چه حق و کدام توان علمی می تواند برای دین خدا احکام و اعتقادات ابتکار کند و با چه توجیه و دلیل علمی انکار ناپذیر ساخته و پرداخته های ناقص ذهن بی ظرفیت خودرا می تواند به نام دین خدا به ثبت برساند؟؟؟!!!
    تلاش بشر برای هم ترازی با خداوند چون بمنزلت خود خدا پنداری است ؛ کفر محض است.

  • بشر با دوری از خدا همیشه با زیان و زندگی آشفته ی آکنده از مشکلات دچار خواهد بود.
    ---
    بشر که دانش ذهن کم ظرفیت او با علم فرآگیر بی کران خداوند که نظم دهنده ی جهان عظیم هستی است هرگز قابل مقایسه نیست اگر بخواهد با خواست دل خود بی نیاز وجدا از لطف خداوند زندگی کند و خواستهای حیات بخش اندک خداوند را نادیده بگیرد و به ذات اقدس او توکل نکند ؛ از کمک خداوند محروم می شود و همیشه به خود واگذار می گردد تا پیوسته در تار و پود خطاها و مشکلات دست و پاگیر خویش بی رسیدن به راه حل مناسب دست و پا بزند.
    بشر با وضع مشروح فوق همیشه سر در گم زندگی را تا ترک این دنیا سپری کن.
    بشر اگر بحکم سرشت نظم شناس و قانون گرای خود تن دهد درک می کند خداوند نظم و قانون او را در قیامت که جای جبران و گریز نیست بخاطر خرد ستیزی و منطق گریزی که در دنیا داشته ؛ در آخرت به بازخواست و مجازات به حق خواهد کشاند و همانطور که در دنیا درک می کند قانون ستیز روزی به دام مجری قانون خواهد افتاد و مجازات مناسب را دریافت خواهد کرد.
    خداوند در قرآن بارها هشدار داده است اگر امروز خویشتن خویش را به حساب و بازخواست ننشانیم و اصلاح نکنیم از حساب خداوند فردای قیامت هیچ گریزی نخواهیم داشت.