رحیم پور ازغدی | آقای روحانی فعلا جواب کارهاتو بده


کج‌فهمی روحانی از رفراندوم در قانون اساسی/کار اجرایی چه کردی؟

استاد رحیم‌پور ازغدی در جلسه‌ای گفته بود: آقای روحانی فعلا جواب کارهایت را بده و بگو چرخ کدام‌یک از وعده‌هایت چرخید. چرخ سانتریفیوژ چرخید یا اقتصاد؟ یا هیچ‌کدام؟
همچنین، مطرح کرده بود: هیچ حکومتی در دنیا در مورد خودش رفراندوم برگزار نکرده و فقط جمهوری اسلامی به دستور امام این را انجام داد. در قانون اساسی بحث رفراندوم در مواردی مطرح شده که حکومت در مورد آن نتواند تصمیم بگیرد.
استاد ازغدی تاکید کرده بود: هرچه به زمان پاسخگویی روحانی نزدیک می‌شویم، این سخنان روحانی برای دور کردن ذهن مردم از واقعیت و کارهایی که روحانی قولش را داده بود، بیشتر می‌شود، در جواب این حرفهایش باید بگوییم باشد تو درست می‌گویی، کار اجرایی چه کردی؟


+ 
56

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ... 99/10/4 ساعت 16:31

    سلام.البته پیش بینی اقای ازغدی خوب بود.منتها امسال استثنا فرصت نشد! چرا که بهونه کرونا! پیش امده.. و بهونه جنگ(!) و ..

  • آقا نونی که میخوری حلالت. حرف دل ملت هم همینه. یه مشت پدرسوخته با سوءمدیریت خودشون کاری کردن که من از همه چیز حتی از رهبری هم زده شدم. لعنت به هر چی مسئول حراملقمه

  • روحانی آخر قرمصاق بودن هست به حساب خودش می خواهد میانه به هم بزند و افکار را سرگرم اما چون گاه و بیگاه و بدون حساب از سرمایه اش استفاده کرده پیش ما که هیچ پیش تمام طرفدارنش هم تشت رسوای اش افتاده و شده دیوث ترین چوپان دروغگو

  • خداوند پشت و پناهت باشد انشاءالله

  • خب ایشان که خیلی مشتاق و علاقه مند به رفراندوم هست بیابید یک رفراندوم برای خودش ترتیب بدیم که آیا حسن روحانی با این کارنامه 8 ساله که در آن دروغ و تزویر و بهتان و توهین و سعی بر تضعیف شورا نگهبان و مجلس و نظام و جایگاه رهبری و ارتش و سپاه و بیزاری از صنعت هسته ای و موشکی و تولید داخل و اقتصاد و گشودن دروازه ای برای هجوم سیل تحریمهای هدفمند و شکستن کمر مردم وجود دارد ، آیا چگونه مجازات شود .
    روحانی باید این را بداند که در حال حاضر 24 هزار نفر هم طرفدار ندارد . در عوض یک ملت منتظر پاسخگو کردن او در محکمه ای عادلانه هستند .