حاج میثم مطیعی | درد حیدر تنها فراق فاطمه است


نماهنگ | درد حیدر تنها فراق فاطمه است
بانوای : حاج‌میثم‌مطیعی
با زیر نویس عربی

ویژه شهادت حضرت‌ زهرا (سلام‌الله‌علیها)


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا کارهای زیان بار بنام اهل بیت پیامبر ترویج می شوند؟
    ---
    با کدام دلیل از قرآن وعقل رسانه ها بنام عترت مظلوم و مطهر پیامبر اکرم (ص) روشنگریهای قرآنی و عقلی را که برای حفظ دین و مذهب مردم ؛ انحرافهای دینی و مذهبی آمیخته به دین و مذهب را آشکار می سازند ، بی پروا و بی بیم از بازخواست خداوند حذف و نابود می کنند.
    چرا رسانه های همگانی در مقابل گناه بزرگ دخالت در دین خدا و مذهب اهل بیت که در مخالفت با هشدارهای قرآن و با اصول حرفه ای پیوسته انجام می گیرد پاسخگو نیستند؟
    چرا رسانه ها بی پروااز حساب خداوند بنام دین و مذهب به این گناه زیان بار بزرگ در حق خدا و پیامبر و در حق عترت مظلوم آن حضرت ادامه می دهند؟
    ترویج من در آوردیها و خرافات آکنده از زیانهای آشکار اجتماعی بنام پیشوایان دین و مذهب که برای این پشوایان و برای پیروان مذهب هیچ بازده مثبت و سازنده ی قابل اثباتی ندارند با کدام دلیل از قرآن و عقل تجویز شده است؟
    چگونه و با چه دلیل و کدام حق می توان سنت پیامبر و سنت اهل بیت مطهر آن حضرت را به ترویج کارهایی ، که بجز زیان در همه ی زمینه ها بازده دیگری برای پیروان مذهب و امت اسلامی ندارند، متهم ساخت؟

  • چرا پخش مطالب قرآن ستیز با خرد گریزی در ایران رواج می یابند؟
    ---
    اصرار بر پخش مطالبی عوام پسند که هیچ پایه ای استوار قرآنی و عقلی ندارند بنام دین و مذهب با نادیده گرفتن شناختهاو هشدارهای حیاتی دین داری و مذهب داری الهی قرآنی و عقلی ؛ دین و مذهب را به بازیچه یا سوژه ی سود جویی در اختیار خاص و عام تبدیل می کند و این ارزشهای الهی را بد نام و منفور می سازد.
    اگر چنین اصراری در سایه ی حکومتهای لاییک و سکولار انجام می گرفت شاید ایراد چندانی بر آن گرفته نمی شد.
    رواج چنین اصراری در رسانه های همگانی فعال در سایه ی نظام اسلامی که حمایت و دفاع علمی از اصالت الهی دین و مذهب از مهم ترین وظایف آن است هرگز توجیه پذیر نیست.
    بزرگترین خطای است اگر تصور شود اصرار بر پخش چنین مطالب جاهلانه یا مغرضانه ای ، که هیچ پایه ی قرآنی و عقلی ندارند ، بنام پیشوایان دین و مذهب ؛ به تبلیغ برای دین و مذهب و این پیشوایان کمک می کند.
    هرگز نمی توان به سکوت و مدارای متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب و مراجع دین شناسی در مقابل پخش این گونه مطالب عوام پسند با حسن نیت نگریست یا نام این سکوت و مدارا را دفاع از دین و مذهب دانست.
    آن چه که سبب بر انگیختن نفرت و دشمی علیه مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر و علیه ایران اسلامی در جهان اسلام می شود همین سکوت و مدارای دین شناسان منتسب به مذهب است که در مقابل من در آوردیها و خرافات که پیوسته با تکیه به جعلیات متضاد با قرآن و عقل ظالمانه به مذهب اهل بیت پیامبر نسبت داده می شوند.
    اکثریت جاهل به هشدارهای فراوان قرآن و جاهل به شناختهای دین داری و مذهب داری قرآنی یا عوام گرا و مغرض بگونه ای منفعت طلبانه ی مرموز و خائنانه به ترویج من در آوردیها و خرافات تحت عنوان اصل مذهب اهل بیت دامن می زنند.