درد دل یک دختر تنهای ایرانی!


چند وقت پیش که برای تهیه گزارش مردمی رفته بودیم، این خانم اومدن جلوی دوربین ما و حرف‌هایی رو زدن که ما خیلی وقته در تلاشیم برای گفتنشون! حرف‌هایی که نه تبلیغاته نه سیاه‌نمایی، براومده از دل آدمای همین جامعه‌س؛ یکی از خودمون‌.
چی شد که به اینجا رسیدیم؟


+ 
46

- 
1
ارسال در 1399/10/7 ساعت 10:46 2020-12-27 10:46:07
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دخترم عزیزم از شما پوزش می خواهم و از شما بدلیل کم توجهی و اشتباهات حلالیت می طلبم. خدای تبارک تعالی چهار فرزند عطا فرمود ، اولی مرده بدنیا آمد. امروز خدای را شاکرم از مولود اول ، چه از عاقبت سه فرزند دیگر بسیار در بیمم.
    دخترم قبول که جز خسران چیزی در دنیا نکردم ، اما به خدائی خدا سوکند همیشه تلاش کردم ، فکر کردم برنامه ریختم ... اما نشد. سعی خود را کردم اما نشد. زور محیط بیشتر بود.
    دخترم کاش دختر من بودی ، انسانی شجاع هستم و شجاعت شما را تحسین میکنم.
    نور چشمم چه شد که بین پدر و فرزند جدائی افتاد؟
    شما بعنوان فرهیخته "دانش" "گاه" تهران با مغزی جستجوگر راه حل را چه می بینید؟ بهتر می دانی که چه شد که آفریقای متمدن و هزاران سال خودکفا ، در سه قرن به گرسنگی افتاد؟

    از کجا که من و تو شور یکپارچگی را باز بر پا نکنیم؟

  • به انصافا حرف دل ما پسرا رو زد
    با این وضعیت و این سطح توقعات و این شرایطی هست کی آخه میتونه اول زندگی مشترک جهیزیه و خونه و ماشین آن چنانی داشته که دخترا اکثرا توقع دارن

  • چی شد به اینجا رسیدیم ؟ خیلی ساده هست ، همه دست به دسن هم دادیم و تا توانستیم خراب کردیم . من 65 سالم هست با اکثر مردم جامعه که صحبت میکنم می بینم از جوان که توقعی نیست بلکه مَسن ها هم یک مشت احمق بلفطره هستند ، خاک برسرمان کنند که یک رایطه قشنگ که نیاز واقعی هر انسانی رو به چه چیزهای عوض کردیم

  • حسین آقا سلام
    جمله اول شما را خواندم ، بخودم گفتم حسین آقا هرگز چنین سئولی/ حرفی را با این استحکام مطرح نکرده بود. جمله دوم ... جمله سوم من هفتاد ساله هستم ... جمله چهارم ...
    با برخورد فکری شما و قبل اشتباهاتمان شاید ، به حول و قوه الهی ، ان شاءالله بهبود شروع شده. امام صادق (ع می فرماید در زمان غم این دعا را بخوانید : لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِین. خیلی غمگینم.