حاج محمود کریمی | نشستم‌کنارت با دلشوره‌هام


بمناسبت شب شهادت حضرت زهرا
(سلام‌الله‌علیها) به روایت ۷۵ روز


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/10/11 ساعت 10:59

    چگونه بشر یک عمر دین داری را به تباهی می سپارد؟
    ---
    خداوند دانای مطلق جهان هستی در آیات قرآنی ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره ی کهف هشدار می دهد که:
    مذهبی که برای اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب ملاک و معیار وحجت وحیانی علمی انکار ناپذیر الهی نداشته باشد یا به این ملاک و معیار و حجت مقید نباشد ؛ مذهب عوام زده و همیشه اسیر و قربانی آز و ترفندهای دین فروشان حرام خور از خدا بی خبر و غرق در خرافات و من در آوردیهای ساخته و پرداخته ی شیادان دین فروش ، و مذهبی خدا گریز و هلاکت بار خواهد بود.
    چنین مذهبی بحکم آیات قرآنی مذکور بجز نابودی یک عمر دین داری و رو سیاه کردن پیروان خود در قیامت و تحمیل مجازات نابخشودنی ابدی این رو سیاهی به این پیروان هیچ عاقبت و سرنوشت دیگری نخواهد داشت.

  • شیعه واقعی از نظر اهل بیت پیامبر کیست؟
    ---
    بی تردید شیعه واقعی از نظر حضرت زهرا (س) و سایر بزرگان خاندان عترت و طهارت (ع) آن است که با اطاعت از احکام و اعتقادات انکار ناپذیر خداوند در قرآن از من در آوردی سازی و خرافه پردازی بنام دین و مذهب و نسبت دادن این ترهات قرآن ستیز و خرد گریز به اهل بیت مظلوم پیامبر پرهیز کند و حرمت و حیثیت این اولیای خدا را با این ساخته و پرداخته های پوچ بشری که با هیچ دلیل استواری از قرآن و عقل قابل اثبات نیستند آلوده نسازد.
    سایه شوم و سنگین بدنام کننده ی تشیع خرافه گرای قرآن ستیز و خرد گریز لندنی که ساخته و پرداخته ی تاریک خانه های یهود صهیونیست است و آیات قرآنی مودت و ولایت را وارونه تفسبر می کند مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر را در انظار مسلمانان جهان بد نام و منفور ساخته وحقیقت توحیدی این مذهب را پوشانده و مسلمانان موحد را از این مذهب بیزار ساخته و جدایی میان دو رکن اساسی امت اسلامی را روز به روز بنفع استکبار و صهیونیسم عمیق تر می کند.
    شایسته نیست تحت لوای مبارک نظام اسلامی ؛ سرکردگان خرافه گستر مزدور تشیع لندنی برای ادامه ی تخریب وحدت امت اسلامی با ترویج جعلیات ضد قرآن و عقل بنام اهل بیت مظلوم پیامبر به گمراه کردن مردم نا آگاه فعالیت کنند.
    خدا پسندانه نیست خراب کاریهای این مزدوران برای منفور کردن مذهب توحیدی اهل بیت در زمان وجود نظام مبارک اسلامی در ایران رشد و نمو داشته باشند و این از خدا بی خبران مزدور به خراب کاریهای خود بر ضد دین و مذهب و بر ضد وحدت امت اسلامی به توطئه های خود ادامه دهند.