داستان آقاها و آقازاده ها


ماجراي آقازادگي و آقازاده ها، موضوعي جنجالي است که اين روزها اخبار مربوط به آنها با جذابيت ويژه اي دنبال مي‌شود.اما عجيب آنجا است که پسر در منجلاب انحراف و انحطاط بيفتد و پدر به جاي آنکه براي نجات او تلاش کند، به عاملي براي توجيه رفتارش بدل گردد و آبرو و اعتبار خود را خرج نجات او سازد.


+ 
36

- 
2
ارسال در 1399/10/9 ساعت 13:07 2020-12-29 13:07:26
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آقای امجد یکی از اون نفوذی هایی ست که مثل یه یک دمل چرکین سر بازکرده تا به ظن خودش از قافله عقب نیوفته.

  • - مصلوب شدن حضرت مسیح (س) روایتی است از پیروان آن حضرت.
    - همه مسائلی که آقای امجد می فرایند بکنار ، اما فقط از نظر تخصصی ، ایشان شکستن اتحاد مسلمین را در این شرایط جنگی صحیح می دانند؟

  • حضرت عیسی مسیح پسر مریم سلام الله علیه مصلوب نشد بلکه امر بر آنان مشتبه شد؛ و روایت مصلوب شدنش از دشمنانش است که از یهود بودند
    خداوند متعال در سوره النساء قرآن فرموده :
    وَقَوْلِهِمْ إِنَّا قَتَلْنَا الْمَسِيحَ عِيسَى ابْنَ مَرْيَمَ رَسُولَ اللَّـهِ وَمَا قَتَلُوهُ وَمَا صَلَبُوهُ وَلَـٰكِن شُبِّهَ لَهُمْ ۚ وَإِنَّ الَّذِينَ اخْتَلَفُوا فِيهِ لَفِي شَكٍّ مِّنْهُ ۚ مَا لَهُم بِهِ مِنْ عِلْمٍ إِلَّا اتِّبَاعَ الظَّنِّ ۚ وَمَا قَتَلُوهُ يَقِينًا ﴿١٥٧﴾
    و به سبب گفتارِ [سراسر دروغ] شان که ما عیسی بن مریم فرستاده خدا را کشتیم. در صورتی که او رانکشتند و به دار نیاویختند، بلکه بر آنان مُشتبه شد [به این خاطر شخصی را به گمان اینکه عیسی است به دار آویختند و کشتند]؛ و کسانی که درباره او اختلاف کردند، نسبت به وضع وحال او در شک هستند، و جز پیروی از گمان و وهم، هیچ آگاهی و علمی به آن ندارند، و یقیناً او را نکشتند. (۱۵۷)