فاطمه می گیره حق همسرشو فاطمه تنها نمی ذاره رهبرشو ...


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة

صل الله علیک یا فاطمه (س) ...
فاطمه می گیره حق همسرشو فاطمه تنها نمی ذاره رهبرشو ...
منبع:
https://t.me/fazylatha
ویژه نامه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها
https://rasekhoon.net/special/show/735907
ویژه نامه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها
http://www.aviny.com/occasion/ahlebeit/fatemeh/shahadat/88/vijename.aspx
http://www.aviny.com/Occasion/archive/Topic/index_topic.aspx#3
وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/10/21 ساعت 20:59

    اهل بیت پپامبر از جاه و جلال و شهرت دنیا بیزار بودند
    ---
    هر فردی بدون کاوش قرانی وعقلی و علمی بنام دین و مذهب و بنام اهل بیت مظلوم پیامبر بنقل احادیث و رایات متضاد با قرآن و عقل برای ترویج من در آوردیها و خرافات بپردازد دین فروش و مذهب فروش شیاد و دنیا پرست از خدا بی خبر است.
    اهل بیت مظلوم پیامبر که درمکتب توحیدی اسلام در خانه ی رسول خدا پرورش یافته و به اوج خدا پرستی رسیده بودند و زندگی خود را محض رضای خدا در راه مصون نگه داشتن احکام و اعتقادات قرآن کریم از تحریف شیادان دین فروش و در راه مبارزه ی بی امان علیه طاغوتان زمان خویش فدا نمودند.
    این اولیای صالح خدا محال است برای کسب جاه و جلال و شهرت زوال پذیر دنیای فانی چشم داشتی را در سر پرورانده باشند که در نسلهای آینده این چشم داشت توسط شیادان دین فروش سوژه ی تفرقه افکنی پیوسته میان امت اسلام بنفع دشمنان دین خدا قرار گیرد.

  • مهمان 99/10/17 ساعت 10:25

    شاعران و مداحان با حرمت و حیثیت بندگان مقرب چه می کنند؟؟؟!!!
    ---
    انسانی که برای بندگان مقرب خدا از جمله پیامبر اکرم و عترت مطهر آن حضرت حرمت و حیثیت و منزلت دینی می شناسد هرگز به خود اجازه نمی دهد این حرمت و حیثیت و منزلت را بازیچه ی بافته های پوچ ذهن کم ظرفیت شاعران و مداحان عوام گرا ی دروغ پرداز و خرافه گستر بکند.

  • مهمان 99/10/14 ساعت 12:20

    درب پایگاه موسوم به « روشن گری » را تخته کنید
    ---
    در ب این پایگاه که خود را ظالمانه « روشنگری » می نامد باید تخته شود چون کار گزاران بی سواد یا مغرض و بیمار آن که بویی از اخلاق دینی نبرده اند با سوء استفاده از حرفه رسانه گردانی مجاز در سایه نظام مبارک اسلام در ج.ا.ا این پایگاه را به جایگاه لجن پراکنی کاسبان حرام خور شیاد دین فروشی و مذهب فروشی که این نظام را در چشمان مردم جهان بدنام و منفر می سازند تبدیل کرده و با هرزه پراکنی به فتنه گری و تفرقه افکنی رسمی بنام نظام اسلامی می پردازند.
    نظام اسلامی ایران پس از چهل سال تجربه حکومت داری متاسفانه هنوز نیاموخته چگونه با مدیریت بحثهای علمی هدفمند و سازمان یافته زیر نظر دین شناسان قرآن شناس اعتدال گرای دلسوز همه ی مذاهب منتسب به اسلام که از آگاهی و روشن بینی لازم به حقایق قرآنی و عقلی دین و مذهب برخور دارند به آموزش و تبلیغ بدون افراط و تفریط دین و مذهب در سطح کشور و در سطح جهان بپردازد .
    این نظام هنوز نتوانسته دانشمندان دین شناس قرآن شناس وارسته و پارسا را به وظیفه ی پیامبر گونه آموزش و تبلیغ علمی حقایق توحیدی دین خدا و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر جذب کند.
    متاسفانه این نظام هنوز نتوانسته با شایستگی حرمت و قدسیت ارزشهای الهی دین و مذهب را ضابطه مند و قانون مند و خدا پسندانه حفظ کند و این ارزشها را از چنگالهای کثیف دین فروشان مذهب فروش و از حوزه و محیط بی سوادان جاهلیت گرا خرافه گستر بیرون آورد.