مجموعه سخنرانی مقام عرشی حضرت زهرا (س) - قسمت 13


ریزترین وقایع تاریخ شیعه ؛
در فاصله‌ی میان حذف متخصص معصوم (شهادت پیامبر اسلام) تا حاکمیت ولایت معصوم بر جهان (ظهور فرزند پیامبر اسلام) در کتاب مصحف فاطمه "س" آمده است!
از ورود امام رضا "ع" به #مشهد ، تا حضور حضرت معصومه"س" در #قم، و حرم عبدالعظیم با شأن حرم اباعبدالله‌الحسین "ع" در #ری ، تا پایگاه معنوی و علمی احمدبن موسی "ع" در #شیراز ... طبق برنامه‌ی این مصحف است، که نقش کلیدی در حاکمیّت معصوم در کل جهان دارد.
نقش ما در این طراحی کجاست؟

ادامه قسمت ها در لینک زیر

https://www.roshangari.ir/group/65886-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85%20%D8%B9%D8%B1%D8%B4%DB%8C%20%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA%20%D8%B2%D9%87%D8%B1%D8%A7%20%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%20%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%20%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87%D8%A7


+ 
8

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/10/20 ساعت 13:48

    مناظره های علمی هدفمند نباید با احساسات لوث و نابود شوند
    ---
    گریز از اصول علمی بحث و مناظره و بی جواب رها کردن موارد اساسی اعتراض و نقد علمی طرف مقابل و پرداختن به حواشی بی ربط به اصل موضوع یا جهل ونادانی و ناتوانی از پاسخ است یا غرض ورزی است که هدف آن گمراه کردن کاربران و دور کردن ذهن آنان از موارد اساسی اعتراض ونقد است .
    الفاظ و عبارتهای تلخ ناقدان در مباحث دین و مذهب ؛ اگر هدف رسیدن به نتیجه ی علمی قرآنی و عقلی مرتبط به اصل موضوع باشد ؛ محض رضای خدا نباید هیچ یک از طرفین را برنجاند ؛ چون هدف رسیدن به حقیقت قرآنی و عقلی خدا پسندانه ی مرتبط به اصل موضوع دینی و مذهبی است که باید از دروغ و جعل و از طفره رفتن آشکار تهی باشد و هیچ ربط علمی به شخصیت مشارکان در بحث ندارد.
    در مناظره های علمی دینی و مذهبی یا در باره ی هر موضوع دیگری برای رسیدن به فرایندهای مثبت و سازنده برای بشریت باید حقیقت گرا بود وباید شخصیت گرایی آمیخته با احساسات دور از اصول قرانی و عقلی را که اصل موضوع علمی مورد بحث را لوث می کنند کلا نادیده گرفت و باید کلا روی نقد و پاسخ اصولی نقد موضوعات به دور از حاشیه پردازی بی ربط به بحث ؛ روی موضوعات اساسی متمرکز شد.

  • مهمان 99/10/20 ساعت 12:07

    به فکر مسئولیت دینی سنگین پاسخگویی رفتارهای خویش در قیامت باشیم
    ---
     ترویج هر سخن یا اندیشه و رفتار و پنداری بنام دین و مذهب و بنام پیامبر و اولیای صالح خدا
     اگر در تضاد باشناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی باشد
     یا با این شناختها هماهنگی و انسجام نداشته باشد
     مسئولیت پاسخگویی سنگینی را به دوش صاحب خود خواهد گذاشت
     که بحکم خداوند در قرآن ؛ در قیامت و هنکام حساب حتمی آخرت
     از مجازات نابخشودنی تحمل ناپذیر ابدی آثار و پیامدهای شوم تخریبی آن
     که بیقین با دروغ و جعل علیه خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت و سایر مؤمنان و علیه دین و مذهب انجام گرفته است
     گریز و رهایی محال خواهد بود
     پس برای نجات خویش محض رضای خدا در رفتارها و گفتارهای خویش در دنیا شدیدا دقت کنیم و پرهیز داشته باشیم چنین ترویجی که خدا را به خشم می آورد و شیطان را خشنود می کند مبادا علیه ما ثبت بشود.
     « وَمَا تَكُونُ فِي شَأْنٍ وَمَا تَتْلُو مِنْهُ مِنْ قُرْآنٍ وَلَا تَعْمَلُونَ مِنْ عَمَلٍ إِلَّا كُنَّا عَلَيْكُمْ شُهُودًا إِذْ تُفِيضُونَ فِيهِ وَمَا يَعْزُبُ عَنْ رَبِّكَ مِنْ مِثْقَالِ ذَرَّةٍ فِي الْأَرْضِ وَلَا فِي السَّمَاءِ وَلَا أَصْغَرَ مِنْ ذَلِكَ وَلَا أَكْبَرَ إِلَّا فِي كِتَابٍ مُبِينٍ » ﴿ آیه ۶۱ سوره یونس ﴾
     « لِلَّذِينَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمُ الْحُسْنَى وَالَّذِينَ لَمْ يَسْتَجِيبُوا لَهُ لَوْ أَنَّ لَهُمْ مَا فِي الْأَرْضِ جَمِيعًا وَمِثْلَهُ مَعَهُ لَافْتَدَوْا بِهِ أُولَئِكَ لَهُمْ سُوءُ الْحِسَابِ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمِهَادُ » ﴿ آیه ۱۸ سوره رعد﴾
     « لِيَجْزِيَ اللَّهُ كُلَّ نَفْسٍ مَا كَسَبَتْ إِنَّ اللَّهَ سَرِيعُ الْحِسَابِ . هَذَا بَلَاغٌ لِلنَّاسِ وَلِيُنْذَرُوا بِهِ وَلِيَعْلَمُوا أَنَّمَا هُوَ إِلَهٌ وَاحِدٌ وَلِيَذَّكَّرَ أُولُو الْأَلْبَابِ » ﴿ آیات ۵۱ و۵۲ سوره ابراهیم﴾.