حاج حسین سیب سرخی | کیستم من فاطمه (صوتی)


مراســم عـزادارى ايام فاطميه
هيأت روضه العباس ( عليه السلام )

شنبه ٢٠دي ١٣٩٩


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/10/27 ساعت 13:23

    کدام اصرار ورزی خشم خدا را بر می انگیزد
    ---
    اصرار ورزی بر سهیم سازی بندگان با خداوند در توسل برای رسیدن به نیازهای فرا طبیعی ؛ اصرار ورزی بر دهن کجی به هشدارهای قرآنی فراوان خداوند در این زمینه است.
    چون چنین اصرار ورزی بنده ی ناتوان را در ویژگیهای منحصر به یگانه خداوناند توانا و دانای مطلق سهیم می سازد ظلم بزرگ در حق یگانه ذات اقدس الهی است ؛ خشم خداوند قهار را بر می انگیزد.
    هنگام دامن گیر شدن خشم خداوند قهار ؛ این اصرار ورزان قرآن ستیز را هیچ فرصت گریز و رهایی و نجات از این خشم نخواهد بود.
    رساندن به هر پیروزی تنها در توان یگانه خداوند توانای مطلق است و بندگان را هیچ سهمی در آن نیست . خداوند یگانه دانای مطلق در قرآن می فرماید: « فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ رَمَى وَلِيُبْلِيَ الْمُؤْمِنِينَ مِنْهُ بَلَاءً حَسَنًا إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ » ﴿ آیه ۱۷ سوره أنفال ﴾ و همچنان: « وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَى وَلِتَطْمَئِنَّ بِهِ قُلُوبُكُمْ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ » ﴿ آیه ۱۰ سوره أنفال ﴾ و همچنان: « مَنْ كَانَ يُرِيدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِيعًا... » ﴿ آیه ۱۰ سوره فاطر ﴾ و همچنان: « وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ . أَلَا إِنَّ لِلَّهِ مَنْ فِي السَّمَاوَاتِ وَمَنْ فِي الْأَرْضِ وَمَا يَتَّبِعُ الَّذِينَ يَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ شُرَكَاءَ إِنْ يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلَّا يَخْرُصُونَ » ﴿ آیات ۶۵ و ۶۶ سوره یونس ﴾.
    بندگان مقرب فدائیان وفا دار دفاع از دین خدا و قرآن هستند و هیچ سهمی در ویژگیهای فرا طبیعی منحصر به یگانه خداوند جهان هستی ندارند.
    احادیث و روایاتی که در تضاد با محکمات قرآن و عقل بندگان مقرب را خدا گونه معرفی می کنند و آنان را در توانهای فرا طبیعی با خداوند سهیم می سازند بی تردید جعل و دروغ اند ؛ و خدا و پیامبر و اهل بیت مطهر آن حضرت از چنین جعلیاتی بیزارند.